HurmionProfeetta 02.09.2025 17:05:28 | |
---|
Hei kaikille! :). Haluaisin kuulla muiden kokemuksia Nurmion keikoista nykyään. Oletteko tykänneet vai ette? Millainen fiilis keikoilla on jne. Myös vertailua vanhempiin keikkoihin olisi kiva kuulla, jos sellaisista jollain kokemusta!! Itse olen muutaman kerran nähnyt Nurmion livenä tässä lähivuosina. Jokainen keikka on ollut kaltaiselleni ihailijalle todella upeita kokemuksia! |
AP 03.09.2025 10:20:20 | |
---|
HurmionProfeetta: Hei kaikille! :). Haluaisin kuulla muiden kokemuksia Nurmion keikoista nykyään. Oletteko tykänneet vai ette? Millainen fiilis keikoilla on jne. Myös vertailua vanhempiin keikkoihin olisi kiva kuulla, jos sellaisista jollain kokemusta!! Itse olen muutaman kerran nähnyt Nurmion livenä tässä lähivuosina. Jokainen keikka on ollut kaltaiselleni ihailijalle todella upeita kokemuksia! Kielipolisi sisälläni katsoo tuimasti: lähivuosina viittaa eteenpäin, keikat taas on nähty viime vuosina ;) Mutta asiaan: olemme tykänneet. Tuomarilla on ainakin ihailijan silmään sen sortin karisma, että lava saa olla isompikin ja mies sen täyttää yksinkin. Viimeksi olen tainnut olla keikalla Turun Logomossa, missä pienikin näyttämö on laaja - mutta ei snne muita kaivannut. Tuomarin kitarointihan on erittäin veikeää seurattavaa, voi kuulostaa romuluiselta, mutta kun hetken seuraa, huomaa että taitoa ja näkemystä on. Kappaleethan ovat tietysti ihan 5/5. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Bullitt 04.09.2025 00:22:59 | |
---|
Näin menneenä juhannuksena yhtyeineen ja oli oikeinkin vetreää menoa, niin Hande kuin bändi olivat oikein hyvässä vedossa. En epäröisi mennä uudelleen katsomaan. "Once you free your mind about a concept of harmony and of music being correct you can do whatever you want" |
GrooverMan 05.09.2025 16:13:24 | |
---|
Viime Jytäkesä Go-Go:ssa festarin yksi huippuhetkiä oli dumarin keikka. Ja en ole mikään superfani vaan enemmänkin kasuaali diggari. Päälavalla veti bändeineen, ja täytti sekä lavan, että lavanedustan hienosti. If you wanna count me, count me out. - Arthur Lee |
onjokäytössä 05.09.2025 17:08:43 | |
---|
Nurmio on tullut nähtyä monta kertaa vuosien saatossa erilaisilla kokoonpanoilla. Kuten täällä aiemmin todettiin, täyttää lavan yksinäänkin hienosti. Menen aina Handen keikalle, kun työt tai muut vastaavat eivät estä. Millainen on totuusarvo, kun *fiksu, avarakatseinen, poliittisesti sitoutumaton vapaa ajattelija* toteaa yleisön edessä "kommarit hirteen!"? |
mpekkanen 05.09.2025 18:10:06 | |
---|
Nurmio on kyllä hyvä livenä. Pari kertaa olen livenä nähnyt ja toinen kerta hän esiintyi yksin. Tuo soolokeikka oli kanssa pirun kova. Lähden kyllä uudestaan katsomaan jos tulee tänne Jyväskylään keikalle. |
Alfons Åberg 08.09.2025 13:31:13 | |
---|
Tämä YLE Areenassa oleva arkistopätkä https://areena.yle.fi/1-50097246 Tuleeko jollain muulla aivoissa tällainen olettama, kun tuossa juontaja sanoo ensin 'tervetuloa' ihan kuin Nurmio keinahtaisi lähemmäs mikkiä vastaamaan 'tervetuloa'? Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Alfons Åberg: Tämä YLE Areenassa oleva arkistopätkä https://areena.yle.fi/1-50097246 Tuleeko jollain muulla aivoissa tällainen olettama, kun tuossa juontaja sanoo ensin 'tervetuloa' ihan kuin Nurmio keinahtaisi lähemmäs mikkiä vastaamaan 'tervetuloa'? Ei minulla ainakaan... mutta onpa omintakeinen tulkinta! Kyllä Nurmio mikkiä kohti keinahtaa, mutta minusta tuntuu kuin hän vain muuttaisi mielensä ajateltuaan ensin sanoa "kiitos". En ole musiikin asiantuntija. |
Zed Torstaina 10:04:39 (muokattu torstaina 10:04:58) | |
---|
Alfons Åberg: Tuleeko jollain muulla aivoissa tällainen olettama, kun tuossa juontaja sanoo ensin 'tervetuloa' ihan kuin Nurmio keinahtaisi lähemmäs mikkiä vastaamaan 'tervetuloa'? Ei khyl semmoinen että olisi sanomassa mitään. Tuollaisen puolilevottoman liikehdinnän yhdistettynä varuillaanolevan tarkkaavaiseen yleisöskannailuun miellän tyypilliseksi osaksi nuoren Nurmion lavaolemusta. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan" |
Kefiiri Torstaina 10:42:34 | |
---|
Kiitettävän räyhäkästä kitarasooloilua tuossa esityksessä. En ole musiikin asiantuntija. |
7atu Torstaina 10:58:21 | |
---|
Haaviston Ollin Tele soi kyllä komeasti tuolla Dumari videolla! "Country Boy Ain't Got No Shoes, Country Boy Ain't Got No Blues" |