Aihe: Black Sabbath
1 2 3 4 553 54 55 56 57
PHS666
Sunnuntaina 09:33:03
Regalis Apertura: Olenkin odotellut milloin Iommi pistää tulemaan remasteria Born Againista (vai onko jo julkaistu?). Ainakin jossain haastiksessa lupaili näin...

Siitä on jo vuosi tai pari kun Iommi sanoi että ne nauhat ovat löytyneet ja aikoo miksata sen uudelleen, en tiedä onko se sitten keksinyt parempaa tekemistä välillä. Tänäkin vuonna on kuitenkin tullut Eternal Idol remaster, että huonompia levyjä ehtii kyllä työstää mutta ei muka Born Againniä.
"Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori
Tympee Huttunen
Sunnuntaina 09:35:10
KTR2
Maanantaina 09:28:23
Eternal Idol on mainio levy. Ei sitä Black Sabbathina ihan kuuntele, mutta hyvää autolla huristeluun sopivaa kasariheviä.
hannu
Tuomoo
Maanantaina 19:31:01
KTR2: Eternal Idol on mainio levy. Ei sitä Black Sabbathina ihan kuuntele, mutta hyvää autolla huristeluun sopivaa kasariheviä.

Omaan makuun kaikki Martinin levyt on hyviä.

Born Again sen sijaan ei ole.
19.2.2021 never forget
mpekkanen
Maanantaina 19:52:16
Born Again on niin huono levy, että jos koottaisiin top10 lista maailmankaikkeuden paskimmat rock levyt, niin Born Again olisi takuulla sillä listalla.
En tiedä, tarkempaa sijoitusta, mutta kyllä se listalle pääsisi.
Henri Henri Olavi
Maanantaina 20:58:27
PHS666: Miten muka juuri kukaan muu ei arvosta Born Againiä? :D

Sehän on aivan helvetin kova kasetti.

No on siinä kuitenkin Black Sabbathin seuraavaksi kovin laulaja, eli Ian Gillan.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
mpekkanen
Maanantaina 21:01:26
PHS666: Miten muka juuri kukaan muu ei arvosta Born Againiä? :D

Sehän on aivan helvetin kova kasetti.

Mä en voi sietää tuota Gillanin kirkumista. En kuuntele edes mitään Purple levyjä.
Joku siinä vaan tökkii, ei kyllä pysty.
PHS666
Maanantaina 21:10:38
mpekkanen: Mä en voi sietää tuota Gillanin kirkumista. En kuuntele edes mitään Purple levyjä.

Esim. Disturbing the Priestihän on juuri mahtava kappale kun siinä on sitä kirkumista ja nauramista. Ja lisäksi todella rankka riffi.
"Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori
mpekkanen
Maanantaina 21:27:14
PHS666: Esim. Disturbing the Priestihän on juuri mahtava kappale kun siinä on sitä kirkumista ja nauramista. Ja lisäksi todella rankka riffi.

Born Again olisi varmasti jollain toisella laulajalla ehkä ihan ok levy, mutta mulla on sen verran paha allergia tuota Gillanin kiekumista kohtaan, että sitä en kuuntele enää ollenkaan, jos siihen pystyn itse vaikuttamaan.
En itseasiassa edes tiedä toista laulajaa, joka vituttaa niin paljon kuin Gillan. Siinä mielessä hän on ihan lyömätön...
Regalis Apertura
Eilen 09:28:44 (muokattu eilen 09:33:37)
mpekkanen: Mä en voi sietää tuota Gillanin kirkumista. En kuuntele edes mitään Purple levyjä.

Menee hieman off-topikiksi mutta ainakaan parilla kolmella uusimmalla levyllä Gillan vetää aika keskirekkarilla joten kannattaa antaa niille edes kerran tilaisuus;)...

Muuten olen sitä mieltä että Gillanin paikka oli nimenomaan Purplessa eikä Sabbathissa. Born Againistakin huolimatta... Eiköhän sekin ollut vain väliaikaisratkaisu alun perinkin?
Megalomania
Eilen 10:01:20
Regalis Apertura: Muuten olen sitä mieltä että Gillanin paikka oli nimenomaan Purplessa eikä Sabbathissa. Born Againistakin huolimatta... Eiköhän sekin ollut vain väliaikaisratkaisu alun perinkin?

Siitä taitaa liikkua paria eri tarinaa. Erään tarinan mukaan Gillan oli Iommin kanssa viettämässä kosteaa iltaa, jonka aikana idea yhteistyöstä syntyi "kännissä ja läpällä" Toisen tarinan mukaan manageri Don Ardenin kerrotaan ehdottaneen Gillania Sabbathiin. Gillan itse on joskus sanonut liittyneensä Sabbathin rahan takia.

Sekä Born Again että Seventh Star ovat ilmeisesti "sopimusvelvoite"-levyjä, jotka oli tarkoitus julkaista alun perin jollain toisella kuin Black Sabbathin nimellä.
"Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles
Henri Henri Olavi
Eilen 11:28:19 (muokattu eilen 11:29:43)
Megalomania: Siitä taitaa liikkua paria eri tarinaa. Erään tarinan mukaan Gillan oli Iommin kanssa viettämässä kosteaa iltaa, jonka aikana idea yhteistyöstä syntyi "kännissä ja läpällä" Gillan itse on joskus sanonut liittyneensä Sabbathin rahan takia.

Tää kuulostaa uskottavimmalta skenaariolta. Ianilla oli massit aivan loppu koska Purplesta poispotkimisesta oli jo tosi kauan aikaa.

Sekä Born Again että Seventh Star ovat ilmeisesti "sopimusvelvoite"-levyjä, jotka oli tarkoitus julkaista alun perin jollain toisella kuin Black Sabbathin nimellä.

Itse olen käsittänyt, että jos bändillä x on sopimusvelvoite, se nimenomaan koskee bändiä x, eikä z, y tai å.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
Daagen
Tänään 01:10:33
Megalomania:

Ei ne tainnu olla velvoitelevyjä vaan levy-yhtiö ja manageri Don Arden (Sharon Osbournen isä) halusivat että nuo julkaistaan Sabbathin nimellä koska todennäköisesti myy enemmän. Born Again tais olla wikipedian mukaan alunperin joku supergroup-projekti ja 7th Star Iommin soololevy.
KTR2
Tänään 09:29:18
Tympee Huttunen: Komea remasteroitu Shining.

https://youtu.be/ptu1HMAqceQ?si=5uiiTyy6tsbwro0C

Tää on rangga biisi tältä levyltä https://www.youtube.com/watch?v=A2TSkiPZva0

Lempparivoksuja Martinin pokolta.
hannu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 553 54 55 56 57
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)