dgdg Basisti 13.07.2004 23:15:59 | |
---|
Joo siis sitä vaan meinaan et luulempa tietäväni että aikuiset tienaa rahansa töistä mutta.. Eli siis. Miten te nuoret ja vähemmän nuoret tienaatte rahanne kaikkiin näihin soittimiinh? kun jotkun soittimet on ihan helkutin kalliita.. ettei olis meikällä paljoon kyllä varaa sellassiisiin.. 2 tonnin sähkökitaroihin :D tai kuuen tonnin rumpuihin :P njees.. vastauksia vastauksia ;P Ei päivääkään ilman haavaa... |
D_Steele 14.07.2004 02:01:40 (muokattu 14.07.2004 02:01:55) | |
---|
Pappa betalar... Noei oon fudiserotuomarin hommia tehnyt ja sillä saa sellasen 200€/kk. Kyllä jotkut mummot ja tädit jotain aina välillä makselee kun musiikkin on terve ja hyvä harrastus. No ei mullakaan silti varaa mihinkään 2 tonnin kitaraan ole kun tilillä on tällä hetkellä joku 300€ ja lompakossa satanen. No kohta tulee taas viime kuun palkka. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |
Azagzum 15.07.2004 22:20:02 | |
---|
Olen käynyt metsänistutuksessa(hikistä mutta hyväpalkkaista) Nyt 100w marsu+4x12, korg ax1500g ja jaxon dinkki, yht.2000€. Mikitettynä aika pro! |
MattiAuer 15.07.2004 22:41:42 | |
---|
kun jotkun soittimet on ihan helkutin kalliita.. ettei olis meikällä paljoon kyllä varaa sellassiisiin.. 2 tonnin sähkökitaroihin :D tai kuuen tonnin rumpuihin :P njees.. vastauksia vastauksia ;P Eikä sellasia kannata ostaakaan. Halvemmallakin ihan hyvin pärjää ja pakon edessä tulee tehtyä parempia ostoksia - jos ei voi sitä rahaa syytää joka paikkaan, tulee katottua mihin sitä käyttää. Tai no, ite otin aikanaan opintolainan ja ostin 1400 euron kitaran, kun en sitä rahaa mihinkään muuhun tarvinnu. Mutta minäpä oonkin tyhymä. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
Joku vaa 15.07.2004 23:11:55 | |
---|
No ekat rummut kustansi äiti. Samoin basson, mutta ne ei ollutkaan mitää usean tonnin laitteita. Nyt kun ostin uudes rumpusetin käytin siihen kaikki rippirahani, annoin vanhan settini vaihdos ja äiti makso sitte loput. Pellit on tullu uusittua pikkuhiljaa eikä ole tullut sitten mitään mieletöntä rahan menoa kerralla... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
dgdg Basisti 18.07.2004 17:58:11 | |
---|
No ekat rummut kustansi äiti. Samoin basson, mutta ne ei ollutkaan mitää usean tonnin laitteita. Nyt kun ostin uudes rumpusetin käytin siihen kaikki rippirahani, annoin vanhan settini vaihdos ja äiti makso sitte loput. Pellit on tullu uusittua pikkuhiljaa eikä ole tullut sitten mitään mieletöntä rahan menoa kerralla... heh... taitaa olla äipälläs rahapula kohta kun makselee noita... :D tai no riippuu siis siitä että minkä hintasia sulla on noi jutut Ei päivääkään ilman haavaa... |
vanttera 20.07.2004 07:10:33 | |
---|
Aikamoista pisnestä poijjaat pyörittävät. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
heh... taitaa olla äipälläs rahapula kohta kun makselee noita... :D tai no riippuu siis siitä että minkä hintasia sulla on noi jutut Ääh, kyllähän se maksaa mutta ne ekat rummut oli jotain 500e, eka basso jotain satasia mut se basso ostettiin varmaa vuosi sen jälkeen kun rummut ja niitä peltejä on uusittu omilla ja äiteen rahoilla pikku hiljaa. Eli ei se nyt niin kalliiksi oo tullu, vaikka uuden setin arvo menee pelteineen yli 1000e luokkaa. Ne kamat on tavallaan vaan kertyny. Ja ei se sen kalliimpaa oo kun muutkaan keskiverrot harrastukset... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Epämuusikko 26.07.2004 18:40:59 | |
---|
Aluksi toki porukat sponsoroi aggressiivisesti. Sitten säästin viikkorahoista ja poimin mansikoita. Sitten tuli keikkaliksat kuvioihin (huom! kausittaista/bändikohtaista). Nyttemmin pitää pitää jo vähän soittotunteja ja nyhtää kaikki keikat mitä irti saa. Eli työllä kai niitä soittimia maksetaan, joko vanhempien työllä tai omalla. Svengi on vain tehokeino |
Imper 27.07.2004 16:17:39 | |
---|
Ehkä noloin otsikko ikinä :) Asiaan: työtä tekemällä rahat on tienattu. Vonkaamalla ei tule kun paha mieli. Kun itse työllä rahat tienaa, niin miettii tarkempaan ja harkitsee enemmän ostoksia. Everyone is a per-son |
käsi 01.08.2004 07:16:40 | |
---|
opintolainalla:) ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä |
pwallin 02.08.2004 18:54:45 | |
---|
Itse olen myynyt itseäni (itselleni?) Varastanut, ryöstänyt mummoja ja pyytänyt kauniisti vastaantulijoilta rahaa... No oikeasti työttömänäkin tienaa hitosti kunhan pitää kirjaa tuloista ja menoista. Itse käytän taulukkolaskenta ohjelmaa ja kirjaan kaikki joka päivä softaan josta näen paljonko jää kuun lopussa jäljelle ja paljonko voi päivässä kuluttaa. Ei kovin työlästä kun tekee sopivan taulukon. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Playboy 16.11.2004 19:12:00 | |
---|
No mä oon paikallisessa pizzalafkassa skootterikuskina..siit tienaa joku 300 euroo/kk eikä tarvii läheskää olla joka päivä töis.ekan kitaran ja vahvarin porukat osti..Mutsi ostaa mulle uuden vahvarin ja ite maksoin toisen kitaran.Muutenkin meillä on musikaalinen suku nii mun musiikkiharrastukseen panostetaan aikalailla.. Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta- |
Torniojaws 16.11.2004 20:51:02 | |
---|
Kesätyörahoillahan sitä on kaikki hommattu. Kesällä 2002 ostin nykyisen kitaran, mikin ja mikserin - tienasin 1400 euroa. Kesällä 2003 ostin pedaaleita ja akustisen (muiden muassa) ja tienasin 4000 euroa. Kesällä 2004 ostin nykyisen vahvistimeni ja tienasin 3500 euroa. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |