Dwellyn Torstaina 13:52:07 | |
---|
Ongelmana on, että kuulokevahvistimet eivät kestä, alkavat surista ja ääni menee hiljaiseksi. Mulla on ollut noin kolme Blackstar Bass kuulokevahvistinta (bassoon kiinnitettävä) ja kaikissa sama juttu, ongelmat alkaa noin puolen vuoden päästä. Mikä näissä on, pitäisi kai vähän pitempään kestää, maksavat viitisen kymppiä kipale. Onko joku muu merkki parempi. |
Mulla on ollut muutaman vuoden käytössä Darkglass Element. Aika hintava, mutta noita pyörii käytettyinäkin torilla aika ajoin. Kuulokevahvistimen lisäksi toimii myös ainakin kaappisimulaattorina, bluetooth-vastaanottimena ja audio interfacena. Lisäksi siitä löytyy mm. eq ja viritin. Uskallan suositella. Aguilar | Darkglass | Sandberg | TKS |
iec Torstaina 17:34:59 | |
---|
Jos ei ole pakko olla kuulokevahvari, niin tietokone + audiointerface + vaikkapa Neuralin plugari (mulla on Darkglass Ultra-plugari) toimivat täydellisesti. Toki ei ole kovin kannettava ja helppo ratkaisu. Ja toisekseen jos noita kamppeita ja plugareita ei ole valmiina, niin maksaahan nekin yhteensä paljon enemmän kuin kuulokevahvistin. Ja sitten varsinaiseen aiheeseen: Kaveri osti Fender Mustang Micro plussan kitaralle ja on ollut siihen ilmeisen tyytyväinen. On kestänyt varmaan jo vuoden verran ainakin. Youtubevideoiden perusteella siinä on myös bassovahvarimalleja mukana. https://www.tammerpianojasoitin.fi/ … uk20EKSBwDx3bLgizUW43m-xVkOK6nahwDxTieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Dwellyn Perjantaina 08:34:11 | |
---|
Kiitokset vinkeistä. Mietin tältä pohjalta jotakin uutta. |
Tympee Huttunen Perjantaina 08:38:07 | |
---|
Käytän itse NUXin Mighty Plug Pro:ta jolle olen tehnyt yhden presetin clean-bassolle. Mulla on myös Harley Benton DNAfx Bass Mobile, joka on hyvä sekin. Noiden käytettävyyden ja soundit on sitä luokkaa, ettei tee mieli käyttää mitään pedaali+tietokone-hässäköitä. Molempiin voi myös soittaa kännykällä suoraan BT:n kautta biisejä yms. |
J.Hollström Perjantaina 10:29:05 | |
---|
Dwellyn: Ongelmana on, että kuulokevahvistimet eivät kestä, alkavat surista ja ääni menee hiljaiseksi. Mulla on ollut noin kolme Blackstar Bass kuulokevahvistinta (bassoon kiinnitettävä) ja kaikissa sama juttu, ongelmat alkaa noin puolen vuoden päästä. Mikä näissä on, pitäisi kai vähän pitempään kestää, maksavat viitisen kymppiä kipale. Onko joku muu merkki parempi. Oletko kokeillut vaihtaa niihin paristoja? |
Dwellyn Perjantaina 11:26:43 | |
---|
Juu, vaihdan paristoja, ladattavat paristot, noin kerran viikossa. Ääni tosiaan hiljenee kun paristoista alkaa virta loppua, mutta siitä ei nyt näyttäisi olevan kyse. |
mpekkanen Perjantaina 13:43:17 | |
---|
Vieläkös niitä Line6 Podeja liikkuu ja olisko sellainen hyvä kotioloissa. Saa kuulokkeet ja erilaisia soundeja on paljon ja niiden hinnat ei enää päätä huimaa. Toki on uudempiakin ratkaisuja, mutta nuo Podit on ihan hyviä soundien suhteen, eli hintalaatusuhde on hyvä. |
Dwellyn Perjantaina 15:07:17 | |
---|
Ongelma ratkesi. JH:n vinkistä hain kaupasta ei-ladattavat, tuoreet patterit, ja taas toimii. Ladattavissa tai laturissa siis ongelma. Kiitokset! |
JuPeTa Perjantaina 17:11:02 | |
---|
Dwellyn: Ongelma ratkesi. JH:n vinkistä hain kaupasta ei-ladattavat, tuoreet patterit, ja taas toimii. Ladattavissa tai laturissa siis ongelma. Kiitokset! Itse suosin kakka-alkaliparistojen sijaan litium paristoja; ovat toki 3-4 x kalliimpia, mutta saman verran parempiakin. Vallankin isovirtaisissa vehkeissä alkaleilla ei tee mitään vrt. litium. Ps. Noita litiumPARISTOJA ei myöskään kannata yrittää ladata.. |