mike tapping Torstaina 16:10:29 | |
---|
ituvirtanen: Kovalevyt, vaikka ovatkin nykyisin piireillä eivätkä enää pyörivillä kiekoilla. Olisit sitten vaan kirjoittanut, että uudet ssd-muistit. Olen siinä kohtaa samaa mieltä, että käytetyistä bisnes-läppäreistä voi saada hyviä koneita musahommiinkin, mutta kriittiset pisteet on että cpu on riittävän hyvä ja keskusmuistia riittää. Monesti niihin saa toisen muistipalikan jos ei ole jo valmiina. Kolmas pointti olisi se, että jos siihen saisi nopean usb-c -levyn datalevyksi niin se olisi kiva. |
Henri Henri Olavi Torstaina 16:34:46 (muokattu torstaina 17:08:45) | |
---|
Ei äänittämiseen tarvitse juuri mitään. Ei kummoistakaan CPU:ta ja vähällä muistilla pärjää. Parikymmentä vuotta vanha kone on erinomainen äänityksiin. Jos siis puhutaan äänityksestä, eikä jälkikäsittelystä. Ja jos ei ole mitään raskaista mallintavia moulinexeja, joiden läpi äänitetään. Toki, fiksuinta on mielestäni ostaa aina tykein mahdollinen kone tehtävään kuin tehtävään. olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä |
Jaz Perjantaina 07:37:05 | |
---|
Mun oma vanha kone oli ainakin sellainen, ettei tehot riittäneet. Latenssin kanssa tuli ongelmia. QC:lla äänitän. Kone kyykkäsi myös videonkäsittelyssä. Käytän OpenShot Videoeditoria. Henri Henri Olavi: Ei äänittämiseen tarvitse juuri mitään. Ei kummoistakaan CPU:ta ja vähällä muistilla pärjää. Parikymmentä vuotta vanha kone on erinomainen äänityksiin. Jos siis puhutaan äänityksestä, eikä jälkikäsittelystä. Ja jos ei ole mitään raskaista mallintavia moulinexeja, joiden läpi äänitetään. Toki, fiksuinta on mielestäni ostaa aina tykein mahdollinen kone tehtävään kuin tehtävään. |
Henri Henri Olavi: Ei äänittämiseen tarvitse juuri mitään. Ei kummoistakaan CPU:ta ja vähällä muistilla pärjää. Parikymmentä vuotta vanha kone on erinomainen äänityksiin. Jos siis puhutaan äänityksestä, eikä jälkikäsittelystä. Ja jos ei ole mitään raskaista mallintavia moulinexeja, joiden läpi äänitetään. Toki, fiksuinta on mielestäni ostaa aina tykein mahdollinen kone tehtävään kuin tehtävään. https://everymac.com/systems/apple/ … _g4/specs/powerbook_g4_1.25_15.htmlJollain G4 1.25Ghz PowerBookilla olen äänittänyt 16 raitaa kerralla sisään, tosin muuta ei tainnut taustalla pyöriä "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
Henri Henri Olavi Perjantaina 11:52:52 | |
---|
Danko: https://everymac.com/systems/apple/ … _g4/specs/powerbook_g4_1.25_15.html Jollain G4 1.25Ghz PowerBookilla olen äänittänyt 16 raitaa kerralla sisään, tosin muuta ei tainnut taustalla pyöriä Mun eka oma äänityskone oli Fujitsu AMILO M3438G -läppäri vuodelta 2005, jossa oli 1Gt RAM:ia ja 2 GHz Pentium M 760 -prossu. Sillä äänitti mitä vaan ja Abletonilla tein paljon musaa. olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä |
Oan Perjantaina 14:32:10 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei äänittämiseen tarvitse juuri mitään, jos ei tarvi softan kautta monitoroida sitä äänitystä siinä samalla. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Henri Henri Olavi Perjantaina 14:37:01 | |
---|
Oan: jos ei tarvi softan kautta monitoroida sitä äänitystä siinä samalla. Hyvä pointti. Raudan kautta kuuntelu ei syö resursseja koneelta. olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä |
mike tapping Perjantaina 16:48:08 | |
---|
Tai jos sulla ei ole viittätoista virtuaalilaulajaa tai jotain. Laittanee ne teidän omppukoneennekkin hetkeksi miettimään. |
Otustelija Perjantaina 18:44:39 | |
---|
mike tapping: Tai jos sulla ei ole viittätoista virtuaalilaulajaa tai jotain. Laittanee ne teidän omppukoneennekkin hetkeksi miettimään. Sinfoniaorkesteri parhaalla laadulla vetämään legatoa niin johan kyykkää helposti.. Taitaa tosissaan niitä tekevillä 128 gb muistia olla aika vakio ja siitä ylöspäin. |