No mulla on stratossa EMG:n valmistama David Gilmour mikkitsydeemi ja laitoin sen uuden patterin kanssa syyskuussa 2021 eikä ole vielä tullut ajankohtaiseksi vaihtaa paristoa. No se ei ole mun ainoa kitara ja en keikkaile aktiivisesti vaan soittelen himassa enimmäkseen, niin ei sitä nyt mitenkään kamalasti ole rasitettukaan, mutta mun käytössä paristot näyttää olevan todella pitkäikäisiä. Nimittäin käytän lähes aina kuitenkin sohvan reunallakin soittelussa vahvistinta, jollainen toki sohvan vierestä kätevästi löytyy. |
peteihis: Asioissa on tietysti aina puolensa ja puolensa mutta, kun nyky näkökulmasta USB-C tökkeleitä on vähän joka vehkeessä, niin myös kitaran lataussähköa on melkein aina tarjolla toisin kuin 9V pattereita. Siinä kai homman juju lienee? Jos kitarassa ei ole jotain latausindikaattori-LEDeja, niin harva varmasti muistaa, että ai niin se kitarakin pitäisi ladata. Varsinkin kun yksi perus 9V patterikin kestää helposti aika pitkään, kunhan muistaa ottaa plugin irti soiton loputtua. |