vanttera 18.07.2004 02:00:56 | |
---|
Vanttera väitti minua hipiksi! Nohei, ilman kenkiä, 70-lukulainen kauluspaita, tukka auki, ja peace'n'luuv-tunnelma. Parturiin! "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
Ruisrockissa uskalsin ekaa kertaa Motörheadin keikalle. Se oli hurjaa... En nähnyt mitään, koska olin liian lyhyt, pyörryin muutaman kerran, koska en saanut henkeä ja keikan loputtua en kuullut enää mitään. Ihan v*tun kova! :) Haluan nähdä vielä uudestaankin. Ensi kerraksi vaan pitää opetella biisit ulkoa, koska yhtä isompaa paksuniskaa vitutti, kun lauloin mukana vaan "Ace of Spadesissa". Oli tulla turpaan, vaikka olen tyttö! Olin kuulemma "vähän pikkusen ärsyttävä, enkä ollenkaan aito fani, että olis parempi painua kauemmas, että saa aidot fanit kuunnella rauhassa". Ensi kerralla otan myös teräskärkiset maiharit mukaan.. ei mee varpaat rikki. Stray Catsista näin lopun. Tanssin niin kovasti että törmäsin puuhun ja menetin tajuntani. Kyllä Ruisrockissa oli hauskaa, vaikka se onkin Juhani Merimaan festari. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
dazed 19.07.2004 16:52:05 | |
---|
Laskitko montako kertaa pyörryit? I didn't mean to take up all your sweet time
I'll give it right back one of these days.-J.H |
Angie 20.07.2004 21:53:18 | |
---|
(NARIKKA SYSTEEMI OLI IHAN PERSEESTÄ) Niinpä, s**tana. Narikassa on muutama tyyppi antamassa laukkuja ihmisille, kun festarialueen ulkopuolella on muutama kymmentä järkkäriä pamppuja kanssa häätämässä turhia hippejä pois alueelta ja antamassa ristiriitaisia ohjeita siitä, että saako nurmikolla tai tien vieressä istua, jos yksi porukasta on hakemassa laukkuja ja sitä pitäisi odottaa.. Rupes ottamaan aivoon ja siinä kauheassa humalassa sain ensin rähinälläni yhden pienempi kokoisen nyhveröjärkkärin melkein itkun partaalle ja toisen valtavan paksuniskan raivon partaalle(oli tulla pampusta). Ei pitäisi ruveta rähisemään, jos on pienempikokoinen... pelotti. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Angie 20.07.2004 21:55:31 | |
---|
Laskitko montako kertaa pyörryit? En. ...kolme tai neljä? Onneksi poikaystävä otti kiinni. Siellä nimittäin yksi toinen tyttö pyörtysi pari kertaa ja se jäi aina jalkoihin. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Risto Mustalisä 21.07.2004 14:40:52 | |
---|
Ensi kerraksi vaan pitää opetella biisit ulkoa, koska yhtä isompaa paksuniskaa vitutti, kun lauloin mukana vaan "Ace of Spadesissa". Oli tulla turpaan, vaikka olen tyttö! Olin kuulemma "vähän pikkusen ärsyttävä, enkä ollenkaan aito fani, että olis parempi painua kauemmas, että saa aidot fanit kuunnella rauhassa". No jos tuollaiset kommentit irtoavat vain siksi ,että et laulanut mukana kuin Ace of Spadesin niin huh-huh...Saa kyllä tuo "true-fani" mennä itseensä vaikkei se kaunista katseltavaa olisikaan ;-) Itse olen digannut Moottoripäitä jo vuodesta -82 ja hienoa havaita nuorempienkin kuuntelevan ihka oikeaa rokkia:-) Meinaan ,että jos haen rankkaa musiikkia niin Motorhead on sitä. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Antsa 21.07.2004 15:32:07 | |
---|
Oli hauska reissu. Hyviä bändejä. Enemmän aikaa tuli vietettyä anniskelualueella Eläkeläisiä lauleskellen d;> Sain ekana päivänä pienen viina pullon sisään, vaikka läheltä piti ettei sitä viety pois. Olin jemmannut sen vyön alle, korkki pilkotti pikkasen. Pidin kuitenkin pitkää takkia sen päällä. Järkkäri: "Nosta takkia. Enemmän! Mikä toi oli?" (huomas korkin) Minä hätäisesti tokaisin samalla kun löin takin taas peitoksi: "Ei siellä ole mitään" Järkkäri: "OK. Mene" huh. Kyllä festareiden parhaan keikan veti The Flaming Sideburns. Uskomatonta. Sain Ruisrockista keuhkokuumeen. Nyt olen armeijasta kotihoidossa, vaikka olo on terve ku pukilla. Kyllä mulle passaa. Sunnuntaina takaisin. T. Issi |
*Ellu* 24.07.2004 21:01:45 | |
---|
Hmm.. Mä ainakin pääsin sisälle ketjujeni ja niittikorujeni kanssa. Sivuilla kyllä luki että isommat ketjut jää narikkaan. Mutta kivat festit oli munkin mielestä.Nightwish oli loistava!! Olihan sielä muitakin hyviä keikkoja. Yllätyin Neljän Ruusun hyvästä meiningistä. |
vantage 26.07.2004 11:54:10 | |
---|
Ruisrock oli mahtava! Viinaa ajattelimme alueelle viedä joo... Virun Valgee oli bootsissa mutta menikin vahingossa menomatkalla kun matka oli niin helvetin pitkä! Ihme juttu siinä kävellessä oli aina hauskaa. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Tangled** 27.07.2004 12:22:08 | |
---|
Ruisrock oli mahtava! Komppaan. Olihan siellä ihan perkeleen hauskaa joo. Motörhead oli jotain ihan uskomatonta. lemmyn ääni on jotain nii mahtavaa... ja niiden rumpali on oikeasti hyvä tyyppi! Stay catsia katottiin ihan edestä ja oli hauskaa. Hyvä keikka! Diablo tykitti taas, niinkuin arvata saattoi. ABBAN coveri oli ihan helvetin hyvä :) Mulle ja kaverille tuli myös jarkkäri naukuun jotain ketjuista, mutta lähti kun irrotettiin ne ja _muka_ pistettiin laukkuun. Hetken päästä takasin vaan, eikä edes kukaan ruvennut enää vittuilemaan ketjuista. Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
Lähikauppias 02.08.2004 23:39:04 | |
---|
Ai niin, enpä ole muistanut Ruisrockista sanoa vielä mitään. Kivaa oli, vaikkei mitään ihan ihmeellisiä bändejä ollutkaan. Jose Gonzalezin ja Wojciechin olisin halunnut kaikkein eniten nähdä, mutta molemmat oli laitettu niin aikaiseksi, että missasin. Sweatmaster oli kova. Samoin Jonna. Ja Don Johnson Big Band oli aivan uskomaton, vaikken niiden levyjä kotona varmaan jaksaisikaan kuunnella. Viinat meni sisään ihan hyvin, ei tarvittu mitään monimutkaisia kommervenkkejä kun laittoi vaan kassin sivutaskuun. Paska alkoholipolitiikka ko. festareilla kuitenkin on. Jos joku näki, niin olin se heppu joka kulki lauantai-iltana kolmisen tuntia semmoinen "Osta lippu huomiseksi" -lappu kädessään. Ei mennyt helposti kaupaksi, ei. |