Onkos kellään kokemuksia Ltd:n M7-BHT tai EX-7 mallista? Oon kitaraliikkeessä testaillu molempii ja näillä näkymillä jomman kumman kelasin hommaa. Oon huomannu että EX-7 mallin neck dive on suoraan sanottuna karsee. M7-BHT arctic white on muistaakseni neck through rakenteella varustettu, oletan että sen takia neck dive kyseisessä mallissa oo paha. Ex-7 explorer shape miellyttää enemmän silmää mutta M-7 taas vaikuttaa sille että saa enemmän kitaraa samalla hinnalla. Jos on kokemuksia jommastakummasta mallista niin ois nasta kuulla miten nää on pärjänny pidemmässä juoksussa. |
iso paha susi Torstaina 12:37:44 | |
---|
Huomaa että EX:ssä on TOM-talla eli se tuntuma on hieman eri. Oikea käsi jää hieman korkeammalle bodysta. Ite näkisin tämän ja rungon muodon suurimpina eroina tässä. Muutenhan suht samanlaatuisia näyttäis olevan. Ei juuri noista malleista kokemusta mutta tuon hintaluokan LTD:itä on ollut useampia ja kaikessa persoonattomuudessaan ihan luotettavia ja laadukkaita heviskeboja. |
kridetus Torstaina 12:42:21 | |
---|
iso paha susi: Huomaa että EX:ssä on TOM-talla eli se tuntuma on hieman eri. Oikea käsi jää hieman korkeammalle bodysta. Ite näkisin tämän ja rungon muodon suurimpina eroina tässä. Muutenhan suht samanlaatuisia näyttäis olevan. Ei juuri noista malleista kokemusta mutta tuon hintaluokan LTD:itä on ollut useampia ja kaikessa persoonattomuudessaan ihan luotettavia ja laadukkaita heviskeboja.
Meikäl on tuneomaticilla varustettu Exploreri jo ja oon kyl fiilannu sitä paljon. Ens kerralla kun meen härnäämään musamaailman työntekijöitä niin pohdiskelen että kumpi sopii paremmin käden alle. |
Jeszse Torstaina 15:09:58 | |
---|
Pulttikaulaisuus nyt ei ole mikään kaulapainoisuuden yksittäinen aiheuttaja tai läpikaulaisuus sen ehkäisijä, mutta ei ehkä liity aiheeseen joten jatkakaa Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
LaXu Torstaina 18:22:03 | |
---|
Kaulan liitoksen tyypillä ei ole mitään merkitystä kaulapainotteisuuden suhteen. Kaulapainotteisuus johtuu yleensä hihnanuppien sijoittelusta ja rungon vs kaulan painosta. Voi olla, että baritonin pidempää kaulaa ei ole ESP:n suunnittelussa otettu kunnolla huomioon. Mitä kitaroihin tulee, niin mä sanoin että EX-7. Se on kuulimman näköinen. |
Mikko1978 Eilen 11:59:48 | |
---|
Tuo EX-7 näyttää kyllä jo pitkään matkaan siltä, ettei sitä mikään mahti maailmassa saa tasapainoon. "Yläsarven" hihnatappi on noin puolikkaan valovuoden päässä optimista ja yhdistää epätasapainovoimansa pitkän kaulan kanssa. Kolmoisvarmistuksen epätasapainolle hoitavat lukuisat raskaat lukkovirittimet tuon pitkän kaulan lavassa. Tuo keihäs on suunniteltu sukeltamaan. Kaulaliitos ei muuta tässä asiassa mitään. Tai no, jos ruuvaa kunnon lyijymurikan kiinni hevisuunnikkaan takasivuun, niin sillä sen varmaan voisi tasapainottaa. |