Jalmus 19.07.2004 14:19:08 | |
---|
Hei, laittakaapas vielä se osoite, josta pystyi lataamaan sellaisen ohjelman, millä voi hidastaa/nopeuttaa jotain levyllä olevaa kappaletta sävelkorkeuden muuttumatta! |
Novis_3 19.07.2004 14:26:49 | |
---|
"Me hävitään tää peli.." |
MrQ 20.07.2004 00:30:09 (muokattu 20.07.2004 13:51:01) | |
---|
Pankaa nyt vittu pysyväksi. Varoitin sitten itseäni. |
Pankaa nyt vittu pysyväksi. Napauta "varopitusta" ittelles ni modit huomaa tai lähetä postia Moderaattori-nimimerkille. Yes ma´am, you can call me Sam! |
poko 28.07.2004 14:47:33 | |
---|
Tekniikan lisäksi tärkeää on mun mielestä myös puhdas jammailu. Siitä vaan treeniksellä rupeet sahaa jotain omaa riffii ja venaat et rumpali lähtee mukaan. Siinä tulee sorminäppäryyttä, rytmi tajuu ja ennen kaikkea tyylitajuu. Itte olen huomannu kehittyneeni lähiaikoina ihan sikana, koska uusi rumpalimme on todellinen kapula kuningas. Ennen kaikkea olen huomannu, että miten kaikkiin iskuihin tulee reakoida. Soitosta on tullut omaperäisempää ja vahvempaa. Ps. Tähän treeniin tarvitaan hyvä rumpali. Basistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli |
Johannes_t 28.07.2004 14:59:16 | |
---|
Itte olen huomannu kehittyneeni lähiaikoina ihan sikana, koska uusi rumpalimme on todellinen kapula kuningas. Hyvän rumpalin kanssa on mukava soittaa. Kompin päällä pystyy "lepäämään", "surfaamaan", miten sen nyt kuvailisi. Basistin ei tarvitse hikoilla, biisi rullaa helposti jne. Vastaavasti huonon rumpalin kanssa hyvästä basistista tulee keskiverto ja keskiverrosta huono :P |