depe 19.07.2004 12:17:56 | |
---|
Edit: niin siis, tästä huolimatta tätä leffaa ei välttämättä löydy vuokraamoista... Kyllä mä olen sen nähnyt, vieläpä ihan sellaisessa huoltoaseman vuokraamossa. Tosin voi olla, että se nimenomaan sellaisesta pikkuvuokraamosta löytyykin, eikä mistään Makuunista. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Chemo 19.07.2004 12:31:22 | |
---|
Kyllä mä olen sen nähnyt, vieläpä ihan sellaisessa huoltoaseman vuokraamossa. Hmm. Pitäisköhän käväistä jossain vuokraamossa lähiaikoina. Oliko se näkemäsi tuommoinen import vai oliko tekstitetty suomeksi? Ramalamadingdong. |
Kai sentään näit lopun ryhmäpanon? Kaikki näytettiin. Tottakai! Ainakin yhden näin, sen missä näytettiin kuin "sinne meni ja uppos". Muita en nähny, jos näytettiin. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Novis_3 19.07.2004 13:10:28 | |
---|
Kyllä mä olen sen nähnyt, vieläpä ihan sellaisessa huoltoaseman vuokraamossa. Tosin voi olla, että se nimenomaan sellaisesta pikkuvuokraamosta löytyykin, eikä mistään Makuunista. Niiinpä, Kuopion makuunista löytyy VHS-muodossa... :) "Me hävitään tää peli.." |
HC-Audio 19.07.2004 13:28:11 | |
---|
Dancer in the dark Björkin tähdittämänä on yks loisavimmista elokuvista. idiootit sieltä toisestä päästä "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
depe 19.07.2004 13:45:54 | |
---|
Hmm. Pitäisköhän käväistä jossain vuokraamossa lähiaikoina. Oliko se näkemäsi tuommoinen import vai oliko tekstitetty suomeksi? Ei kyllä pysty muistamaan, siitä on useampi vuosi kun sen vuokraamon hyllyssä näin. Pisti vaan silmään ja ajattelin, että tuon on pakko olla hyvä. Ja kuten tuossa tuli todettua, ainakin Kuopion Makuunista löytyy tämä, sinne vain... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Heissi 19.07.2004 13:58:01 | |
---|
ainakin Kuopion Makuunista löytyy tämä, sinne vain... Ja Tampereen kirjastosta. Ja varmaan muistakin kirjastoista. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
JMP71 20.07.2004 02:26:19 | |
---|
Tykkäsin. Yhtään Trierin leffaa en ollu aiemmin nähny. Hanki parempaa luettavaa. |
ingle 20.07.2004 12:06:24 | |
---|
Sain orgasmin siinä ryhmäpano kohtauksessa ku siinä näytettiin kun "se" meni "sinne" If assholes could fly, this place would be an airport. |
lapio 20.07.2004 13:04:25 | |
---|
se tv-sarja, jonka tapahtumapaikka oli sairaala Menee vähän nyt ohi aiheen, mutta kyseessähän oli Valtakunta. Aivan helvetin hyvä sarja olikin. |
Mika Antero 20.07.2004 15:58:53 | |
---|
Menee vähän nyt ohi aiheen, mutta kyseessähän oli Valtakunta. Aivan helvetin hyvä sarja olikin. Jees, just tuo. Se alkoi loppuaan kohti vähän junnata paikallaan, ja muistaaksenihan se jäi silti kesken... Mutta oli ihan oikeasti pelottava sarja, jos kyllä naurattavakin välillä. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
cldron 21.07.2004 14:02:03 | |
---|
Menee vähän nyt ohi aiheen, mutta kyseessähän oli Valtakunta. Aivan helvetin hyvä sarja olikin. Todellakin.. Oli kyllä aika kipeetä meinikiä.. Sais kyllä näyttää uusintana, kun en kaikkia osia nähnyt.. Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä... |
Veikko 21.07.2004 14:05:53 | |
---|
Ehkä maailman ahdistavin leffa. Ei pysty kattoon kokonaan, eikä ymmärtämään. Veikko, mitä pellejä noi oikeen on? (Poika neljävuotta, Slipknotin nähdessään) |
Xiauoko 06.08.2004 19:23:38 (muokattu 06.08.2004 19:24:06) | |
---|
Loistava elokuva. Katsoin myös viikkoa aikaisemmin tulleen Juhlat -elokuvan (myös dogma) ( http://akas.imdb.com/title/tt0154420/). Aivan loistavia molemmat, tykkäsin Juhlista enemmän. Leffan ote on ihan käsittämätön, aluksi se on ihan järjettömän hauska mutta sitten muttuu vakavaksi. Samaa pätee myös Idiootteihin. Lars Von Trierin leffoista on nähty Dancer in the dark, joka löytyy myös omasta hyllystä sekä Dogville. Olen tykännyt niistäkin. Kaikki eivät tietenkään niistä tykkää. Vaihtoehtovinkki: Pyöriihän Spider-man 2 leffoissa juuri nyt! :) Musiikin avulla pääsee paikkoihin joihin ei muuten voi mennä |
Tellervo 09.08.2004 15:25:52 (muokattu 09.08.2004 15:26:11) | |
---|
"Something completely different". Sopii ihmisille jotka haluavat kokea jotain hämmentävää. Eli esim. minulle. Tuliko kenellekään muulle sellainen olo, että tekisi mieli itsekin vähän kontata ja kuolata ja muuta vastaavaa? Olisi varmaan aika vapauttavaa. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Heissi 09.08.2004 17:43:32 | |
---|
Tuliko kenellekään muulle sellainen olo, että tekisi mieli itsekin vähän kontata ja kuolata ja muuta vastaavaa? Olisi varmaan aika vapauttavaa. Hahah, tulee kyllä tuontapaista harrastettua säännöllisesti ainakin omassa kaveripiirissäni. Jopa selvinpäin. Toistaiseksi ei kuitenkaan ihan samassa mittakaavassa kuin Idiootit-leffassa. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Sgandalf 09.08.2004 18:34:37 | |
---|
Tuliko kenellekään muulle sellainen olo, että tekisi mieli itsekin vähän kontata ja kuolata ja muuta vastaavaa? Olisi varmaan aika vapauttavaa. Ei varsinaisesti, tosin ryhmäpano voisi olla useallakin tasolla vapauttava kokemus. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Mechanizm 09.08.2004 19:19:43 | |
---|
Asian vierestä, Riget a.k.a. Kingdom a.k.a. Valtakunta on saatavissa DVD boxina esim. Filmifriikista. Suosittelen hankkimaan jos on jäänyt näkemättä. Sisältää siis sarjat Riget ja jatkon Riget II. Jenkit on vääntänyt samasta sarjasta oman näkemyksensä, Stephen King's Kingdom Hospital, joka siis on nimensä mukaisest Kingin sovitus von Trierin sarjasta. And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |