Aihe: Kaasu
1
kattila
19.07.2004 17:52:13

Elikkäs tämä HIM:n rumpali Kaasu -Gas. Mitäs tämä mies on miehiään? Niissä HIM:n biiseissä jotka radiosta oon kuullu kaveri soittaa pelkkää peruskomppia,mutta jäi kaivelemaan onko tämä kaveri kovakin rumpali vai pelkkä peruskomppikaveri. Kertokaa te jotka enemmän tiedätte!
Dust to dust
Antti1997
19.07.2004 17:55:25
Ihan hyvin se sen soitto ainakin sopii niihin HIMin biiseihin.
Tralalaa!
fifehole
19.07.2004 18:52:12

Elikkäs tämä HIM:n rumpali Kaasu -Gas. Mitäs tämä mies on miehiään? Niissä HIM:n biiseissä jotka radiosta oon kuullu kaveri soittaa pelkkää peruskomppia,mutta jäi kaivelemaan onko tämä kaveri kovakin rumpali vai pelkkä peruskomppikaveri. Kertokaa te jotka enemmän tiedätte!

Ihan hyvä, ainakin mun mielestä. Kuin juna ja fillaa hyvällä maulla. Yksinkertainen toimii. Huhujen mukaan Ville määrää miten kannut soitetaan, mut aika samankaltaista oli Kyrian(kuuntele ihmeessä) soitto myös. Hyvä tyyppi vielä kaiken päälle.
Head for an eye
HCW
19.07.2004 18:58:53
peruskomppia,mutta jäi kaivelemaan onko tämä kaveri kovakin rumpali vai pelkkä peruskomppikaveri. Kertokaa te jotka enemmän tiedätte!

En jaksa perinpohijn kommentoida mutta musiikissa on muustakin kyse kuin pelkästä urheilusta ja näyttämisestä. Yhtälailla Dave Weckl on hyvä rumpali mutta yhtälailla Charlie Watts lunastaa rumpalina paikkansa. Rumpalin perimmäinen tehtävä on kuitenkin säestää. En tiedä kovin montaa rumpalia Terry Bozziota lukuunottamatta joka toimisi solistina.

Ja topikkiin vielä, että kyllä se Kaasu soittaa osaa. Him -biiseihin ei tarvita mitään musiikillista über-masturbointia.

Että näin...Näitä asioita voi sitten miettiä iltaisin.
Tyylitajun lisäksi tärkeintä musiikissa on: "Playin' on ten"
kattila
19.07.2004 19:36:31

peruskomppia,mutta jäi kaivelemaan onko tämä kaveri kovakin rumpali vai pelkkä peruskomppikaveri. Kertokaa te jotka enemmän tiedätte

Köhhh! Vähän huonosti ilmastu. Elikkäs tarkotus ei ollu vähätellä tai haukkua peruskomppia, vaan saada tietoon, miten tämä kaveri pärjää raskaampien komppien kanssa, kun eikös HIM:kin kaverit ole vanhoja bläkkimiehiä.
Dust to dust
Jaska
19.07.2004 19:45:26
Köhhh! Vähän huonosti ilmastu. Elikkäs tarkotus ei ollu vähätellä tai haukkua peruskomppia, vaan saada tietoon, miten tämä kaveri pärjää raskaampien komppien kanssa, kun eikös HIM:kin kaverit ole vanhoja bläkkimiehiä.

Eikös nuo kaasun kompit ole vähintään suomen raskaimpia. Kyllä tuon kokoisesta kaverista raskaan kompin irti saa.
jee
Joku vaa
19.07.2004 21:48:36

Eikös nuo kaasun kompit ole vähintään suomen raskaimpia. Kyllä tuon kokoisesta kaverista raskaan kompin irti saa.

Niin siis ei vain heavyrumpali, vaan myös heavy rumpali...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
fmcruelty
20.07.2004 09:38:40 (muokattu 20.07.2004 09:39:43)

Jos ny multa kysytää, nii peruskomppi o just se mikä tekee rumpalin. Olin 9v rumpalin alku ja eräässä soitinnäyttelyssä olin tsekkaas Nykäsen Anssin soittoa ja jäi niin elävästi mieleen ku se pitkän fillin jälkeen alkas vetään "nakkibiittiä" ja sanoi samalla että: "Ja tämä o sitte se, millä te saattee perheelle maksalaatikkoa!"

Kaasusta en oikeen osaa sanoo mitään, ku tunnen sen soitot ainoastaan HIMin ajoilta, ja tähän asti sen soitto on ollut yllämainitun basiccia. TOIMII kuitenki.
Stay on the road, Beware the moonlight
miscage
20.07.2004 12:15:47
Hyvin se vetää. Tosi hyvällä tyylitajulla muuten fillailee! Right Here In My Armsissa on yks muigee...
"Se on vähän sama kuin paskois housuun."
jms
20.07.2004 12:59:43
"i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson
JanneO
20.07.2004 13:34:29
Kyllä kaasu pieksee aika monen jannun tuossa rumpujen soitossa. Ja osaa vetää noita grindijuttuja ja varmasti hyvällä maulla progeilla. Himmiin ei sellainen meininki oikein sovi.
Ja kuunnelkaa sim sitä Kyyriaa (ei kyria kuten yllä erheessä mainittiin).
JeeVes
20.07.2004 14:35:53
Gas Lipstick...hehe. Mulla on sellainen muistikuva, että tää jätkä ois käynyt Helsingin Arabiaa, vai mikä se nyt on. Kaverihan ei vissiin ole vasuri, vaan se soittaa vaan huvikseen vasurilla haikkaa ja rideä, kuten Arabiallakin opetetaan. Kuitenkin vain kuulo ja muisti puheita.
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
Moonsorrow
24.07.2004 01:46:48

Kuunteleppa Kaasun toista bändiä nimeltä Bend over nii huomaat että kova rumpali se on. Kaasun soiton esteenä Himissä on mr Valo.
Hevi on huonoimmillaankin parasta.
Groovi
24.07.2004 02:16:47
rumpali on silloin hyvä kun se palvelee koko bändiä ja ennenkaikkea soitettavaa biisiä. Joihinkin biiseihin uppoaa just sellainen kuiva, melkein nolla-filli meiniki. Kuunnelkaa AC/DC:tä. ei oo Phil Rudd mikään paska rumpali, vaikka ei poika paljon mällistele eikä pyöritä kapulaa. Tupakin saattaa polttaa sopivassa biisissä. Siinä teille lava-show. Ja silti ku se vetää sitä kakkos-nelosta, niin on siinä groovia jeesus.
Että kyllä se herra GAS vetää ihan bändiin sopivalla otteella.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
tthei
24.07.2004 03:00:19

Ja ei tuosta Kaasun soitosta fiilistä puutu kyllä. Eipä HIMin musaan kyllä minusta ainakaan mikään Portnoy rummuttelu sopis ollenkaa.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Groovi
24.07.2004 03:06:39 (muokattu 24.07.2004 03:09:09)
Ja ei tuosta Kaasun soitosta fiilistä puutu kyllä. Eipä HIMin musaan kyllä minusta ainakaan mikään Portnoy rummuttelu sopis ollenkaa.

ei tietenkään. sitä mä just meinaan että oikea biisi oikealla otteella. mietippä joku Portnoyn filli biisiin Highway to hell. taitais mennä biisi pilalle.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)