mpekkanen Eilen 01:54:00 | |
---|
Eveo kanavalta tuli Dying of the Light ja kun ei ollut muutakaan tekemistä, niin katsoin sen. Täysin ö luokan leffa ja ainoa hyvä asia oli Nicholas Cage, joka jostain syystä nykyään viihtyy näissä huttuleffoissa. Yksi tähti Cagelle, enempää ei voi antaa. 1/5 |
Informaatiokameli Eilen 09:02:22 | |
---|
mpekkanen: Nicholas Cage, joka jostain syystä nykyään viihtyy näissä huttuleffoissa. Cagehan on viime vuosina tehnyt aivan hemmetin upeita leffoja. Ellei jopa parhaimpiaan. Esim Dream Scenario ja Pig. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
bedlam Eilen 17:53:35 | |
---|
Nicholas Cage oli minulle jotenkin todella hämmentävä tapaus aikoinaan, kovasti tuntui suositulta näyttelijältä vaikka minusta mies ei osannut näytellä tippaakaan ja läsnäolonsa teki kaikista leffoista tahatonta komediaa. Mutta nyt viime vuosina Cage on esiintynyt paljon sellaisissa todella oudoissa pikkuleffoissa ja arvostukseni on alkanut kasvaa ihan tosissaan. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Henri Henri Olavi Eilen 18:01:42 | |
---|
bedlam: Nicholas Cage oli minulle jotenkin todella hämmentävä tapaus aikoinaan, kovasti tuntui suositulta näyttelijältä vaikka minusta mies ei osannut näytellä tippaakaan ja läsnäolonsa teki kaikista leffoista tahatonta komediaa. Mutta nyt viime vuosina Cage on esiintynyt paljon sellaisissa todella oudoissa pikkuleffoissa ja arvostukseni on alkanut kasvaa ihan tosissaan. Just tämä sama mulla. Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner. |
Bongowing Eilen 18:07:56 | |
---|
Arizona Babyssa ja Birdyssä hyvä. Huonoja ei tule mielleen mutta onhan niitä oltava. |
Henri Henri Olavi Eilen 18:09:44 | |
---|
Bongowing: Huonoja ei tule mielleen mutta onhan niitä oltava. Lukuisia. Heti tuli mieleen Con-Air. Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner. |
Bongowing Eilen 18:11:54 | |
---|
Henri Henri Olavi: Lukuisia. Heti tuli mieleen Con-Air. Mietin tuota mutta näemmä olisin sekoittanut "The Rockiin". |
Henri Henri Olavi Eilen 18:14:05 | |
---|
Bongowing: Mietin tuota mutta näemmä olisin sekoittanut "The Rockiin". Oliko Cage siinäkin pökäleessä? En muista kuin Conneryn. Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner. |
PHS666 Eilen 19:06:24 | |
---|
Con-Air ja The Rock on minun kirjoissa moderneja klassikoita, mutta pitää myös muistaa että ukkohan on voittanut Oscarin elokuvasta Leaving Las Vegas. Se on erinomainen. Ilmeisesti Cage on huono käyttämään ja säästämään rahoja joten etenkin viime vuosina on kyllä ottanut varmaan kaikki roolit mitä on vaan tarjottu ja ehtinyt tekemään. Minulla oli jonkin aikaa semmoinen projekti että yritin katsoa kaikki äijän leffat mutta luovutin kun päästiin johonkin 2010-luvun tuotantoon, niitä on vaan liikaa ja suurin osa on paskaa. Edellinen jonka katsoin taisi olla Longlegs joka oli kyllä hyvä, ja sitä ennen varmaan Willy's Wonderland joka oli myös ihan ok. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
PHS666: pitää myös muistaa että ukkohan on voittanut Oscarin elokuvasta Leaving Las Vegas. Se on erinomainen. Se on aivan hyvä. Varhaisista Cagen leffoista eniten mieleeni on Wild At Heart. Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner. |
Alfons Åberg Eilen 20:35:48 (muokattu eilen 20:37:32) | |
---|
Henri Henri Olavi: Se on aivan hyvä. Varhaisista Cagen leffoista eniten mieleeni on Wild At Heart. Tuosta leffasta on jäänyt mieleen myös Laura Dernin tissit bedlam: Nicholas Cage oli minulle jotenkin todella hämmentävä tapaus aikoinaan, kovasti tuntui suositulta näyttelijältä vaikka minusta mies ei osannut näytellä tippaakaan ja läsnäolonsa teki kaikista leffoista tahatonta komediaa. Face/Offissa parasta on kun John Travolta näyttelee Nicholas Cagea Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
mpekkanen Tänään 08:37:50 | |
---|
Informaatiokameli: Cagehan on viime vuosina tehnyt aivan hemmetin upeita leffoja. Ellei jopa parhaimpiaan. Esim Dream Scenario ja Pig. Ei ne kaikki tämän vuosituhannen Cage filmit ole kovinkaan upeita elokuvia. Muutama hyvä ja vitusti ihan paskoja. Jos et usko, niin katsoppa vaikka tuo Dying of the Light elokuva. Ei ole todellakaan mikään mestariteos. Näyttää tulevan tänäänkin Eveo kanavalta klo 22.00. |