marke- 07.08.2022 18:08:49 | |
---|
Vanha ketju, sori. Reilun vuoden kypsymisen jälkeen nämä kiinnostaa enemmän ja enemmän. Varsinkin telemallit. Kellään pidempiaikaisia kokemuksia? Tarvisi päästä kokeilemaan, kunhan saisi aikaiseksi. Tuskin olen silti lähiviikkoina hankkimassa yhtikäs mitään.. Headstockikin on vuodessa muuttunut oksennusta aiheuttavasta upeaksi. Itseasiassa näiden kitaroiden muotokieli on yleisestikin todella tyylikäs. Kokemuksia netistä löytyy muutamia, ja poikkeuksetta positiivisia. Jälleenmyyntiarvohan näillä tulee olemaan kohtuu lähellä 0:aa, mutta toisaalta hankintahinta on melko kilpailukykyinen "putiikki"profiloitumiseen nähden. |
mpekkanen 07.08.2022 18:25:45 | |
---|
Muutama vuosi sitten kokeilin musamaailmassa kaarevakantista telecasteria. Se oli kyllä todella hyvä kitara, kaikin puolin hyvä fiilis jäi. |
kauvinen 02.07.2025 16:49:18 | |
---|
Testasin Saiton mustaa kaareva kantista Strato mallista kitaraa Tokiossa vuonna 2018 ja ehdottomasti yksi parhaista kitaroista mitä olen koskaan soittanut. -kimmo |
MolliS: Musamaailma postasi kuvan valikoimasta Instagramiin: https://www.instagram.com/p/CPIf2gutgGm/ Kumma kyllä tässä tuo lapa ei näytä ollenkaan niin pahalta ja häiritsevältä mitä tuotekuvissa Persoonallinen stratomuotoilu käsityötä. Hyvät puut. Unelmia ja toimistohommia |
blingmatic 03.07.2025 07:50:15 | |
---|
Tampereen 2kitaralla taitaa olla tuota merkkiä nyt tarjolla: ne jotka ovat lähellä niin kokeilemaan ja silmät vaan kiinni. Korvakuulolta, äänen perusteella tehdyssä ostopäätöksessä voi mieli muuttua vaikka silmissä kirvelisi ja kyyneliä pukkaisi poskille.. kyllähän tuo lapamuotoilu pistää nieleksimään ja kakomaan mutta ääni voi olla hunajata. Muotopuolisten soittimien saralla itse mietin hartaasti voiko Gibson flyingV reverse olla käyttökelpoinen: tein hankinnan ja enkä ole katunut hetkeäkään. Jos näitä ostetaan pelkällä jälleenmyyntiajatuksella, parempi pitää rahat tilillä.. |