Bongowing Torstaina 16:41:47 | |
---|
Nytkö se Silksong julkaistiin kun PS-store jumittaa? |
Milkop Torstaina 18:13:08 | |
---|
Bongowing: Nytkö se Silksong julkaistiin kun PS-store jumittaa? Kyllä vain. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop: Kyllä vain. Ok, on ostettava piakkoin. Eka osa vielä kesken. 86 näyttää prosentit. Oon säästellyt enkä ole vielä ottanut matsia "loppupahiksen" (se joka majailee mustan munan temppelissä) kanssa, koska en tiedä että loppuuko peli siihen kuin seinään ja haluaisin ehkä 100% läpäisyn tms.. |
Bongowing Perjantaina 13:15:39 | |
---|
Osaisko joku Hollow Knight -veteraani kertoa, että voiko tuon edellä mainitsemani loppupahiksen päihittää ilman huolta siitä, että jotain vaihtoehtoisia loppuja jää näkemättä tms.? En ole spoilereiden pelossa pahemmin googletellut asiaa, mutta olen siinä ymmärryksessä, että sillä on lopussa merkitystä että missä järjestyksessä tiettyjä asioita tekee, mutta en ole yhtään varma siitäkään. |
Milkop Perjantaina 13:35:11 (muokattu perjantaina 13:35:24) | |
---|
Googlasin puolestasi että pomon jälkeen voi ainakin Google AI-yhteenvedon mukaan jatkaa ja tavoitella eri loppua. Ja niitä +100% läpäisyjä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bongowing Perjantaina 13:40:11 | |
---|
Milkop: Googlasin puolestasi että pomon jälkeen voi ainakin Google AI-yhteenvedon mukaan jatkaa ja tavoitella eri loppua. Ja niitä +100% läpäisyjä. Kiitokset. Eikä tullut mitään spoilereitakaan + |
Twinkle Perjantaina 13:54:18 (muokattu perjantaina 13:55:26) | |
---|
Bongowing: Osaisko joku Hollow Knight -veteraani kertoa, että voiko tuon edellä mainitsemani loppupahiksen päihittää ilman huolta siitä, että jotain vaihtoehtoisia loppuja jää näkemättä tms.? En ole spoilereiden pelossa pahemmin googletellut asiaa, mutta olen siinä ymmärryksessä, että sillä on lopussa merkitystä että missä järjestyksessä tiettyjä asioita tekee, mutta en ole yhtään varma siitäkään. Kuten tossa jo mainittiinkin, se viimeinen save-pointti on siinä pomohuoneen ulkopuolella. Tallennus ei katoa vaan jos saat sen mörön tapettua niin pääset kyllä grindailemaan sen jälkeenkin niitä loppujuttuja. En tiedä lasketaanko spoileriksi, mutta siinä useampi erilainen loppu joista paras vaatii aika paljon enemmän kuin huonommat. Tietämättä mitä olet kerennyt jo tekemään, niin en osaa ottaa kantaa onko 86% lähellä huonointa loppua vai oletko jo parhaimman kynnyksellä. |
Bongowing Perjantaina 14:16:32 | |
---|
Twinkle: Kuten tossa jo mainittiinkin, se viimeinen save-pointti on siinä pomohuoneen ulkopuolella. Tallennus ei katoa vaan jos saat sen mörön tapettua niin pääset kyllä grindailemaan sen jälkeenkin niitä loppujuttuja. En tiedä lasketaanko spoileriksi, mutta siinä useampi erilainen loppu joista paras vaatii aika paljon enemmän kuin huonommat. Tietämättä mitä olet kerennyt jo tekemään, niin en osaa ottaa kantaa onko 86% lähellä huonointa loppua vai oletko jo parhaimman kynnyksellä. Jos ko. mörön tappo ei sen kummemmin triggeröi mitään, niin se tieto riittäneepi tässä vaiheessa. |
bedlam Perjantaina 14:49:52 | |
---|
Olikohan se Hollow Knight jota minulle suositeltiin kun kerroin että rakastin Cupheadia ja se ei minusta ollut niin vaikea kuin mitä yleisesti puhutaan. Ilmeisesti haastetta riittää? Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Bongowing Perjantaina 14:53:41 | |
---|
bedlam: Olikohan se Hollow Knight jota minulle suositeltiin kun kerroin että rakastin Cupheadia ja se ei minusta ollut niin vaikea kuin mitä yleisesti puhutaan. Ilmeisesti haastetta riittää? Pelaa pois vaan. Aika no brainer valinta kun hintakin on halpa ja sisältöä piisaa. |
Twinkle Perjantaina 16:19:14 | |
---|
bedlam: Olikohan se Hollow Knight jota minulle suositeltiin kun kerroin että rakastin Cupheadia ja se ei minusta ollut niin vaikea kuin mitä yleisesti puhutaan. Ilmeisesti haastetta riittää? Ei se vaikee ole niille jotka pelaa sitä hyvin, itellä kyllä naama revähti sen vaikeusasteen kanssa aika monta kertaa. |
Bongowing Perjantaina 16:40:16 (muokattu perjantaina 16:58:24) | |
---|
Cupheadia en ole pelannut joten hankala verrata, mutta sanoisin että HK:n läpipeluun minimivaatimukset ei oo mikään paha rasti, mutta >100% -jutuissa piisaa ihan hitokseen haastetta. Melko erityyppisistä peleistä kuitenkin vissiin kyse. HK:n viehtäys piilee sorminäppäryyshommien lisäksi pitkälti mestojen samoilussa, hack&slash -touhussa, grindaamisessa ja loottaamisessa, kartalla haahuilussa, hahmon kykyjen kehittelyssä, yleisessä tunnelmoinnissa yms. ainakin itselläin. |
Ed_Guy Perjantaina 22:30:35 | |
---|
Kannattaako tuota hollow knightia yrittää ohjaimella edes? Oon melko hidas rähmäkäpälä. Rdr2 lähenee loppuaan. Vähän hölmöä että jos haluaa pelata peliä niinkuin se on tarkoitettu niin peli pitää pelata läpi että saa viimeiset jutut tehtyä. En jaksa. |
Bongowing Perjantaina 23:42:11 | |
---|
Ed_Guy: Kannattaako tuota hollow knightia yrittää ohjaimella edes? Oon melko hidas rähmäkäpälä. Ohjaimella juu. Sillä kait sitä enimmäkseen pelataankin. |
Zed Eilen 11:16:32 (muokattu eilen 11:18:44) | |
---|
Ed_Guy: Kannattaako tuota hollow knightia yrittää ohjaimella edes? Oon melko hidas rähmäkäpälä. Se peli ponnistaa perinteestä, johon elimellisesti kuuluu ohjaimella pelaaminen, eli se on mitä luontevin tapa. Ihan eri asia ovat sitten nämä idioottimaiset viritelmät kuten fps-pelien pakkosovittaminen pädiohjaukseen, mikä on jo ajatuksena kuin ruumis nousisi perse edellä puuhun. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan" |
Milkop Eilen 12:05:04 | |
---|
Toki hyppelyt ohjaimella, ei kai millään muulla ole edes järkeä, ja muista vastaavista suosittelen myös Ori and The Blind Forestia ja jatko-osaa. Aivan huikeaa kamaa. Muistelen peliä aina lämmöllä samalla silloin kun ex-puoliso tulee mieleen. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop Eilen 12:28:45 | |
---|
Mistähän muuten kannattaisi hommailla PS5 halvimmalla? Tori tietty mutta hieman hämärää hommaa taitaa olla. En tarvitse pro-versiota, mutta levy-asema on aika pakollinen. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Lennu Eilen 16:40:03 | |
---|
Milkop: Mistähän muuten kannattaisi hommailla PS5 halvimmalla? Tori tietty mutta hieman hämärää hommaa taitaa olla. En tarvitse pro-versiota, mutta levy-asema on aika pakollinen. Mä tilasin elisalta osarilla :D |
Henri Henri Olavi Eilen 16:51:46 | |
---|
Milkop: Toki hyppelyt ohjaimella Ja urheilupelit kuten PES, NHL, FIFA jne. Kaikki muut ovat vaarin paskaa ohjaimella. Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner. |
bedlam Eilen 21:12:09 (muokattu eilen 21:13:40) | |
---|
Se on mihin sitä tottuu. Overwatch 2 on mulle ajallisesti pelatuin peli kautta aikojen ja diggaan pelata sitä ohjaimella, vaikka se onkin sellainen nopeatempoinen ja tarkkuutta vaativa fps. Mutta kun olen viimeksi pelannut hiiren kanssa Jedi Knight -peliä 30 vuotta sitten niin minulle on vain ohjaimella luontevampaa pelata ihan kaikkea. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |