Aihe: Youtube #5
1 2 3 4 5203 204 205 206 207
Henri Henri Olavi
Eilen 15:58:02
Arkka: Chrome + uBlock Origin Lite + mainos ennen videota tekee ainakin mulla sitä, että välillä näkyy muutaman sekunnin pelkkä musta ruutu videota aloittaessa. Liittynee varmaan siihen, että Google yrittää kampittaa ad blockkereita.

Mulla Firefox + uBlock Origin ei aiheuta mitään häikkää. Paitsi että joskus vähän hidastelee video lataus.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
Welho-77
Eilen 16:34:01
Henri Henri Olavi: Ei se ollut vitsi. Jos muilla näkyy ja sulla ei, niin jotain häikkää on siellä päässä jossain.

e: avasin tuon linkin äsken sekä Firefoxilla läppärillä, että Safarilla iPhonessa. Ei mustaa ruutua.

Voi vittu kun mulla näky mustaa ja siksi kysyin kuuluuko sen olla musta. Sitten jos siihen vastaa, että ei kuulu, niin kai siitä sitten ymmärtää, että joku on vialla.
Long live the King of Mercy.
Vaihtovirta
Eilen 16:40:41
Joo internetistä ja varsinkin youtubesta on tullut kyllä aika käyttökelvoton ilman jotain adblockeria. Ei tarvinnut montaa sekunttia miettiä vaihtaako selainta vai ei sen jälkeen kun se orkkis ublocker lakkas toimimasta chromessa.
Henri Henri Olavi
Eilen 16:57:57 (muokattu eilen 16:58:19)
Welho-77: Voi vittu kun mulla näky mustaa ja siksi kysyin kuuluuko sen olla musta.

Tietenkään sen ei kuulu olla musta. Ei mustassa ruudussa ole mitään hauskaa tai kiinnostavaa. Sanoohan sen järkikin, joten turha sellaista on edes kysellä. Ihme ulinaa taas.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
Lennu
Eilen 17:16:31

Welho-77: Voi vittu kun mulla näky mustaa ja siksi kysyin kuuluuko sen olla musta. Sitten jos siihen vastaa, että ei kuulu, niin kai siitä sitten ymmärtää, että joku on vialla.

Hyvä että ymmärsit. Nyt kannattaa hakea apua, että saat videon näkymään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5203 204 205 206 207
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)