Aihe: Multiefektit
1
Lökis
Sunnuntaina 23:39:22
Iltaa

Tähän ikään ehtineenä olen tullut toimeen (laiskuuttani) ilman otsikon mukaista vempelettä. Kaipaan vinkkejä. Mikä markkinoilla olevista tuotteista olisi kelpo peli? Luonnollisesti halvalla hyvää :D :D. Ymmärrän hyvin pedaaleja riviin mahdollisuuden, mutta mukavampaa olisi yhtä "lautaa" kuljettaa. DI-lähtö tulee löytyä.

Terv.

Lökis...kompura on sormissa...kuulis vaan...
J.Hollström
Maanantaina 10:16:13
Jos haluaa parasta niin Darkglassin Anagram on sellainen. Ei ole tosin se halvin mitä ilmeisesti etsitään.
Lökis
Eilen 12:54:33
Heps

Juu, tuo säröpuoli ei ole ollut mulle tarpeellinen. Mutta, oktaaveri, chorus ja miksei synat kelpaavat. Tosin tuo synapuoli on varmaan parasta hoitaa Mxr:n uudella purkilla. Ehkä kallistun tuolle Corolla-osastolle, kun ei ole laittaa isoa tuohikasaa hankintaan.
Terje
Eilen 14:52:31
Zoom B3 on varsin toimiva vehje, tosin joutuu etsimään käytettynä koska uudemmassa versiossa Zoom B3n tuota DI-lähtöä ei enää syystä tai toisesta ole.
Pykälää isommasta B6 versiosta se löytyy mutta tuosta mallista ei ole omia kokemuksia.
pehko
Eilen 16:10:06
Saahan ne kaikki pedaalitkin yhteen lautaan kiinni.
"Turpaan vaan täysillä." - Nuuskamuikkunen
mpekkanen
Eilen 16:37:08
pehko: Saahan ne kaikki pedaalitkin yhteen lautaan kiinni.

Ja en tiedä tarvitseeko bassoon muutenkaan kovin paljon erilaisia soundeja, että ei niitä yksittäisiä efektejä ihan kauheasti kerry.
Särö, kompura, chorus ja octaver. Tartteeko paljoa muuta...
Minä tykkään hommata efektit erikseen, niin silloin pysyy soundikin jotenkin paremmin luomuna kun näkee mitä kaikkea efektiä siinä soundissa on. Multiefekteissä on aina se vaarana, että tulee laitettua vähän joka maustetta soppaan.
ituvirtanen
Eilen 16:58:13

Oktaaveri ja syna voivat olla parhaassa tapauksessa toisensa poissulkevia eli tarvitset vain toisen. Kompura on kyllä käyttökelpoinen. tce:n Spectra on käytettävyydessään ainakin pieni ja helppo, vaikka pystyvä onkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)