p130 Sunnuntaina 19:48:34 | |
---|
BigPapa: En ottanut aged pleksiä, kun ei se niin kummonen ole se vanhennus noissa, ainakaan verrattuna tuohon orkkikseen tortoisepleksiin 8D. Joskus tuolta tuli mulle "vanhennettuja" metalliosia. Olivat hiekkapuhallettuja ja pilattuja eikä pätkääkään aidosti vanhentuneen oloisia. Onkohan se edelleen meininki? Palautukseen menivät, eikä ole sen jälkeen tarvinnut mitään ostaa. Houkuttelevaa kamaa kuitenkin on, ja mieluusti ottaisi jotain pientä, jos ei ole viime ajoilta huonoja kokemuksia. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
BigPapa Sunnuntaina 20:37:01 | |
---|
|
p130 Sunnuntaina 21:00:59 | |
---|
BigPapa: Näissä ei ollut mitään valittamista ja muutenkin hyvänlaatuista tavaraa sieltä tullut. Kaisse on vähän, että mistä kukin pitää tai sitten ei. https://www.crazyparts.de/art-of-ag … omatic-milk-bottle-nickel-aged.html Oli siis uuden kiilto hävitetty muuten, kuin hiekkapuhaltamalla? Tuosta on kauan, sellaista paskaa myymällä olisivat tuskin pärjänneet tähän saakka. Voisi kokeilla, jos ja kun kertyy tarpeita. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
BigPapa Maanantaina 11:58:50 (muokattu maanantaina 12:01:21) | |
---|
|
BigPapa Eilen 18:24:20 (muokattu eilen 18:27:01) | |
---|
|
missä hinnoissa ton orkkislaukku mahtaa liikkua? ostin heräteostoksena Uraltonelta Lollarin P90-setin. 199 €. Melko edullista. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
BigPapa Tänään 16:47:17 (muokattu tänään 17:02:31) | |
---|
|
rosberg Tänään 16:52:35 | |
---|
joo. se uusi equadorin laukku tjsp on vähän sinne päin. kyllä ennen oli paremmin. mä kyllä itse ostaisin ton orkkislaukun, tuo mojoa ja eihän toi ole edes pahan hintainen. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
BigPapa Tänään 16:55:50 | |
---|
|
rosberg Tänään 17:32:11 | |
---|
Se musta Custom Shopin (ja Gibson Memphisin) on musta vielä hienompi. Oliko siinä se lakanakin mukana. Niin vähän soittelen tota 335:sta, että en nyt muista mitä siellä laukussa edes on. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
BigPapa Tänään 17:40:45 (muokattu tänään 20:33:43) | |
---|
|