novo 18.07.2004 16:39:28 | |
---|
Elikkä miulla on ns vähällä rahalla ostettu kattaus: bassona Washburn xb-100 ja vahvarina vanha Peavey TNT 130w..nyt oon miettiny vaikken bändissä tällä hetkellä soitakaan bassoa, että vois vaihtaa ton koko roskan ja hommata "uuden" basson ja vahvarin..mitenkähän ja mihin kannattais lähteä noita vehkeitä tyrkyttämään, että sais parhaan mahdollisen rahallisen hyödyn, ei ole nääs paljon varaa kyllä maksaa lisää kun ostaa uudet..ja miulle voi tyrkyttää tai ehdottaa jotain vahvaria tai soitinta mikä ois suht toimiva esim punk/rock/hevimusakissa..tuli kyllä vähän turha teksti kun ei kai kannattas muuta ku lähtee liikkeistä kattomaan ja tahi sitten huuto.net:stä. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
dgdg Basisti 18.07.2004 21:37:18 | |
---|
lähtee liikkeistä kattomaan ja tahi sitten huuto.net:stä. tuotahan minäkin... :D ei oikee muuta.. jos aijot hankkia halvalla vahvarin... ni ei kannata mennä heti hyllylle mis on joitain 20 tuumasia ku ne on aika kalliita... eli pienellä rahalla saa varmaan aika pienen vahvarin... niinkun yleensä... =/ eli kannattaa kyllä eka tienata enemmän.. Ei päivääkään ilman haavaa... NJees |
juici 18.07.2004 21:49:19 | |
---|
Oma Peaveyn TNT150:ni toimii erittäin hyvin punkissa ja metallissa. Vahvistimen oma kompura vaan päälle ja sävysäätimet suurinpiirtein kahteentoista. Omaa korvaani soundi ainakin miellyttää. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
JTS 18.07.2004 21:50:29 | |
---|
Varmaankin ihan tänne muusikoiden.netin torille kannattaa myynti-ilmoitus jättää. Sitten tietenkin huuto.netissä kannattaa kokeilla onneaan. Minkälaista vahvaria olet ajatellut? Combo vai nuppi+kaappi? Tuossa sinun Peaveyn combossa on ilmeisesti 15" elementti, vai? Itse soittelen tällä hetkellä Warwickin Sweet 15 combolla ja Tokain jazzarikopiolla. Pääasiassa soitan hardrokkia ja punkrokkia ja hyvin kamat pelittävät. Warwickin hinnat pyörivät siinä 500 euron alapuolella ja Tokain jazzareita saa uutena n: 350 eurolla (tosin nämä uudet mallit taitavat olla ehtaa vaneria joten ne kannattaa unohtaa ja etsiä hieman vanhempi yksilö.) Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä, viisaammat saavat jatkaa. |
novo 18.07.2004 22:01:54 | |
---|
Minkälaista vahvaria olet ajatellut? Combo vai nuppi+kaappi? Tuossa sinun Peaveyn combossa on ilmeisesti 15" elementti, vai? joo siis tuota on kyllä 15" elementti...kombo kai se on oltava, koska veikkaan, että fynät loppuu aika äkkiä jos lähtee nuppia ja kaappia ettimään...no, joku behringer on halpa, mutta se on kyllä kiertää mielellään kaukaa...basso pitäis melkeen kyllä olla joko presari- tai jatsarityyppinen, se on ehkä oleellisempi ostos se basso kuin vahvari...en vaan tiedä noista kopiobassoista mitään, fenkku ois varma, mutta eipä ole rahaa kyllä panostaa siihen. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
balzary 18.07.2004 22:39:50 | |
---|
joo siis tuota on kyllä 15" elementti...kombo kai se on oltava, koska veikkaan, että fynät loppuu aika äkkiä jos lähtee nuppia ja kaappia ettimään...no, joku behringer on halpa, mutta se on kyllä kiertää mielellään kaukaa...basso pitäis melkeen kyllä olla joko presari- tai jatsarityyppinen, se on ehkä oleellisempi ostos se basso kuin vahvari...en vaan tiedä noista kopiobassoista mitään, fenkku ois varma, mutta eipä ole rahaa kyllä panostaa siihen. en mä välttämättä sitä peerinkerin nuppia kiertäs kaukaa, ihan asiallinen peli oli ku testasin. Soitan, siis olen. |
Incarnation 18.07.2004 22:41:58 | |
---|
Mitä järkeä vaihtaa jos entiset pelaa etkä parempiakaan varsinaisesti tartte kun kotisoittelua kerran harrastat? Jos nuo tämän hetkiset kamat myyt ja pistät rahat johonkin uusiin niin voin sanoa, ettei laitteiden taso paljoakaan (jos ollenkaan) nouse. Tämä ei tietysti päde sitten jos pistät lisää rahaa likoon !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
novo 18.07.2004 23:31:09 | |
---|
Mitä järkeä vaihtaa jos entiset pelaa etkä parempiakaan varsinaisesti tartte kun kotisoittelua kerran harrastat? Jos nuo tämän hetkiset kamat myyt ja pistät rahat johonkin uusiin niin voin sanoa, ettei laitteiden taso paljoakaan (jos ollenkaan) nouse. Tämä ei tietysti päde sitten jos pistät lisää rahaa likoon no passoon lähinnä en ole enää oikein tyytyväinen ja ajattelin, että vois samalla pistää vaihtoon vahvarin jos jotain mukavaa kävelis vastaan tai jotain...mielummin sitä melkeen hommais kuitenki ns.modernimman vahvarin...hätähän mulla ei onneks ole päästä eroon noista kamoista. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Incarnation 18.07.2004 23:32:15 | |
---|
no passoon lähinnä en ole enää oikein tyytyväinen ja ajattelin, että vois samalla pistää vaihtoon vahvarin jos jotain mukavaa kävelis vastaan tai jotain...mielummin sitä melkeen hommais kuitenki ns.modernimman vahvarin...hätähän mulla ei onneks ole päästä eroon noista kamoista. Bassoa ehkä kannattaa vaihtaa, mutta pidä combo. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
dgdg Basisti 19.07.2004 14:32:37 | |
---|
niin siis... basso kannattaa vaihtaa... mut vahvarit kannattaa pitää.. ku niist on joskus hyötyä... vai mitä mieltä ootte? Ei päivääkään ilman haavaa... NJees |
juici 19.07.2004 23:35:51 | |
---|
niin siis... basso kannattaa vaihtaa... mut vahvarit kannattaa pitää.. ku niist on joskus hyötyä... vai mitä mieltä ootte? Näin juuri. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Prowleri 19.07.2004 23:49:46 (muokattu 19.07.2004 23:53:12) | |
---|
Omasta mielestänikin tuo combo on vielä ihan toimiva, säätöjäkin löytyy. Ainut vaan että tuo TNT-130 painaa aika reilusti, kannattaa laittaa rattaat alle ja kahvaa kumpaankin kylkeen jos on varaa. Jos taas bassoa haluat vaihtaa tai toisen hankkia niin mikäpäs siinä. Voisit lähteä vaikka tsekkailemaan jos käytettynä sattuisi kävelemään vastaan muutamalla satasella joku vanha vaikkapa Yamaha BB tai Aria Pro II tuolta 80-luvun puolelta. Torilla tavara vaihtuu yleensä aika nopeaa.. Eläkeläiset Euroviisuihin! |
Jos taas bassoa haluat vaihtaa tai toisen hankkia niin mikäpäs siinä. Voisit lähteä vaikka tsekkailemaan jos käytettynä sattuisi kävelemään vastaan muutamalla satasella joku vanha vaikkapa Yamaha BB tai Aria Pro II tuolta 80-luvun puolelta. Torilla tavara vaihtuu yleensä aika nopeaa.. tästä tiedosta kiitosta, yammun uudempiin n400 euron bassoihin olen tutustunut ja en oo tykänny kyllä tippaakaan, vanhoihin en ole saanut kosketuspintaa...vielä kun joku oisais kertoa mihin mie tuon Washburnini heivaisin että saisin siitä ees jonkinmoisen hyödyn taloudellisesti voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
hemmo 20.07.2004 13:22:11 | |
---|
vielä kun joku oisais kertoa mihin mie tuon Washburnini heivaisin että saisin siitä ees jonkinmoisen hyödyn taloudellisesti Myy yksityiselle noin 200 e hintaan tai vie vaihdossa tuonne: www.soitin-huttunen.com [Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"] |
balzary 20.07.2004 13:26:37 | |
---|
Myy yksityiselle noin 200 e hintaan tai vie vaihdossa tuonne: www.soitin-huttunen.com jos 200e irtoo niin hyvän hinnan saat. 150 euroakaan ei mun mielestä ole alihinta tuosta kepistä. Soitan, siis olen. |
novo 20.07.2004 16:03:19 | |
---|
jos 200e irtoo niin hyvän hinnan saat. 150 euroakaan ei mun mielestä ole alihinta tuosta kepistä. jonkun verran saan kyllä tarroja irrotella ja kaulaa suoritella ym jos meinaan saada kaksisataa mutta ihme jos päälle 100 saan niin melkeen kyllä kannattaa myydä, mutta ajattelin ettei kukaan edes odottaisi kenekään ostavan sitä sillä hinnalla kun on kuitenkin ihan perusbasso. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
balzary 20.07.2004 16:05:18 | |
---|
jonkun verran saan kyllä tarroja irrotella ja kaulaa suoritella ym jos meinaan saada kaksisataa mutta ihme jos päälle 100 saan niin melkeen kyllä kannattaa myydä, mutta ajattelin ettei kukaan edes odottaisi kenekään ostavan sitä sillä hinnalla kun on kuitenkin ihan perusbasso. jos siinä on perusasiat kunnossa niin kyllä siitä 100e pitäs saada helposti mun mielestä. pistä myyntiin torille tahi huuto.nettiin Soitan, siis olen. |
Prowleri 20.07.2004 17:55:18 | |
---|
Se on sitten eri asia että kannattaako myydä 100e hinnalla tuota, kakkosbasso kuitenkin hyvä on olemassa.. Uusia P-mikkejäkin saa aika halvalla, jos haluat saundipäivitystä. Eläkeläiset Euroviisuihin! |
novo 20.07.2004 19:01:59 | |
---|
Se on sitten eri asia että kannattaako myydä 100e hinnalla tuota, kakkosbasso kuitenkin hyvä on olemassa.. Uusia P-mikkejäkin saa aika halvalla, jos haluat saundipäivitystä. no juttu on näin, että rahoo ei oikein oo ostoo uutta(lue toista) bassoa ja tuo ei oo oikein pitkään aikaan miellyttäny oikein mitenkään toi Washburni voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Incarnation 20.07.2004 19:49:39 | |
---|
Olen yhäkin sitä mieltä ettei Ladan hinnalla saa Mersua joten turha on lähteä ihan vielä vaihtamaan. Keräät nyt vaan rahaa niin saat kerralla vähän paremman. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |