Aihe: Uudet tangokuninkaalliset 2004
1
Mikko T.
13.07.2004 09:33:59 (muokattu 13.07.2004 09:34:26)

En kuullut/nähnyt finaalia, koska olin keikalla. Minulla on on kuitenkin sanani sanottavana heistä molemmista:

Johanna Deb*****ni:

Olin Viking Isabellalla pikkuveljeni kanssa puolisen vuotta sitten pari risteilyä putkeen. Johanna oli siellä silloin musiikkiemäntänä. Mulla ei ole mitään hajua miten hän laulaa, mutta molempina iltoina:
A) juteltiin niitä näitä ja hän oli TOSI mukava
B) vedin todelliset rynnäkkökännit, sammuin ja Johanna talutti (lue: kantoi) mut pikkuveljeni kanssa hyttiin koisaamaan.

Mukava ja avulias tyttö, eikä mikään pahannäköinen. Osaakohan laulaa? Annan 10+.

Tommi Soidinmäki:

Tommi osallistui Ponnahdus Pinnalle - laulukilpailuun vuonna 2001 ja me olimme housebändinä. Tommi voitti ne kisat silloin muuten. Jäi mieleen mukavana huumorintajuisena kaverina, joka osasi toimia bändin kanssa oikeinkin kivasti. Sitten vuonna 2002 olimme Mäkeläisen pojan kanssa laivalla katsomassa Suomen Tähti - kisaa, jonka voitti ei-lievästi-hintti-vaan-voissa-paistettu-lipevä-homo Gary Revel Jr. Tommi taisi olla sijoittua kolmanneksi. Kuitenkin miehen tequilansietokyky teki vaikutuksen. Ja sosiaalisuus, ystävällisyys ja nöyrä asenne musiikkiin. Mukava kaveri, kertakaikkiaan. Osaakohan laulaa nykyään? Annan 10 (plussaa ei heru koska hän ei ole ikinä kantanut mua hyttiin).

No niin, kamut, antaa palaa.
Pieru naurattaa aina.
isojussi
13.07.2004 09:55:26
Olipas vaihteeks erilainen näkökulma tangokuninkaallisiin...;-)

Mun mielestä ainakin tosta semifinaalijengistä ehdottomasti parhaat laulajat. Finaalia en nähnyt, kun olin keikalla.

Toissapäivänä kuuntelin radiosta jonkin konsertin, jossa mm. uudet tangokuninkaalliset esiintyivät ja kyllä pitää sanoa, että voittajat erottuivat prinsessoista / prinsseistä edukseen.

Varsinkin Soidinmäen Desirén tulkinnassa oli kiitettävää herkkyyttä ja syvyyttä. Laulukin kuulosti kivan hyvävireiseltä ja luonnolliselta.

Jotenkin vaan tykkäsin kuningattarenkin laulusaundista ja tulkinnasta.

Tänä vuonna ilmeisesti laulaminen oli tuomariston toimesta asetettu etusijalle Kilkkismäisen keinomylvinnän sijaan.

Olikos se tää yleisön suosikki Granström, joka tuhosi "Vie meidät rakkauteen" ko. konsertissa. Lauloi kyllä niin paljon päin persettä, että osoitti taas turakaisten muusiikinymmärtämisen tason olevan mitä on.

Joku näkyi poraavan Rami Välimäen perään: "Varma esiintyminen upealla äänellä"

HOHO!

= Hirveä mannevibrallakailotus, saaanojeen voookaliien kuuummalliiinen venyyyytteeely ja puukuvan lailla paikallaanpököttäminen?

Vire kai hällä oli kohtuullinen, mutta kokonaisuus näytti ja kuulosti iljettävältä.

Toivon, että tänävuonna ei tarvitse ihan niin paljon hävetä/nauraa tangokuninkaallisia, kuin monena muuna vuonna.

Ainiin: Finaalia en nähnyt, mutta voishan tolla rahalla palkata ammattitaitoisetkin juontajat. Voi hyvänen aika varsinkin Toivakan likkaa....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Sandy
13.07.2004 14:59:33 (muokattu 13.07.2004 15:02:28)
Joku näkyi poraavan Rami Välimäen perään: "Varma esiintyminen upealla äänellä"

HOHO!

= Hirveä mannevibrallakailotus, saaanojeen voookaliien kuuummalliiinen venyyyytteeely ja puukuvan lailla paikallaanpököttäminen?

Mä epäilen että Rami oli vetäny jotain rauhottavaa!? Näin sen toisen finaaliesityksen ja jätkällähän seiso silmät päässä! Oon kerran nähnyt Ramin keikan ja silloin hänen esiintymisensä oli kyllä ihan railakasta!

edit: niin, siis noi kuninkaalliset on ihan jees! Hävetti kamalasti sen vanhemman naisen puolesta kun joutui kirkumaan Illan varjoon himmeään niin korkealta. Jos se olis arvonnassa osunu jollekin muulle, niin voi herranjestas, kun näillä kahdella muulla tytöllä oli aikas matalat ja tummat äänet, ei olis tullu yhtään mitään.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Ukko
13.07.2004 18:45:04

Ainiin: Finaalia en nähnyt, mutta voishan tolla rahalla palkata ammattitaitoisetkin juontajat. Voi hyvänen aika varsinkin Toivakan likkaa....
Puhumattakaan sen "mies" juontajan homppemaisesta elehtimisestä ja olemuksesta.
Kukko
16.07.2004 00:08:52

Mä epäilen että Rami oli vetäny jotain rauhottavaa!? Näin sen toisen finaaliesityksen ja jätkällähän seiso silmät päässä! Oon kerran nähnyt Ramin keikan ja silloin hänen esiintymisensä oli kyllä ihan railakasta!

Hoho,mulla tuli mieleen jotain samanmoista.Oli niin hypnoottinen esitys.Mutta kullä Rami on parantanut lauluaan kun sika juoksua,ennen se oli semmoista hengetöntä hinguntaa, mutta nyt on ääni kiinteä eikä se vibraattokaan ole niin kamala.Mun mielestä kuningas-ainesta.
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
mannerheim666
19.07.2004 23:05:08
ainakin noista finaaleista niin valinnat olivat oikeat. Tommi Soidinmäki oli paras valinta. Siitä lanteenkeikuttajasta en pitänyt yhtää, varsinkin laulussa ei tuntunut olevan mikään puhdasta. Välimäestä en osaa sanoa mitään. Mielestäni se lauloi parhaiten ja hoiti hommat parhaiten, mutta kamala vibra. Ihan väkinäisen kuuloinen.
En kyllä ymmärrä miksi nämä kuninkaat ovat aina samannäköisiäkin. Välillä vaikka kalju ja partainen kuningas niin olisi taas markkinoissakin jotain intoa. Kaikki on ollut jotain tauno palo klooneja. Kilkkisen mylvintä kyllä piristi helvetisti kaikella koomisuudellaan. Lisää tollasia

Naisfinalistit oli mielestäni perus karaokekamaa. Johanna oli oikea valinta, vaikka hänen laulussaan ei ollut pitää erikoista tai koskettavaa. Mutta ainakin sillä oli upeat ruskeet silmät
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)