p130 21.06.2025 17:03:27 | |
---|
msalama: Basso on vuodelta 2010, mutta eihän tuossa puhuta vintagesta mitään. Myyjä editoinut tekstiään? Valmistusvuosi oli aiemmin 1980. Hakukoneen käytön osaavalle ei pitäisi tuollaista virhettä sattua, jos on ikää selvitetty. Sääli, jos on myyjää kustu silmään ostaessa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
fox 21.06.2025 17:31:38 | |
---|
p130: Valmistusvuosi oli aiemmin 1980. Hakukoneen käytön osaavalle ei pitäisi tuollaista virhettä sattua, jos on ikää selvitetty. Sääli, jos on myyjää kustu silmään ostaessa. Näin, ja kyllähän siinä ilmossa oli alunperin mainittu että japsi-vintagea vuodelta 1980.. :I |
msalama 21.06.2025 19:44:20 | |
---|
No saattoihan tuo ihan silkka erehdyskin olla. Korjattu nyt joka tapauksessa, eli ei liennyt huijausyritys alun perinkään? Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
tyyppi nimimerkillä kentkeno lähettää viestin, voin ostaa kitaran matkahuollolla. Kysyn löytyykö mobilepay, ja voitko laittaa osoitetiedot. Saan seuraavaksi vastauksen, - kyllä, postilla on kaikki minun tietoni. Tunkeeko näitä nigerian ukkoja tännekin jonkun googlekääntäjän avulla koittamaan onneaan? |
juici 21.06.2025 22:39:19 | |
---|
mikki73: tyyppi nimimerkillä kentkeno lähettää viestin, voin ostaa kitaran matkahuollolla. Kysyn löytyykö mobilepay, ja voitko laittaa osoitetiedot. Saan seuraavaksi vastauksen, - kyllä, postilla on kaikki minun tietoni. Kysy seuraavaksi, että onko poliisillakin kaikki sinun tietosi. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
maxpossu 23.06.2025 13:25:25 | |
---|
Moro, Tästä muikkari. Sama kaveri tuntuu olevan taas liikkeellä. Vastasi minun osto-ilmoitukseen. Puhelinnumero ja tilinumero stemmaa edellisten kirjoitusten kanssa. Michael Blomroos -nimellä esiintyi. Kiitos tämän viestiketjun, sain vältettyä tämän ansan ajoissa!! Tilutus: Joo eli selvästikin tämä sama Mixu asialla. Jaksoin vähän aikaa leikkiä mukana mutta sieltä tuli perus auto-ongelmat ym. heti vastaan niin arkistoon vaan. Ikävä kuulla että onnistui kusettamaan. |
JuSu 28.06.2025 15:11:40 | |
---|
Jo kahdella uudella nimimerkillä lähestytty, ja pyydetty kuvia tuotteesta Whatsappilla numeroon (040)2425288. En tiedä, mitä tuolla petkustelija saavuttaisi, mutta joku veivaus siinä on takana. Ollaan varovaisia. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Hihatonttu 28.06.2025 16:19:39 | |
---|
JuSu: Jo kahdella uudella nimimerkillä lähestytty, ja pyydetty kuvia tuotteesta Whatsappilla numeroon (040)2425288. En tiedä, mitä tuolla petkustelija saavuttaisi, mutta joku veivaus siinä on takana. Ollaan varovaisia. Mulle on kans samasta numerosta tullut tiedustelua myytävästä tuotteesta. Ei suostu maksamaan tilille tai mobilepay, hän lähettää vain epäluotettavan oloisen "matkahuollon" linkin johon pitäisi kortin tiedot laittaa että saat rahat tilille. Todennäköisesti juurikin huijaus kyseessä. |
basisti1971 28.06.2025 18:49:02 | |
---|
Moi. JuSu: Jo kahdella uudella nimimerkillä lähestytty, ja pyydetty kuvia tuotteesta Whatsappilla numeroon (040)2425288. En tiedä, mitä tuolla petkustelija saavuttaisi, mutta joku veivaus siinä on takana. Tokkopa tuossa sen kummallisempaa takana on kuin tarve saada myynti-ilmoituksiin tuotekuvia joita ei voi käänteisellä kuvahaulla netistä löytää, ja näin tuudittaa huijauksen kohde olemattomaan turvallisuudentunteeseen. T:Samuli |
sheerblues 03.07.2025 10:24:50 | |
---|
|
msalama 03.07.2025 11:42:35 | |
---|
Joo, sama nistivajakki taas vauhdissa, tunnistaa jo apukoulutasoisesta kirjoitustyylistäkin. Täytyy olla oikeasti tyhmä jätkä kun ei ymmärrä ollenkaan, miten onnetonta ja läpinäkyvää tuo pelleily on :D Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Twinkle 03.07.2025 12:32:57 | |
---|
msalama: Joo, sama nistivajakki taas vauhdissa, tunnistaa jo apukoulutasoisesta kirjoitustyylistäkin. Täytyy olla oikeasti tyhmä jätkä kun ei ymmärrä ollenkaan, miten onnetonta ja läpinäkyvää tuo pelleily on :D Tässä tehdään semmoinen väärä oletus etteikö se ymmärtäisi, sillä ei vaan ole hänen toimintansa kannalta mitään väliä. ko. henkilö tehtailee jatkuvalla syötöllä noita ilmoituksia sen takia, että suhteessa siihen vaivaan mitä ilmoituksen tekeminen vaatii, niin ne ilmeisesti tuottaa hälle sen verran että niitä kannattaa edelleen tehdä. Jos sen tyhmän ja huonon ilmoituksen näkee esimerkiksi tuhat ihmistä sinä aikana kun se on netissä, niin sen ei tartte saada kuin 0,1 prosenttia niistä menettämään itsehillintänsä halvan tavaran edessä ja joten sen huonon ilmoituksen tekeminen edelleen kannatti. Vaikka ilmoitukselle ei tule yhtään uhria niin ehkä seuraavalle ilmoitukselle sitten tulee, niiden tekemisessä ei menetä yhtään mitään. |
mavihant 03.07.2025 12:50:26 | |
---|
msalama: Joo, sama nistivajakki taas vauhdissa, tunnistaa jo apukoulutasoisesta kirjoitustyylistäkin. Täytyy olla oikeasti tyhmä jätkä kun ei ymmärrä ollenkaan, miten onnetonta ja läpinäkyvää tuo pelleily on :D Laitoin tarjouksen ja pyysin tilinron, saapahan vähän edes kiusata, voin kuvitella kuinka sälli käy verkkopankissa kurkkimassa ..... |
Jaketsu 03.07.2025 13:09:44 | |
---|
Kauppasin itse tovi sitten Tech 21:n TM60 -trankkukomboa ja laitoin ilmoitukseen, että tarvittaessa voin laittaa kaupan kylkiäisenä mukaan Fender Hot Rod Deluxen SUOJAHUPUN. Eikös joku vanha kääpä heti ollut muna pystyssä laittamassa koodia, että tehdään vaan kaupat kerta Fenderin putkikombo tulee kaupan päälle! Tästä oivalsin, että mikään ihme kerta porukka haksahtaa erinäisiin koijauksiin. |
Twinkle 04.07.2025 10:00:26 | |
---|
Jaketsu: Tästä oivalsin, että mikään ihme kerta porukka haksahtaa erinäisiin koijauksiin. Juu, ei sitä oikeasti tartte kuin katsoa vähän ympärilleen niin ymmärtää, että huijareille riittää asiakkaita - Esimerkiksi jossakin asiakaspalvelutyössä sen pääsee näkemään, että joskus ihan tavalliset, selväjärkisen oloiset ihmisetkin hukkaa kykynsä ymmärtää syitä ja seurauksia, ne saattaa tarttua toimeen hyvinkin hätäisesti ajattelematta yhtään. Sitähän nämä huijaukset yleensä sitten on, "liian hyviä diilejä mitä ei kannata missata". |
msalama 04.07.2025 14:44:32 | |
---|
Niin no, jos yksikin haksahtaa, niin homma kannattaa pienellä vaivalla. Onhan se noinkin. Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Muovinen 04.07.2025 15:36:45 | |
---|
Mun on vaikea käsittää, miten ihmiset haksahtaa niihin huijauksiin, jossa joku ulkomailta haluaa ostaa jonkun peruskamppeen täällälästä ja myyjän pitäisi ensin maksaa hänelle rahaa, että homma onnistuu, Onko se sinisilmäisyyttä vai liikkuuko kampe niin huonosti, että epätoivo iskee? |
p130 04.07.2025 16:14:34 | |
---|
Muovinen: Mun on vaikea käsittää, miten ihmiset haksahtaa niihin huijauksiin, jossa joku ulkomailta haluaa ostaa jonkun peruskamppeen täällälästä ja myyjän pitäisi ensin maksaa hänelle rahaa, että homma onnistuu, Onko se sinisilmäisyyttä vai liikkuuko kampe niin huonosti, että epätoivo iskee? Löysin gmailin roskapostista hetki sitten Donald Trumpilta viestin, että haluaa antaa minulle rahaa. Millähän syyllä sinnepäin pitäisi ensin siirtää jotain, melkein tekisi mieli katsoa ja paljastaa osoite aktiiviseksi. Yksi miljoonasta lähetetystä viestistä nielaisee tämän, niin todennäköisesti kannattaa. Sama logiikka, kuin torin piripäällä. _Joku_ on aina riittävän typerä tai kännissä ja kulutetulle ajalle saa korvauksen, olisi pitänyt älytä aloittaa verkkohuijausten tehtailu jo viimeistään vuonna 2000. Nyt kilpailu on kovaa ja keskivertoihminen valveutunut. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
mpekkanen 05.07.2025 17:50:44 | |
---|
|
Arkka 05.07.2025 18:02:41 | |
---|
|