Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 528 29 30 31 32
Karlsson
19.07.2004 12:55:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No heip, kaikki matalataajuusmörisijät!
 
Tässä on tullut huomattua että ruotsalainen EBS-faffari ja kaappimerkki on yleistynyt vallan kovasti, joten tästä telläinen AA-kerhon omainen klubi pystyyn. Jokainen kertoo omistamansa EBS tuotteet ja sen mitä pitää niistä.
 
Mä aloitan:
 
EBS 4x10 ja 2x10 -kaapit. Tehonkestoa riittävästi ja soundit on aikas kohallaan. Mie tykkään kyllä paljon. Laadukkaan oloiset.
 
EBS-avainhihna. Hyvin kulkee koti-,työ ja treeniksen avaimet tällä. Kestänyt toistaiseksi.
 
Yes ma´am, you can call me Sam!
M.Hanski
19.07.2004 12:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EBS MicroBass II.
 
Ruuvailin sitä aivan helvetisti, mutten oikein löytänyt omanlaisiani soundeja. Luulin saaneeni vermeestä jo kaupat tehtyä, mutta Ullen MTD Kingston haistatti sille paskat, joten se palaa bumerangina meikäläiselle. Ehkä kohtalo vaatii mun ruuvaavan sitä vielä lisää. ;)
 
Ja hei, onhan sentään helvetin hyvä, että saan sen takas. Enhän mä muuten ois tähän klubiin päässyt! :D
 
Se pittee tietee!
hemmo
19.07.2004 13:02:11 (muokattu 20.07.2004 10:22:31)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Neo 112 kaapit 300 W, 2 kpl, löytyy. Pienet, kevyet, kohtuuhintaiset ja hyväsaundiset. Suosittelen.
 
- Multidrive särö, pehmeä, putkimainen saundi.
 
- EBS:n rst-kielet on Jassossa, kirkas saundi
 
[Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"]
balzary
19.07.2004 13:03:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja hei, onhan sentään helvetin hyvä, että saan sen takas. Enhän mä muuten ois tähän klubiin päässyt! :D
 
ei katsota sua ny sitten nenänvartta pitkin ku tuut kadulla vastaan :D
 
mulla:
octabass, hyvä peli. kovasti tykkään vaikken oo liiemmin käyttöä keksiny.

taurus-konpo, kommenttia laitan sitten jahka se on ovelle toimitettu.
 
neo-kaapin olisin ostanu, mutta hemmo-koopra kerkis ensin. (ja hyvä niin, ei ollu rahaonkelmia sitten tuon tauruksen kanssa pari päivää myöhemmin) hemmetin hyvän olosia kaappeja ovat!
 
Soitan, siis olen.
basspete
19.07.2004 13:05:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari vuotta vanha MultiComppi. Yksinkertainen peli yksinkertaiselle kaappipeukuttajalle.
 
Lissee Black Label -sarjaa vois ostella kun tuntuu hyviä olevan.
 
AJAKAA NIITÄ BASSOJA !! Komsii Kosmaa !!
N_Bates
19.07.2004 13:20:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hitto.. mielessäni jo kirosin teidät porvaribassottelijoiksi ja ties minkälaisiksi snobikerhoilijoiksi, kunnes tajusin että onhan mullakin tuo EBS multicomp! Hihii, pääsen mukaan! Ihan pätevä kompressorihan tuo.. ei vielä ole salat kunnolla auennut kun niin vähän aikaa on ollut omistuksessa... Mutta pätevältä vaikuttaa.
 
Stein und Brötchen!
balzary
19.07.2004 13:22:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hitto.. mielessäni jo kirosin teidät porvaribassottelijoiksi ja ties minkälaisiksi snobikerhoilijoiksi, kunnes tajusin että onhan mullakin tuo EBS multicomp! Hihii, pääsen mukaan!
 
porvari! pikkurillimies!
 
Soitan, siis olen.
Bassballs
19.07.2004 13:29:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika halvalla pääsen, mutta vehkeistä löytyy tuo EBS:n Octabass.. kiva lelu, vaikka enhän minä sitä oikeastaan edes mihinkään tarvitse.
 
"Kaikki ovat niin kilttejä toisilleen, että alkaa vituttamaan!" -Hannu Penis
HarrieR
19.07.2004 14:17:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika halvalla pääsen, mutta vehkeistä löytyy tuo EBS:n Octabass.. kiva lelu, vaikka enhän minä sitä oikeastaan edes mihinkään tarvitse.
 
Myy se siis minulle?
 
...ja kerhojäsenyys hoituu MultiDrivella. Nih.
 
Do you want to hear the greatest bass player in the world - me - Martti Waris © Eläkeläiset
chief
19.07.2004 14:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Munla o EBS Gorm. Ihan kiva pikkukombo. Siino oktaaverikin. Ja kompura. Toimii ihan hyvin.
 
Ja sit mulla on Multicomp. Kait se ihan hyvä on. Tai niin isot pojat ainakin sanoo.
 
Ja sit mulla on sellanen EBS:n virtahaaroitin viidelle spetaalille. Toimii!
 
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
KooMikko
19.07.2004 14:31:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyykin varmaan hommata äkkiä joku EBS:n spedu, että jäsenyys klubiin aukeaa. Meinaa vaan vähän kalliiksi käydä liittyminen.
 
Myy bassosi minulle, vasuri!
Karlsson
19.07.2004 14:32:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyykin varmaan hommata äkkiä joku EBS:n spedu, että jäsenyys klubiin aukeaa. Meinaa vaan vähän kalliiksi käydä liittyminen.
 
Äh, riittää vaik olis vaa EBS-lippis.
 
Yes ma´am, you can call me Sam!
chief
19.07.2004 14:32:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyykin varmaan hommata äkkiä joku EBS:n spedu, että jäsenyys klubiin aukeaa. Meinaa vaan vähän kalliiksi käydä liittyminen.
 
Toi virtahaaroitin makso 8 euroa. muistaakseni. :)
 
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
chief
19.07.2004 14:33:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh, riittää vaik olis vaa EBS-lippis.
 
Saisko Pupelta tollasen? Eri asia on sitten kehtaisko pitää päässään...
 
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
Karlsson
19.07.2004 14:36:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saisko Pupelta tollasen? Eri asia on sitten kehtaisko pitää päässään...
 
Kenyllä o ainaki sellanen...
 
Yes ma´am, you can call me Sam!
Novis_3
19.07.2004 14:37:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on EBS-aiheinen tarra. Mutta rikastuttua olis tarkotus hommata hiha-merkkikin.. ei vaiskaan vaan ebsin kaapit on ostos listalla.. Ja on oikeesti se tarra..!!! :D
 
"Me hävitään tää peli.."
Karlsson
19.07.2004 14:37:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on EBS-aiheinen tarra. Mutta rikastuttua olis tarkotus hommata hiha-merkkikin.. ei vaiskaan vaan ebsin kaapit on ostos listalla.. Ja on oikeesti se tarra..!!! :D
 
Nonni, tarrallaki pääsee klubiin!
 
Yes ma´am, you can call me Sam!
Bassballs
19.07.2004 14:39:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myy se siis minulle?
 
En, kun sillä on vielä kiva leikkiä.
 
"Kaikki ovat niin kilttejä toisilleen, että alkaa vituttamaan!" -Hannu Penis
hemmo
19.07.2004 14:42:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En, kun sillä on vielä kiva leikkiä.
 
No mulle sitten.
 
Keny on EBS:n tehdaskuski.
 
[Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"]
Teijo K.
19.07.2004 14:44:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on EBS-aiheinen tarra. Mutta rikastuttua olis tarkotus hommata hiha-merkkikin.. ei vaiskaan vaan ebsin kaapit on ostos listalla.. Ja on oikeesti se tarra..!!! :D
 
Onks se tarra toiminut hyvin? Meinasin, että jos pari kuukautta säästäsin, niin sellanen voisi hyvin irrota, mutta ei viittis ostaa jos se ei liimaannu.
 
Lauletaan Kinksien Apeman nuotilla-

I'm a bass bassman I'm a bass bassman I'm a bassman.
I'm a monster man I'm self-made-man I'm a bassman.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 528 29 30 31 32

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «