rosberg Tänään 16:11:54 | |
---|
Tsekkaa jostain lainaan otsonaattori ja koita sellasella vetää. Sen kanssa on oltava tosi tarkkana, se on vaaraksi jos ei tiedä mitä tekee ja ilmanvaihtoa ei ole. Tietty sitten pinnoitetut kielet voisi toimia. Joku laukku joskus haisi vesivahingolle. Mutta tää yksi gibson-laukku oli vaan ihan jossain smäidässä, mällissä ja jonkun satulanhaistelijan märkäuni. Hyi helvetti. Kaikkea jengi tekee. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
Pauli Lappalainen Tänään 16:39:33 | |
---|
rosberg: Tsekkaa jostain lainaan otsonaattori ja koita sellasella vetää. Sen kanssa on oltava tosi tarkkana, se on vaaraksi jos ei tiedä mitä tekee ja ilmanvaihtoa ei ole. Tietty sitten pinnoitetut kielet voisi toimia. Joku laukku joskus haisi vesivahingolle. Mutta tää yksi gibson-laukku oli vaan ihan jossain smäidässä, mällissä ja jonkun satulanhaistelijan märkäuni. Hyi helvetti. Kaikkea jengi tekee. Se on keikkailun ja rahan haju jostain menneiltä vuosikymmeniltä. Kitaralaukku kun oli auki kuukausikaupalla tupakansavun yms. kapakoiden ominaistuoksujen kyllästettävänä, sitä tuoksua ei saa pois kuin ydinräjähdyksessä. |
p130 Tänään 16:54:58 | |
---|
Mun - 63 SG:n laukussa oli niin vahva löyhkä ja mojo, ettei voinut pitää sisällä. Hellävaraisella puhdistusvaahdolla sisuksen pesu ja 5 vuotta ulkovarastossa tuulettumassa ei riittänyt, vaikka kai auttoi vähän. Sain sen otsonoitavaan hotellihuoneeseen kaverin avustuksella. Sen jälkeen oli ihan ok, ja aktiivihiilipussi on pitänyt vähäisen hajun kurissa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Toi otsonointi voi olla tosiaan kova juttu. Se mun laukku haisi sellasille kinkybileille, missä paska haisee ja näköjään gibsonin banjot soi. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |