Aihe: Kokemuksia paskoista bändikavereista
1 2
juici
06.05.2025 10:50:32

"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Erno90
04.08.2025 10:57:27 (muokattu 07.08.2025 08:55:52)
Näitä tapauksia on ollut varmaan ainakin 4-5, että piti tulla soittelemaan, mutta ei näkynyt missään. Sit on ollu näitäkin jotka on ilmeisesti suuttunut jostain asiasta x mutta ei voida puhua, vaan pidetään ennemmin mykkäkoulua ja hävitään kuvioista.

Yhen kerran oli joku tämmönen kitaristi, jonka treenikämpällä tuli soiteltua. Sitten jälkeenpäin hän kysyi että oonko mä nähny heidän rumpalin korvatulppia, ihan kuin mä niistä jotain tietäisin tai olisin muka vienyt. Kannattais pitää parempaa huolta omista tavaroistaan eikä viskata ympäriinsä + korvatulppia saa uusiakin. Ja kuusimallisia sellasia, mutta sit on näitä että pitää olla just tietynlaiset hifistellyt korvatulpat ja helvetin kalliit sellaset.

Sit myöhemmin kun vielä olin aikanaan Facebookissa ni tän kitaristin muija oli ilmeisesti jotain tägänny hänet johonkin x juttuun, johon mä heitin jonku kommentin. Mä oon ihan varma, että tästä tämä ei oikein tykännyt vaan tais tulla mustasukkaseksi. Sille vaan tiedoks, että en kyllä ollu alun perinkään kiinnostunut, enkä muutenkaan ala goottien kanssa enää mihinkään.

Jooh....
Drakomorphos
11.08.2025 21:24:30
Kuopiolainen black metal-bändi yritti uhrata minut pimeyden valtakunnalle. Tietäjät tietää.
Erno90
14.08.2025 13:01:20
Nää on kans kivoja nämä tapaukset, että ensin on olevinaan hirveä kiire johonkin, kunnes sitten vaan hävitään kuvioista ja/tai heitetään hanskat tiskiin. Ei ummarra.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)