Hei Kiinnostaisiko ketään aloittaa Turun alueelta Tämmönen alternative rock bändi tai toisella nimellä Love metal bändi. Etsisin kitaristia, basistia, rumpalia ja kosketinsoittajaa. Olen itse kirjoitellut muutamia biisejä jo valmiiksi niin olisi siistiä aloittaa bändi kiinnostuneiden kanssa. Oma ikäni 17/08 niin bändiin kävisi 09-06 ikäisiä. Voi laittaa täällä tai sähköpostilla mulle viestiä jos kiinnostaa;)
Heikki Hakala: Hei Kiinnostaisiko ketään aloittaa Turun alueelta Tämmönen alternative rock bändi tai toisella nimellä Love metal bändi. Etsisin kitaristia, basistia, rumpalia ja kosketinsoittajaa. Olen itse kirjoitellut muutamia biisejä jo valmiiksi niin olisi siistiä aloittaa bändi kiinnostuneiden kanssa. Oma ikäni 17/08 niin bändiin kävisi 09-06 ikäisiä. Voi laittaa täällä tai sähköpostilla mulle viestiä jos kiinnostaa;)
Täällä on ihan oma osio näitä ilmoituksia varten, tuon kautta tavoitat taatusti paremmin kiinnostuneita. Kannattaa myös pohtia vähän tarkemmin kuvailevaa otsikkoa kun ilmoitusta teet.