Henri Henri Olavi Maanantaina 19:55:25 (muokattu maanantaina 19:55:58) | |
---|
Mel Gibson ei ole ohjannut yhtään hyvää elokuvaa. Ei tosin Nolankaan. Näytellyt on yhdessä erinomaisessa, eli Mad Max 2:ssa. Tappavat aseet olivat hauskoja kun olin kymmenvuotias. Ei ne aikuisille ole. Eikä tartte, ihan viihdyttäviä leffoja. Kai. Muistaakseni. I know my own nation best. That's why I despise it the most. And I know and love my own people too, the swine. I'm a patriot. A dangerous man. -Edward Abbey |
mpekkanen Maanantaina 20:07:51 | |
---|
Mun mielestä Mel Gibson ei näyttele yhdessäkään hyvässä elokuvassa. Ei yhdessäkään. Ohjaajana hän on tehnyt Passion of the Christin, joka on minusta hyvä. Noita ohjauksia ei ole kuin muutama, että ei hän varsinaisesti mikään ohjaaja suuruus ole. Minusta voisi kuitenkin jättää näyttelemisen kokonaan pois ja keskittyä ohjaamiseen. |
PHS666 Maanantaina 20:11:39 | |
---|
mpekkanen: Mun mielestä Mel Gibson ei näyttele yhdessäkään hyvässä elokuvassa. Ei yhdessäkään. Nyt taas sitten pitää rauhoittua höpöjuttujen kanssa. Ohjaajana Mel Gibson ei ole kummoinenkaan mutta onhan Braveheart ja Hacksaw Ridge helvetin hyviä rainoja. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Tuomoo Maanantaina 20:36:49 | |
---|
Hurja joukko (The Wild Bunch) Kahlasin levyhyllyä läpi, ja bongasin tämän jonkin bd-boksin yhteydessä. Luulin, että olen nähnyt tämän, mutta en ollutkaan. Alku tosin oli tutun näköinen, voipi olla että olen tätä lapsena katsonut, mutta äiti on keskeyttänyt katsomisen väkivallan takia. Ja kyllä, kyllähän tässä väkivaltaa oli ihan kotitarpeeksi. Selkeästi myös tuli huomattua, mistä Rambo IV on ottanut mallia verilöylyyn. Mutta myönnettäköön, että elokuva aiheutti jonkinlaista moraalipohdintaa katsomisen yhteydessä ja heti sen jälkeen. Onko hyvikset hyviksiä ja pahikset pahiksia jne. Upea elokuva. Sanotaan että 8/10. 19.2.2021 never forget |
Alfons Åberg Maanantaina 22:11:12 (muokattu maanantaina 22:25:17) | |
---|
En tiedä mitä Gibson on sanonut juutalaisista, ei sinänsä uskonnot ja fundamentalismi kiehdo Henri Henri Olavi: Mel Gibson ei ole ohjannut yhtään hyvää elokuvaa. Ei tosin Nolankaan. Näytellyt on yhdessä erinomaisessa, eli Mad Max 2:ssa. Tappavat aseet olivat hauskoja kun olin kymmenvuotias. Ei ne aikuisille ole. Kutakuinkin näin, tai oli Passionissa vähän yritystä Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Kummiseta Eilen 03:13:53 | |
---|
Alfons Åberg: En tiedä mitä Gibson on sanonut juutalaisista, ei sinänsä uskonnot ja fundamentalismi kiehdo Kutakuinkin näin, tai oli Passionissa vähän yritystä Lolz viimeksi kun skrivailin Gibsonista niin olit heti haukkana paikalla mainitsemassa hanen ulostuloistaan ja puolustelemassa Hollywoodin juutalais pedoja. :) Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Alfons Åberg Eilen 04:04:25 (muokattu eilen 04:10:12) | |
---|
Kummiseta: Lolz viimeksi kun skrivailin Gibsonista niin olit heti haukkana paikalla mainitsemassa hanen ulostuloistaan ja puolustelemassa Hollywoodin juutalais pedoja. :) Sen tiedän, että Gibson on antisemitisti, lähinnä näiden vanhojen juoppipidätysten perusteella. Sano yksi "juutalaispedo" jota olen "puolustanut" Nimi? Anna tulla, älä laita sanoja suuhuni. Nimi? Nimiä? Älä luule, älä arvaa, nyt nimi. E: eikun tässä https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=13811707#p13811707 Minkä nimistä "juutalaispedofiilia" olen puolustanut tässä? Nimiä nyt pöytään, hyvä mies, vai meneekö salaliittoteorian puolelle? Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Kummiseta Eilen 04:22:39 | |
---|
Alfons Åberg: Sen tiedän, että Gibson on antisemitisti, lähinnä näiden vanhojen juoppipidätysten perusteella. Sano yksi "juutalaispedo" jota olen "puolustanut" Nimi? Anna tulla, älä laita sanoja suuhuni. Nimi? Nimiä? Älä luule, älä arvaa, nyt nimi. E: eikun tässä https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=13811707#p13811707 Minkä nimistä "juutalaispedofiilia" olen puolustanut tässä? Nimiä nyt pöytään, hyvä mies, vai meneekö salaliittoteorian puolelle? Se kertoo jo kaiken etta jaba hikeentyy valittomasti kun asiasta mainitsee. :) Ja btw. maestro Gibson oli myos erinomaisessa leffassa nimelta conspiracy theory. Mika yhteensattuma. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Kummiseta: Se kertoo jo kaiken etta jaba hikeentyy valittomasti kun asiasta mainitsee. :) Ja btw. maestro Gibson oli myos erinomaisessa leffassa nimelta conspiracy theory. Mika yhteensattuma. Edit: Mika jabaa ahdistaa Gibsonissa? Aina kun maestron nimi mainitaan on jaba ensimaisena dissaamassa Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Alfons Åberg Eilen 04:30:47 (muokattu eilen 04:34:10) | |
---|
Kummiseta: Se kertoo jo kaiken etta jaba hikeentyy valittomasti kun asiasta mainitsee. :) Ja btw. maestro Gibson oli myos erinomaisessa leffassa nimelta conspiracy theory. Mika yhteensattuma. Saat uskoa niin, jos haluat. Vaikka mitään konkretiaa ei ollut. Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Alfons Åberg Eilen 04:32:41 (muokattu eilen 04:37:09) | |
---|
Kummiseta: Edit: Mika jabaa ahdistaa Gibsonissa? Aina kun maestron nimi mainitaan on jaba ensimaisena dissaamassa Eli kyse on siitä, että Gibsonia dissaamalla astuin varpaillesi. Kuului rääkäisy. Ja nyt se rääkäisy tarkoittaa, että puolustan "juutalaisia pedofiilejä" mutta nimiä ei voi mainita. Yleensä puolustus vaatisi, että olisi jotain puolustettavaa. Mutta se rääkäisy. . Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Hetfield Eilen 06:44:59 | |
---|
Mel Gibson on ollut vaikka missä. Ite pidän näistä: Dragged Across Concrete, Edge of Darkness, Payback, Conspiracy Theory, Ransom, Braveheart, Maverick ja tietty Mad Maxit ja Tappavat Ase -leffat. Gallipoli (1981) kiinnostais joskus nähdä. Eihän Mel ole ainut joka Hollywoodia on kritisoinut, hullu paikkahan se voi monelle olla ja nouseville tähdille varsinkin. Alright, alright, alright! |
Kummiseta Eilen 14:10:18 | |
---|
Alfons Åberg: Eli kyse on siitä, että Gibsonia dissaamalla astuin varpaillesi. Kuului rääkäisy. Ja nyt se rääkäisy tarkoittaa, että puolustan "juutalaisia pedofiilejä" mutta nimiä ei voi mainita. Yleensä puolustus vaatisi, että olisi jotain puolustettavaa. Mutta se rääkäisy. . Minun varpaille? :D Mulle on yhdentekevaa sina ja sinun raakaisysi :), ihmettelen vaan angstausta maestroa kohtaan. Astuiko se sun varpaille? Jaba ei hiisku sanaakaan kenestakaan ennen kuin mainitaan Gibson. Oikeasti, joka ikinen kerta kun nimi mainitaan niin jaba on haukkana paikalla. Btw. En sanonut juutalaisia pedofiileja, vaan juutalaisia ja pedoja. Gibsonin rantti loytyy varmasti vielakin jostain. Vastaa nyt ainakin, vaikka sitten raakaisemalla miksi Gibson on sinulle sellainen peikko? Tajusin juuri etta ne hollywoodin juutalaisten puolustelut saattoi olla ennen suurta puhdistusta. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Henri Henri Olavi Eilen 14:25:43 | |
---|
Kummiseta: Btw. En sanonut juutalaisia pedofiileja, vaan juutalaisia ja pedoja. Vitut. Sanoit nimenomaan juutalaisia pedoja: Kummiseta: Hollywoodin juutalais pedoja. :) I know my own nation best. That's why I despise it the most. And I know and love my own people too, the swine. I'm a patriot. A dangerous man. -Edward Abbey |
Alfons Åberg Eilen 15:29:58 | |
---|
Informaatiokameli: Kyllä oli. Koska ensimmäiset proto-meemit on olleet? Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |