absqua 06.09.2021 20:16:35 | |
---|
Saimou: No tät mie olin just kans laittamassa...voi olla, ettei äänen määrä lopu ainakaan kesken:)! Mä epäilen myös että pitäis riittää monenmoisiin kinkereihin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Topa 07.09.2021 10:36:25 | |
---|
Joo, yksi Barefaced olisi torilla tarjolla. Täytyy tarkastaa vielä kotimaisen (Änäkäinen) tarjonta, taisi olla 890euroa listahinta 2x12 kaapille, jos en väärin muista. Jos tästä kaapista jollain olisi vielä kokemuksia kertoa, niin hyvä olisi. |
Saimou 07.09.2021 15:49:06 (muokattu 07.09.2021 15:54:17) | |
---|
Topa: Joo, yksi Barefaced olisi torilla tarjolla. Täytyy tarkastaa vielä kotimaisen (Änäkäinen) tarjonta, taisi olla 890euroa listahinta 2x12 kaapille, jos en väärin muista. Jos tästä kaapista jollain olisi vielä kokemuksia kertoa, niin hyvä olisi. Kovin pitkään ei kannata Barefacedin kanssa mietiskellä. Kunto näyttäisi oleva ok, hinta on kohdallaan. Jos on päätetehoa tarpeeksi, niin ei tule tilannetta ettetkö tuolla pärjäisi volumen puolesta. Jos taas haluaisit pillin kaappiin, niin sitten jotain muuta. Jos olis mitään tarvetta, niin olisin jo hakenut itselleni tuon. Mulla on ollut muutaman vuoden käytössä samalla 1x12" elementillä(+diskantti) varustettu aktiivikaappi, tulee järjettömän kovaa eikä väsy keikalla kovassakaan kyydissä niin kuin se keltainen italialainen. Oikeasti 1x12 hakkaa 4x10 MB:n ihan 6-0 käytännössä. |
novo 11.09.2021 03:01:03 | |
---|
Topa: Tarkistin nuo tulliasiat ja niinhän se on: 1.1.21 alkaen on pitänyt englannista tilatut tavarat tullata ja maksaa arvonlisävero. Eli aikalailla hintaa tulee lisää listahintoihin verrattuna. TKS:siä voi olla muuten hankala saada, tosiaan jos tekijä on huonossa kunnossa. Niin siis ne vähentää siellä Brittilässä oman alvinsa ja makselet sitten tullauksen yhteydessä Suomen alvin. Briteissä 20 %, Suomessa 24, joten ei se ero nyt ihan älytön ole. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Topa 12.09.2021 12:50:36 | |
---|
Luin tarkemmin tuon Brexitin vaikutuksen ja eihän se muutos ihan hirveä tosiaan ole, kun saivat sentään sovittu nuo tullimaksujutut. Niitä siis ilmeisesti ei joudu maksamaan. Eli eroa syntyy tosiaan vai arvonlisäveron suuruudesta 20 vs. 24 prosenttia. No, joka tapauksessa ostin tuon torilla olleen Barefacedin, joten homma siltä osin selvä. Toistaiseksi kaappi vaikuttaa kyllä hyvältä, pienen testailun kokemuksella. |
CheRoberto 26.06.2025 15:04:14 | |
---|
Vanha ketju, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen, että vieläkö on TKS-kaappeja käytössä foorumilaisilla? Itse olen vedellut vuodesta 2013 saakka tilanteen mukaan yhdella tai kahdella 112-kaapilla ilman mitään ongelmia. Ei mulla muuta, mukavaa kesän jatkoa! Aguilar | Darkglass | Sandberg | TKS |
Jtnu 28.06.2025 15:19:42 | |
---|
Oletko katsastanut Toob tarjontaa? |
CheRoberto: Vanha ketju, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen, että vieläkö on TKS-kaappeja käytössä foorumilaisilla? Itse olen vedellut vuodesta 2013 saakka tilanteen mukaan yhdella tai kahdella 112-kaapilla ilman mitään ongelmia. Ei mulla muuta, mukavaa kesän jatkoa! Mulla on 2x12" ja 1x12" jatkuvasti käytössä, kumpikin vähän tilanteen mukaan. Tappaa talossa ja puutarhassa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
CheRoberto 01.07.2025 11:30:59 | |
---|
absqua: Mulla on 2x12" ja 1x12" jatkuvasti käytössä, kumpikin vähän tilanteen mukaan. Tappaa talossa ja puutarhassa. TKS:n 2x12-kaappia olisi kyllä kiva kokeilla tilaisuuden tullen. Kantaisin mieluummin yhtä sellaista kun kahta 1x12-kaappia ja ilmeisesti alapää olisi vähän tuhdimpi myös. Aguilar | Darkglass | Sandberg | TKS |
absqua 01.07.2025 13:38:09 | |
---|
CheRoberto: TKS:n 2x12-kaappia olisi kyllä kiva kokeilla tilaisuuden tullen. Kantaisin mieluummin yhtä sellaista kun kahta 1x12-kaappia ja ilmeisesti alapää olisi vähän tuhdimpi myös. Toivottavasti saat mahdollisuuden. Mun mielestä toi 2x12" TKS on loistava kaikin puolin ja ääntä lähtee todellakin riittävästi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
iec 01.07.2025 15:23:44 | |
---|
CheRoberto: TKS:n 2x12-kaappia olisi kyllä kiva kokeilla tilaisuuden tullen. Kantaisin mieluummin yhtä sellaista kun kahta 1x12-kaappia ja ilmeisesti alapää olisi vähän tuhdimpi myös. Niin tosiaan, 1x12 + 2x12 kaapeista vain yhtä kerrallaan on helpompi kuljettaa eri tilanteissa kuin raahata 2kpl 1x12"-kaappeja silloin kun vaaditaan enemmän ääntä. On vain sitten vähän korkeampi pino kun säilyttelee kotona/treeniksellä, mutta sillä tuskin on mitään käytännön merkitystä. Tietenkin jos on pieni kulkuneuvo, voi 2kpl 1x12-kaappeja saada mahtumaan helpommin kuin yksi 2x12". Varmaan tapauskohtaista. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
CheRoberto 02.07.2025 11:35:58 (muokattu 02.07.2025 11:37:12) | |
---|
Jos jollain on ylimääräinen TKS 212-kaappi joutilaana voisin olla kiinnostunut ostamaan, mulla on noita 112-kaappeja kaiken kaikkiaan kolme kappaletta, joten myös vaihtokauppa voisi tulla kyseeseen... Uusia ei valitettavasti taida enää saada, käsittääkseni Tommylla on ollut terveyshuolia jo pidempään. Nettisaitti tosin on edelleen pydessä. Aguilar | Darkglass | Sandberg | TKS |
ituvirtanen 02.07.2025 18:06:10 | |
---|
CheRoberto: Jos jollain on ylimääräinen TKS 212-kaappi joutilaana... Tutustu myös Barefaced-kaappeihin. Samanhenkisiä Briteistä. |
CheRoberto 03.07.2025 11:59:48 | |
---|
ituvirtanen: Tutustu myös Barefaced-kaappeihin. Samanhenkisiä Briteistä. Barefaced on tutkalla, briteistä ostaminen ei tosin nykyään kauheesti houkuttele, kiitos brexitin. Mutta onhan noita vaihtoehtoja, esim. GB Bass 212 vaikuttaa kiinnostavalta myös. Aguilar | Darkglass | Sandberg | TKS |
iec 03.07.2025 12:44:48 | |
---|
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
absqua 03.07.2025 20:27:36 | |
---|
CheRoberto: Barefaced on tutkalla, briteistä ostaminen ei tosin nykyään kauheesti houkuttele, kiitos brexitin. Mutta onhan noita vaihtoehtoja, esim. GB Bass 212 vaikuttaa kiinnostavalta myös. Toi TKS:n 2x12 on niin sanotusti aika paljon velkaa Aguilarin SL212-kaapille. Niitä liikkuu huomattavasti enemmän. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |