Aihe: Waltari
1 2
pehko
22.09.2025 21:14:03
A Forest on kyllä aivan helvetin hyvä coveri. Jariotin rävellys soolo myös best.
"Turpaan vaan täysillä." - Nuuskamuikkunen
McNulty
23.09.2025 02:25:28
Jotenkin Waltarin Metsä-koverista tulee mieleen New Model Army. En osaa sanoa miksi, mutta joku "The Hunt" -viba tuossa introssa ja biisin alussa on.
moving in stereo
bedlam
23.09.2025 13:44:35 (muokattu 23.09.2025 13:45:48)

kupteri: Tuo on huippu coverointi, puhaltavat ihan hirveästi lisää henkeä ja tunnelmaa originaaliin, minkä kuulin vasta paljon myöhemmin ja oli kyllä ton jälkeen aika laimea kokemus.

Varsinkin jos erehtyy tsekkaamaan ensimmäisenä YouTubesta sen musavideon, josta puuttuu alataajuudet kokonaan ja taitaa olla vielä ihan monona koko audio.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
kupteri
23.09.2025 22:39:50

bedlam: Varsinkin jos erehtyy tsekkaamaan ensimmäisenä YouTubesta sen musavideon, josta puuttuu alataajuudet kokonaan ja taitaa olla vielä ihan monona koko audio.

Olen toki kuunnellut ihan Curen levyversion, ellen jopa kaksikin (Greatest Hits levyltä). Ihan oli bassoa ja stereota.
bedlam
24.09.2025 13:17:24 (muokattu 24.09.2025 13:17:50)

kupteri: Olen toki kuunnellut ihan Curen levyversion, ellen jopa kaksikin (Greatest Hits levyltä). Ihan oli bassoa ja stereota.

En sinua tarkoittanutkaan ettetkö olisi. Mutta esim. jos tällaisesta foorumikeskustelusta joku lähtee tsekkaamaan keskusteltavana ollutta biisiä suuntaa hän monesti ekana YouTubeen.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
-Spade-
Perjantaina 10:29:09
Perkele että oli hieno keikka Tampereella.
Mä sanon viimeisen sanani ja se on eisss...
-Spade-
Perjantaina 14:20:04
pehko: Oli kyllä varsin mukava. Vähän ehkä meni röytämiseksi mutta ei sen väliä. Bändi näytti viihtyvän, samoin yleisö. Intiimi tunnelma.

Just sopivaa röytämistä omaan makuun. Kärtsy oli kyllä liekeissä.

Kirsikkana kakun päällä vinskaan koko bändin nimmarit!

Kova.
Mä sanon viimeisen sanani ja se on eisss...
pehko
Perjantaina 14:31:44
-Spade-: Just sopivaa röytämistä omaan makuun. Kärtsy oli kyllä liekeissä.

Joo, ei se röytö mua ainakaan haitannu. Ainut mikä ehkä vähän haittasi oli se että basarit tuuttaa niin saatanasti.
pehko
Perjantaina 14:31:56 (muokattu perjantaina 14:32:22)
pehko: -Spade-: Just sopivaa röytämistä omaan makuun. Kärtsy oli kyllä liekeissä.

Joo, ei se röytö mua ainakaan haitannu. Ainut mikä ehkä vähän haittasi oli se että basarit tuuttas niin saatanasti.
pehko
Sunnuntaina 12:22:23
Joku siellä keikalla ilmeisesti kysyi Kärtsyltä että tuleeko Space Avenuesta myös samanmoinen keikka kun vastaus kuului että "En tiedä, se riippuu herra Latvalasta". =D
Torniojaws
Sunnuntaina 13:16:18

pehko: Joku siellä keikalla ilmeisesti kysyi Kärtsyltä että tuleeko Space Avenuesta myös samanmoinen keikka kun vastaus kuului että "En tiedä, se riippuu herra Latvalasta". =D

Juurihan se myi kitaransa, niin taitaa olla vastaus "ei". En kyllä suuttuisi, jos siellä lavalla on sitten vaikka Sami.
Vortech Industrial Death Metal
pehko
Sunnuntaina 13:46:39
Tuskin se on Roopen ainoa kitara jonka myi.
Mut niin, en kyllä pidättelisi hengitystä sen suhteen että miestä saatais naftaliinista kaivettua.
Fantasmic
Sunnuntaina 21:15:56
Kait Roopen jollekin spessukeikalle voisi jottaa jos jättää brenkun pois muttei taida tässä maassa enää kovin montaa bändiä olla joka haluaisi tuon miehen riveihinsä tai kokonaiselle kiertueelle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)