sirdickyj 16.04.2025 12:21:40 | |
---|
mrk: Todennäköisesti Hawkins muistaa festarin väärin. Tapahtui jossakin muualla. Ilmeisesti Espanjassa, mikäli jotain kommenttikenttää oikein muistan. Näin hän on kommentoinutkin asiaa. |
sirdickyj 16.04.2025 13:09:41 (muokattu 16.04.2025 13:18:52) | |
---|
Vesa423: Slash vieraillut Whisky a Go Go keikalla. Äänenlaatu videossa mitä on ja eturivin yleisöä näyttää kiinnostavan enempi kuvaaminen kuin keikan kuuntelu, mutta varmaan silti ollut hyvä meininki paikan päällä https://www.youtube.com/watch?v=WIPGBNh1R4s Vaikea saada yhdistettyä tuota jotenkin maailmanluokan touhuun. Slash on muutenkin sellanen että tuuttaa mieluummin itse kaiken täyteen kuin antaa vuoroa muille, usein paljon osaavammille, soittajille. Ellei kyseessä ole n.s.isompi nimi. M.m. Fortuksen vieraillessa sooloSlashin keikalls, soitti Slash itse 20 min kypsää duiga duigaa eikä antanut Fortukselle tilaa. |
McLeach 16.04.2025 13:28:28 | |
---|
sirdickyj: Vaikea saada yhdistettyä tuota jotenkin maailmanluokan touhuun. Slash on muutenkin sellanen että tuuttaa mieluummin itse kaiken täyteen kuin antaa vuoroa muille, usein paljon osaavammille, soittajille. Ellei kyseessä ole n.s.isompi nimi. M.m. Fortuksen vieraillessa sooloSlashin keikalls, soitti Slash itse 20 min kypsää duiga duigaa eikä antanut Fortukselle tilaa. No Slash tuodaan aina nimen takia kuvioihin, että saadaan paperilla juuri tuota maailmanluokan touhua markkinoitua. Släsh on släsh, tavaraa tulee aina vähän enemmän kuin tilattu. Oli kyse vierailusta tai Gunnarreista. |
sirdickyj 16.04.2025 18:35:32 (muokattu 16.04.2025 21:51:22) | |
---|
McLeach: No Slash tuodaan aina nimen takia kuvioihin, että saadaan paperilla juuri tuota maailmanluokan touhua markkinoitua. Släsh on släsh, tavaraa tulee aina vähän enemmän kuin tilattu. Oli kyse vierailusta tai Gunnarreista. Joo mut Gunnareissa se soittaa myös ne etukäteen sävelletyt ikoniset soolonsa, ja helvetin hyvin. Tottakai hänet tuodaan mestoille nimenomaan olemaan Slash, mutta esim.tossa mun mainitsemassa Fortuksen vierailussa Fortus on se joka on ekstrana lauteilla, silti herta hattupää soittaa itse kaiken, huomiomatta mitenkään vierasta musiikillisesti. Fortukselta kuitenkin n.s.irtoaa, kuten voidaan todeta esim.niistä Gunnareiden kitaraduetoista (jotka toki nykykeikoilta jätetty pois) |
Kalpea Nakki 16.06.2025 07:50:14 | |
---|
Michaelin yhtyeessä hetki ennen Hanoin rebirthiä soittanut, silloin Pink Gibsonina tunnettu Adam Bomb on viime päivinä keikkaillut Suomessa mm. Scorpparien lämppärinä. Adamin Facebook-päivitys eiliseltä: "Back in Turku . I spent around a year here when I was Michael Monroes guitar player Hes ghosting me atm but that never stopped me from trying to reach out to somebody that I love. RLF" |
Dirtyh 16.06.2025 12:11:18 | |
---|
Adam vaikuttaa kyllä erikoishahmolta. |
Katsoin Scorpions keikan jälkeen ulkona, että siellä on talon nurkalla joku bootleg paita kauppias myymässä rättejä, mutta Adam itsehän se siinä. Säästäähän siinä toki, kun ei tarvitse myyntiprovikoita maksaa. https://www.thewrongcarband.com/ |
kyseinen 17.06.2025 10:03:15 | |
---|
Flash: Katsoin Scorpions keikan jälkeen ulkona, että siellä on talon nurkalla joku bootleg paita kauppias myymässä rättejä, mutta Adam itsehän se siinä. Säästäähän siinä toki, kun ei tarvitse myyntiprovikoita maksaa. ??? Ihan normikäytäntöhän tuo on pienillä bändeillä, että myyvät itse omat tuotteensa. Ellei joku kaveri suostu lähtemään ilmaiseksi mukaan hanttihommiin. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Dirtyh 17.06.2025 10:17:27 | |
---|
kyseinen: ??? Ihan normikäytäntöhän tuo on pienillä bändeillä, että myyvät itse omat tuotteensa. Ellei joku kaveri suostu lähtemään ilmaiseksi mukaan hanttihommiin. Pointti oli varmaan siinä, että virallisen merkkaritiskin sijaan paitoja myytiin kädestä käteen rakennuksen ulkopuolella. |
kyseinen 17.06.2025 15:40:05 | |
---|
Dirtyh: Pointti oli varmaan siinä, että virallisen merkkaritiskin sijaan paitoja myytiin kädestä käteen rakennuksen ulkopuolella. Aivan joo, sori, my bad. Aivan, ei tarvitse maksaa talolle osuuksia. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Petjuska 22.06.2025 21:21:48 | |
---|
Mitähän herrojen Bomb ja Monroe välillä on oikein tapahtunut, että ghostataan? Muistelen, että Hanoi 2.0 aikoihin Bomb oli ainakin UK:ssa lämppärinä ja kulki ja vissiin yöpyi jossain Vanissa pääesiintyjien kiertäessä isolla luksusdösällä. |
sirdickyj 22.06.2025 22:02:36 | |
---|
Petjuska: Mitähän herrojen Bomb ja Monroe välillä on oikein tapahtunut, että ghostataan? Muistelen, että Hanoi 2.0 aikoihin Bomb oli ainakin UK:ssa lämppärinä ja kulki ja vissiin yöpyi jossain Vanissa pääesiintyjien kiertäessä isolla luksusdösällä. Sama mitä Monroella aina tapahtuu kun se on jonkun osaavammaan hahmon kanssa tekemisissä. Fb:ssä tuoAdam kertoili biiseistä jotka olivat thdessä tehneet ja jotka päätyivät 12 shots on the rocksille. Monroen omissa nimissä. Naureskeli syystäkin myös Monroen änkeemiselle Vince Neilin kanssa samaan kuvaan kun Mötley Suomessa. Justin Hawkinsin tarina vähemmän mairitteleva myös. |
moikki 23.06.2025 08:33:36 | |
---|
sirdickyj: Sama mitä Monroella aina tapahtuu kun se on jonkun osaavammaan hahmon kanssa tekemisissä. Fb:ssä tuoAdam kertoili biiseistä jotka olivat thdessä tehneet ja jotka päätyivät 12 shots on the rocksille. Monroen omissa nimissä. Naureskeli syystäkin myös Monroen änkeemiselle Vince Neilin kanssa samaan kuvaan kun Mötley Suomessa. Justin Hawkinsin tarina vähemmän mairitteleva myös. En hirveästi ole perehtynyt tähän adam bomb tyyppiin mutta kyllä tuosta facen perusteella tulee vähän itseänsä täynnä olevan tyypin kuva. Voin olla väärässäkin. |
Dirtyh 23.06.2025 13:19:15 | |
---|
sirdickyj: Fb:ssä tuoAdam kertoili biiseistä jotka olivat yhdessä tehneet ja jotka päätyivät 12 shots on the rocksille. Monroen omissa nimissä. Samaan aikaan 12 shotsin kanssa ilmestyi Monroen soololevy, missä oli useampia Bombin kanssa tehtyjä biisejä. Wacha Want, New York City, Desing On You ja Watch This varmaan ovat olleet työn alla myös Monroen soolobändin kohdalla, varmaankin myös Obscured. Mutta miten ne biisintekokrediitit sitten oikeasti pitäisi olla, sitähän ei kukaan tiedä. Bomb vaikuttaa todelliselta erikoishahmolta, suorastaan sairaanloiselta fanilta. Hän on enemmän Monroe kuin Monroe itse. |
salainenpseudonyymi 23.06.2025 14:02:42 | |
---|
Dirtyh: Bomb vaikuttaa todelliselta erikoishahmolta, suorastaan sairaanloiselta fanilta. Hän on enemmän Monroe kuin Monroe itse. Vähän kuin sirdickyj, jonka samat Monroe-paasaukset löytyvät jo ketjun ekalta sivulta 15 vuoden takaa. |
Hargon 24.06.2025 12:04:26 | |
---|
Bomb mustamaalaa Monroeta julkisesti ja sitten ihmettelee miksei tämä tule keikoille vierailemaan. Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
Rodger Perjantaina 20:26:00 | |
---|
Minulla olisi myös tukku kasarilla tekemiäni biisejä, jotka sopisivat Maikkelin pöllittäväksi ja hänen tyyliinsa muutenkin. Saisi nekin biisit viimein laajemman kuuntelun :) |