Muovinen 06.08.2025 15:09:58 | |
---|
|
Muovinen 07.08.2025 09:05:11 | |
---|
Lavallinen Iba sieltä nyt lähti tilaukseen. Varastossa noin viikon sisään, joten tässä saa vähän odotella vielä. |
Ostin vähän aikaa sitten ensimmäisen bassoni, Squier Affinity Jazz Bassin. On toiminut oikein hyvin äänityskäytössä eikä ollut hinnallakaan pilattu. |
Sir Härö 22.09.2025 21:35:26 (muokattu 22.09.2025 21:36:17) | |
---|
mpekkanen: Tämä Musamaailman b stock Spector menee yli tonnin budjetista, mutta jos saa alvit pois, niin se tiputtaa hintaa toki. 35 tuuman skaala, EMG mikit jne... https://www.musamaailma.fi/fi/b-sto … d-black-gloss-5-kielinen-sahkobasso Minä ostin tuon pois. Meinasin että tuon "pikku dingin" saa kätevästi pois kun maalauttaa suosiolla uudestaan. Tai sitten antaa olla. edit. Ja nyt vasta huomasin otsikon. Ei ollut siis ihan ensimmäinen bassokitarani :D
"Top gun on elkonva toverudsta" |
mpekkanen 23.09.2025 09:54:31 | |
---|
Sir Härö: Minä ostin tuon pois. Meinasin että tuon "pikku dingin" saa kätevästi pois kun maalauttaa suosiolla uudestaan. Tai sitten antaa olla.
Mulla on Gibson ES-330 pikku dingi toisessa sarvesta, mutta ei se haittaa soitettavuutta tai soundia ollenkaan. Rakenteellisesti myös sellainen, ettei aiheuta mitään toimenpiteitä. Antaa asian olla kun soittimiin tahtoo pitkässä juoksussa tulla kuitenkin enemmän tai vähemmän elämisen jälkiä. Soittimena kuitenkin niin hyvä, ettei sen puolesta mitään syytä hävittää. |