chief 19.07.2004 14:45:49 | |
---|
Keny on EBS:n tehdaskuski. Onkos sillä oma välivarasto niitä kieliä? "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
Onks se tarra toiminut hyvin? Meinasin, että jos pari kuukautta säästäsin, niin sellanen voisi hyvin irrota, mutta ei viittis ostaa jos se ei liimaannu. hölömö, käytä nettiä. harmony centralista voit esim lukea noista tarroista. "oh my god, its built like a tank! coolest sticker ever!" Soitan, siis olen. |
Novis_3 19.07.2004 15:00:34 | |
---|
Onks se tarra toiminut hyvin? Meinasin, että jos pari kuukautta säästäsin, niin sellanen voisi hyvin irrota, mutta ei viittis ostaa jos se ei liimaannu. En ole kehdannut liimata sitä, kun oli niiin tyyris. Mutta musiikki-liikkessä, josta tarran sain, sanottiin, että se liimaantuuku nyrkki silimään!! "Me hävitään tää peli.." |
hemmo 19.07.2004 15:03:49 | |
---|
Onkos sillä oma välivarasto niitä kieliä? En usko. Josko hän saa niitä hyvin vähän käytettynä ja antaa oman käytön jälkeen eteenpäin, käyttöön, vuosiksi. [Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"] |
Teijo K. 19.07.2004 15:09:29 | |
---|
En ole kehdannut liimata sitä, kun oli niiin tyyris. Mutta musiikki-liikkessä, josta tarran sain, sanottiin, että se liimaantuuku nyrkki silimään!! Oukei. Toi verenluovutuksesta saatava sydäntarra oli oikein pettymys. Repsottaa jo. Ei viitti toista kertaa pettyä, seuraava tarra minkä ostan pitää olla ihan huippu. Makso mitä makso. Lauletaan Kinksien Apeman nuotilla-
I'm a bass bassman I'm a bass bassman I'm a bassman.
I'm a monster man I'm self-made-man I'm a bassman.
|
KooMikko 19.07.2004 15:17:12 | |
---|
Äh, riittää vaik olis vaa EBS-lippis. Aha. Täytyy jostain hommata. Myy bassosi minulle, vasuri! |
pardy 19.07.2004 15:18:31 | |
---|
Miulta löytyy tuo OctaBass... Mutta jahka taas talous antaa myöten, niin tarkoitus olisi ostaa ainakin tuo MultiComppi... Ja MultiDraivi... Ja ehkäpä tuo UniChoruskin... En sitte tiiä. No, miksei vaikkapa tota BassIQ:takin... Nuo on vaan köyhälle muusikolle vähän hinnakkaita nuo EBS:n tavarat, mutta niinhän se on että hyvästä saa aina (ja kannattaa) maksaa. "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
chief 19.07.2004 15:21:30 | |
---|
...mutta niinhän se on että hyvästä saa aina (ja kannattaa) maksaa. Mutta miellummin maksan vähemmän ku enemän tiätty. "Musiikki
-Schopenhauer |
Zuba 19.07.2004 15:31:16 | |
---|
Uudenkarhea MultiComp Generoi vähän liikaa suhinaa, muuten vitin jees. Papa's Got a Brand New Bag! |
pardy 19.07.2004 15:33:17 | |
---|
Mutta miellummin maksan vähemmän ku enemän tiätty. Tiätty, mutta yleensä joutuu kuitenkin maksamaan enemmän. "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
Prowleri 19.07.2004 15:39:06 | |
---|
Mutta mistäs tuollaisia hihamerkkejä saisi, opiskelijahaalari jo sellaista kaihoaa ;) Eläkeläiset Euroviisuihin! |
balzary 19.07.2004 15:41:48 | |
---|
pitäs pyytää ebs:ltä tohon taurukseen uus bright namiska, jos siihen samaan pakettiin rankuis mukaan tarraa ja muuta... Soitan, siis olen. |
Novis_3 19.07.2004 15:44:49 | |
---|
pitäs pyytää ebs:ltä tohon taurukseen uus bright namiska, jos siihen samaan pakettiin rankuis mukaan tarraa ja muuta... Äh, kun haet sen tarran ja siihen saa kaupan päälle vaika mitä.. Mullekin tarjosivat mm. oktaavia ja säröä, mutta sanoin, että minähän en ilmaseksi mitään ota.. "Me hävitään tää peli.." |
chief 19.07.2004 15:47:24 | |
---|
pitäs pyytää ebs:ltä tohon taurukseen uus bright namiska, jos siihen samaan pakettiin rankuis mukaan tarraa ja muuta... Mites pelaa Taurus? "Musiikki
-Schopenhauer |
vanttera 19.07.2004 18:04:48 | |
---|
No mulle sitten. Keny on EBS:n tehdaskuski. Nooh, mä kylllä voisin omani myydä, mutta kun sä et kuitenkaan maksa riittävästi. Mulle ihan turha vempele, enkä halua tähän kerhoon. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
onde 19.07.2004 19:22:19 (muokattu 29.07.2004 00:56:28) | |
---|
Jees oon ilmeisesti klubin jäsen Microbass II ja OctaBassini kans! No tarvii kyllä myöntää että lisää EBSiläisiä on tulossa! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
bassotus 19.07.2004 19:40:57 | |
---|
- vanha EBS-1 -etunen : silkkaa erinomaisuutta, EQ vaatii ruuvailua - MultiComp : munsta etusen compressori on parempi! - MultiDrive : loistopurkki soundin mureuttamiseen - BassIQ : vähällä käytöllä mutta vinkeä soundi, joku blend-säätö olisi välillä kiva lisä .. - MicroBass II : näppärä loota, erinomainen EQ, mutta ulosanti ei riitä ajamaan päättäriäni.. choose not a life of imitation |
Kieppi 19.07.2004 20:13:13 | |
---|
Jee, klubiin! Mulla on UniChorus, ostin käytettynä. En käytä kyllä oikeastaan koskaan, ja silloin kun käytän, niin vain sillä chorus -asennolla. Flanger ja se toinen hässäkkä on ihan tarpeettomia. Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;) |
Johannes_t 19.07.2004 20:44:11 | |
---|
Fafner ja 410 vakituisessa käytössä, tarpeen mukaan käytän kyllä muitakin EBS:n härpäkkeitä. Hirvee läjä lippiksiä, t-paitoja, lehtiöitä, kyniä, postikortteja yms. ja Pupen levyjä :D |
hemmo 19.07.2004 21:20:56 | |
---|
Fafner ja 410 vakituisessa käytössä, tarpeen mukaan käytän kyllä muitakin EBS:n härpäkkeitä. Hirvee läjä lippiksiä, t-paitoja, lehtiöitä, kyniä, postikortteja yms. ja Pupen levyjä :D Ääh, sääkin oot EBS:n tehdaskuski. Ei oo reilua. 8-= [Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"] |