Aihe: pakana/folk-metallia
1 2 3 4 5 6
Coatl
21.07.2004 11:40:58
Folk-metallia parhaimmillaan: Skyclad
Jerlys
22.09.2005 19:52:09
Nest? Suomalainen pienehkö pändi.
Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku`
Caine
22.09.2005 20:56:30
paikallinen alan ykkönen
http://www.mikseri.net/artistit/?id=22306

On muuten helevetimoista paskaa.
Pesumerkki taakse. IMIK #32
Closure
22.09.2005 21:56:50

Niin on.
"Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero
Helvetinpartaterä
22.09.2005 22:18:32

Folk-metallia parhaimmillaan: Skyclad

Hyvänä kakkosena Cruachan.
Manavava! - Minä "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
mongoloidi
23.09.2005 10:43:30

Yhdyn mielipiteeseen.
Baka Laka Muhammed Jihad
Blasphemer
23.09.2005 11:08:27

Norjalaisen Einherjerin voittanutta ei löydy.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
salmivaara
23.09.2005 11:13:12

Nest? Suomalainen pienehkö pändi.

Metallia?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Dropped C
23.09.2005 11:46:51
Itse tykkään Korpiklaanin musiikista. Siis musiikista, englannin lausumisesta taas en sitten yhtään. Olisi toisella laulajalla tai suomeksi paljon parempi.
Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen.
Caine
23.09.2005 13:29:05
Falkenbach lienee tällä hetkellä kovin nimi ainakin pakanallisen metallin saralla. Hyvin nerokas yhden miehen yhtye.
Pesumerkki taakse. IMIK #32
Jonnelite
23.09.2005 13:40:44

Itse tykkään Korpiklaanin musiikista. Siis musiikista, englannin lausumisesta taas en sitten yhtään. Olisi toisella laulajalla tai suomeksi paljon parempi.

Juuri tämä sanoitus ja lausumisasia on vähän absurdi homma täällä Suomessa samoin kun se, että meillä on tuvat täynnä kaikkialla muualla paitsi täällä Suomessa.
Luin eräältä Suomalaiselta foorumilta juuri samanlaisen kommentin kun tuossa yläpuolella oleva mutta heti perään sain e-mailia MetalHammer UK:sta, jossa onniteltiin, että Korpiklaanin sanoitukset on valittu genrensä parhaiksi ja siksi bändin "Cottages and saunas" biisi laitetaan MetalHammer lehden välissä tulevaan kokoelma CDlle.(Lehti oli jo myynnissä, Harris kannessa)
Sama juttu ulkomaisien haastatteluiden kanssa. Niissä ei ole ikinä otettu asiaa esille (edes räikeimpien kielioppivirheiden osalta). Tämä on täysin Suomalaisen yleisön oma ongelma ja me emme edes yritä korjata lausumista millään tavalla vaan annamme sen olla kulmikasta, toki vast edes emme päästä kielioppivirheitä levylle.
Meillähän oli ihan "native" english man studiossa kuuntelemassa lausumista "Spirit" levyn aikaan mutta se ei käskenyt korjata kun pari juttua. Muuten hän oli sitä mieltä, että lausuminen on juuri "oikeanlaista" tälle bändille. "Se on mukavan eksoottista enkä lähtisi korjailemaan sitä. On vain eduksi, että kuulee aksentista tavaran olevan Sknadinaviasta" Sanoi "native".

Älkää olko ryppyotsaisia!
Suomalaisten junttien tekemiä hevilevyjänhän nämä vaan on.
Sitäpaitsi on siellä soittovirheitäkin, joten paketinhan täytyy olla rehellisesti tekijöidensä näköinen ;)
Jotka ei pidä, kuunnelkoot siloiteltua miljoonabudjetin MTV kökköä, joista varmasti on poistettu kaikki mahdollinen kulma ja inhimillisyys.
Viilinki on pääasia meitin päntissä.
Dropped C
23.09.2005 15:18:37
Kuten sanoin, Korpiklaanin musiikki on loistavaa ja kyllä näitä levyjä pystyy ihan irvistelemättä kuuntelemaan. En minä hirveän pahalla.....
Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen.
Jerlys
23.09.2005 17:15:40
Korpiklaanin ääntäminenhän on kiva :) Tuo sellaista sopivaa säröä.
Basistin aivot
23.09.2005 17:25:39
finntroll on kyllä koko genren kruunaamaton kuningas. siitä ei parane kiistellä.. ainakaan mun kanssani. heti perään kyllä tulee joko moonsorrow tai skyforger.. varmaan moonsorrow.

on kyllä totta että ei parilla pändillä pidetä hommaa kasassa, olishan se iha jees saada suomeen pari "tunnetumpaa" pändiä lisää, ettei joutuis veivaan samoja levyjä koko ajan.
kun illalla pulloa kallistaa, niin aamulla kalloa pullistaa. Pastilli?
StoRBa
24.09.2005 17:14:42

Aiemmin mainittu Mensura on kyl kovaa! ,,/

Tsekatkaa mun projekti Wingnir http://www.mikseri.net/wingnir
Jerlys
25.09.2005 12:11:39
Wingniristä tuli heti mieleen Windir ;)
tähtivaeltaja
25.09.2005 12:16:39
Lapsoset, kannattaa tsekkailla Perkele. Suomenkielistä.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
mikko1
27.09.2005 21:28:08
wilzhu
02.10.2005 01:10:09
Pakanametallia(tms, hämyä kun mikä) Sopor Aeternus. Ei välttämättä heviä, mutta jotain saatananpalvontamusaa silti.
Elämä Off.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)