Prophet 26.07.2025 19:26:20 (muokattu 26.07.2025 19:30:58) | |
---|
Punaista ja makeaa on siis sormiharjoitus alunperin. Kenelle ja mille instrumenteille? |
mikaman 26.07.2025 20:07:47 (muokattu sunnuntaina 08:03:27) | |
---|
Prophet: Punaista ja makeaa on siis sormiharjoitus alunperin. Kenelle ja mille instrumenteille? Petander soitteli sitaria tuohon aikaan jne. Biisin akustisversiossa sitar on aika hallitseva. Biisissä oli englanninkielinen demoteksti, joka kertoi apinoista. Lopulliseenkin versioon jäi: "taas kolme apinaa kuolaa ja tuijottaa...". "Tahdotko mut tosiaan", meinasi käsittääkseni jäädä levyttämättä. Pauli Hanhimiemi selasi demovarastoja, etsien hyvää aihiota. Kuultuaan biisin, oli todennut, "tämän mä handlaan". Eka tekstiaihio oli, "Tahdotko mut tosiaan, peittos alle haisemaan". (Hanhiniemen kirja). "Kakskytä vuotta sikana", oli alunperin; "parempi kakskytä vuotta sikana kuin Sundqvistin Mikana". |
Rockjäbä1978 Sunnuntaina 19:22:05 (muokattu sunnuntaina 19:22:40) | |
---|
Lacu kyselee hommia ajalle tammi-kesäkuun alku 2026 kun kuulemma pidempi loma tulossa. Ilmeisesti Popedalla siis pidempi keikkatauko tulossa. Ehkä tekevät levyä ja siksi ei ole keikkoja. Ollin kanssa kun sentään jotain keikkoja on aiemmin ollut keväälläkin niin tuntuu vähän erikoiselta tuo nyt. |
sirdickyj Sunnuntaina 22:55:14 | |
---|
Rockjäbä1978: Lacu kyselee hommia ajalle tammi-kesäkuun alku 2026 kun kuulemma pidempi loma tulossa. Ilmeisesti Popedalla siis pidempi keikkatauko tulossa. Ehkä tekevät levyä ja siksi ei ole keikkoja. Ollin kanssa kun sentään jotain keikkoja on aiemmin ollut keväälläkin niin tuntuu vähän erikoiselta tuo nyt. Popeda on kuitenkin n.s.isohko bändi joka ei voi kiertää suomea koko ajan. Jos syksynkin vielä painavat niin aika puhki on mestat kierretty sillon. Popeda voi olla ehkä kerram vuodessa tietyssä mestassa, ja sen kokoluokan mestoja ei ole rajattomasti mitä kiertävät. Niin se vaan on. |
sirdickyj: Popeda on kuitenkin n.s.isohko bändi joka ei voi kiertää suomea koko ajan. Jos syksynkin vielä painavat niin aika puhki on mestat kierretty sillon. Popeda voi olla ehkä kerram vuodessa tietyssä mestassa, ja sen kokoluokan mestoja ei ole rajattomasti mitä kiertävät. Niin se vaan on. Missä Lacu hakee lisätöitä? |
Rockjäbä1978 Maanantaina 11:36:30 | |
---|
mikaman: Missä Lacu hakee lisätöitä? Omalla Facebook sivullaan. Ei ole eka kerta. Hän kun saa rahaa pelkästään lyömällä asioita kuten on joskus maininnut. |
mikaman Maanantaina 11:51:08 (muokattu maanantaina 12:39:12) | |
---|
Rockjäbä1978: Omalla Facebook sivullaan. Ei ole eka kerta. Hän kun saa rahaa pelkästään lyömällä asioita kuten on joskus maininnut. En löydä hänen Facebookista moista, mutta enpä mä sitä aktiivisesti seuraa. Päivityksiä on monia, onko sitten hukkunut jonkun alle. Onko päivitys julkinen? Tai joku muu bugi. |
Rockjäbä1978 Tiistaina 05:40:46 | |
---|
mikaman: En löydä hänen Facebookista moista, mutta enpä mä sitä aktiivisesti seuraa. Päivityksiä on monia, onko sitten hukkunut jonkun alle. Onko päivitys julkinen? Tai joku muu bugi. Itse olen hänen Facebook kaveri. |