BigPapa 06.06.2025 20:33:25 | |
---|
|
sirdickyj 06.06.2025 23:26:47 (muokattu 06.06.2025 23:27:28) | |
---|
|
McNulty 07.06.2025 01:14:08 (muokattu 07.06.2025 01:15:10) | |
---|
sirdickyj: Onks toi Superlead/plexi? Etupaneelissa lukee ainakin JTM45 ja jos ei ole sieltä 60-luvun alkupuoliskolta niin veikkaisin reissueta eli todennäköisesti 2245. Tehoa siis n. 30-45W, mutta just sen verran sopivasti että lähtee tukka päästä ja paikat hampaista kun luukuttaa :D moving in stereo |
rheinone 07.06.2025 02:26:03 (muokattu 07.06.2025 02:30:35) | |
---|
McNulty: Etupaneelissa lukee ainakin JTM45 ja jos ei ole sieltä 60-luvun alkupuoliskolta niin veikkaisin reissueta eli todennäköisesti 2245. Tehoa siis n. 30-45W, mutta just sen verran sopivasti että lähtee tukka päästä ja paikat hampaista kun luukuttaa :D Miulla oli just tommonen reissue. Se oli semmonen early-eric-cläckton -juttu. Ei suttaantunut mun tarpeisiin. Myin Käs'Väskylle, ja siitähän se haloo nousi. En mitenkään pers'raiskannut häntä. Kaupan ehdoista oli jälkikäteen pientä kiistaa, mutta kaikki on sovittu. "Theres plenty good money to be made;
Supplying the army with the tools of the trade." |
Andy Six 07.06.2025 08:19:42 | |
---|
rheinone: Miulla oli just tommonen reissue. Se oli semmonen early-eric-cläckton -juttu. Ei suttaantunut mun tarpeisiin. Myin Käs'Väskylle, ja siitähän se haloo nousi. En mitenkään pers'raiskannut häntä. Kaupan ehdoista oli jälkikäteen pientä kiistaa, mutta kaikki on sovittu. Eikös hän ostellut kamoja isukin rahoilla kysymättä tältä ensin? |
sirdickyj 07.06.2025 08:43:51 | |
---|
rheinone: Miulla oli just tommonen reissue. Se oli semmonen early-eric-cläckton -juttu. Ei suttaantunut mun tarpeisiin. Myin Käs'Väskylle, ja siitähän se haloo nousi. En mitenkään pers'raiskannut häntä. Kaupan ehdoista oli jälkikäteen pientä kiistaa, mutta kaikki on sovittu. Mikäs juttu tää oli? |
sirdickyj 07.06.2025 08:46:41 | |
---|
McNulty: Etupaneelissa lukee ainakin JTM45 ja jos ei ole sieltä 60-luvun alkupuoliskolta niin veikkaisin reissueta eli todennäköisesti 2245. Tehoa siis n. 30-45W, mutta just sen verran sopivasti että lähtee tukka päästä ja paikat hampaista kun luukuttaa :D Voin kuvitella. Kivasti kyl kyykkää se uusioversio eli Studo Classic kun voi avaa volan isolle ja keinokuorma perään. Laitan kuvan ku se matchaava 2x12 saapuu niin esim.sä voit olla kateellinen ;-) |
sirdickyj 07.06.2025 08:47:39 | |
---|
Ostin eilen Strymon Sunsetin. Katellaans ny.... |
sirdickyj: Ostin eilen Strymon Sunsetin. Katellaans ny.... kekäs ostovimma siulla on? mie en osta enääns yhtn mitn, ikinä, koska mulla on jo kaikki, eläimet ja kaikki Mä olen tässä vähän... funtsaillu |
sirdickyj 07.06.2025 10:40:59 | |
---|
hemmo: kekäs ostovimma siulla on? mie en osta enääns yhtn mitn, ikinä, koska mulla on jo kaikki, eläimet ja kaikki Ei sen kummempi. Ehämmie paljo mitään paitti -Studio Vintage Marshall -siihen matchaava komero -Stratoon Chopper tallaan -Les Pauliin P90-setti (humpparin näköset) 2/4 jo kotiutettu, 2/4 odottaa kotiutusta. Komero riippuvainen Germaanin ripeydestä. |
BigPapa 07.06.2025 11:54:42 | |
---|
https://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/5362.jpg Toi on Marshall JTM45/JMP eli hiukka fuusioitu kombinaatio. 2 x EL34 3 x ECC83 ja GZ34 Rectifier. Siihen kun laittaa jonkun jarrun vahvistimen ja kaapin väliin niin ei soi häiritsevän kovaa kotioloissakaan. Esim. Marshall Power Brake tms. |
sirdickyj 07.06.2025 12:13:37 (muokattu 07.06.2025 15:42:29) | |
---|
BigPapa: https://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/5362.jpg Toi on Marshall JTM45/JMP eli hiukka fuusioitu kombinaatio. 2 x EL34 3 x ECC83 ja GZ34 Rectifier. Siihen kun laittaa jonkun jarrun vahvistimen ja kaapin väliin niin ei soi häiritsevän kovaa kotioloissakaan. Esim. Marshall Power Brake tms. Eli keinokuormalla....niin vähän pohdinkin. Hieno setti. |
rheinone 07.06.2025 15:27:39 | |
---|
Andy Six: Eikös hän ostellut kamoja isukin rahoilla kysymättä tältä ensin? Sillai siinä tais käydä. Ja mä en hiffannut sitä ennen kuin styrkkari oli jo matkalla Kuopioon. "Theres plenty good money to be made;
rheinone 07.06.2025 15:30:44 | |
---|
sirdickyj: Mikäs juttu tää oli? Netissä joskus pääsee hämärtymään, kuinka nuoria täällä pyörii. Oisko sälli ollut sit lopulta joku 16-kesäinen. Se oli opetus mulle. "Theres plenty good money to be made;
rheinone 07.06.2025 15:51:36 | |
---|
Mites Atomirotta? Voisko se olla bändi, joka kokoaa nuoren ja vanhan sukupolven yhteen? Vai mimmonen jengi tota kuuntelee? Atomirotta vetää tänään tossa naapurissa Puotilan Kartanolla. "Theres plenty good money to be made;
p130 07.06.2025 16:27:02 | |
---|
rheinone: Mites Atomirotta? Voisko se olla bändi, joka kokoaa nuoren ja vanhan sukupolven yhteen? Vai mimmonen jengi tota kuuntelee? Atomirotta vetää tänään tossa naapurissa Puotilan Kartanolla. Yritin tykätä, koska Jäntti. Ei kuitenkaan onnistunut. Mene ihmeessä ja kokeile avoimin mielin, älä anna mun rajoittuneisuuden haitata. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
McNulty 07.06.2025 21:45:19 | |
---|
sirdickyj: Voin kuvitella. Kivasti kyl kyykkää se uusioversio eli Studo Classic kun voi avaa volan isolle ja keinokuorma perään. Laitan kuvan ku se matchaava 2x12 saapuu niin esim.sä voit olla kateellinen ;-) Upeeta, ja laita ihmeessä kuvaa. Mun mielestä nämä Studio-sarjan vehkeet ovat olleet pitkästä aikaa parasta Marshallia. Olkoonkin, että parannettavaakin olisi, mutta ovat onnistuneita niin soundillisesti kuin ulkoisesti. Oma SV20H ja mätsäävä 1x12" skobe on jatkuvasti käytössä ja suitsin sitä Weberin keinokuormalla. On nimittäin 5W-moodissakin sen verran äänekäs tapaus. Mutta jos tätä pitäisi emojilla kuvata, niin "pienempi kuin kolme" :) https://www.dropbox.com/scl/fi/37nf … 9ejdaa9cwc&st=1sifc42v&dl=0 moving in stereo |
Puavali 08.06.2025 04:49:27 | |
---|
rheinone: Mites Atomirotta? Voisko se olla bändi, joka kokoaa nuoren ja vanhan sukupolven yhteen? Vai mimmonen jengi tota kuuntelee? Atomirotta vetää tänään tossa naapurissa Puotilan Kartanolla. Tiijän yli neliäkynppisiä ihmisiä jotka diggaa, enkä itekkään ole pahastunut niistä biiseistä mitä oon kuullu. |
sirdickyj 08.06.2025 10:27:16 | |
---|
rheinone: Mites Atomirotta? Voisko se olla bändi, joka kokoaa nuoren ja vanhan sukupolven yhteen? Vai mimmonen jengi tota kuuntelee? Atomirotta vetää tänään tossa naapurissa Puotilan Kartanolla. Siellähän joku tasa-arvoa kovaan ääneen huutava vademmistolainen tiedostava feministi perui Atomirotan (vai oliks Notkea Rotta eli isompi vaersio aiheesta) esiintymisen Kontufestareilla, ja samalla koko festarin ja perusteli kyayttäessä Atomin jåbillle että "ootte keski-ikäisiä miehiä jotka on joskus ollu kuuluisia" Vähemmästäkin syytä perua. |
rheinone 08.06.2025 19:04:28 | |
---|
sirdickyj: Siellähän joku tasa-arvoa kovaan ääneen huutava vademmistolainen tiedostava feministi perui Atomirotan (vai oliks Notkea Rotta eli isompi vaersio aiheesta) esiintymisen Kontufestareilla, ja samalla koko festarin ja perusteli kyayttäessä Atomin jåbillle että "ootte keski-ikäisiä miehiä jotka on joskus ollu kuuluisia" Vähemmästäkin syytä perua. Mäkin näin jonkun lööpin tosta. Kuka se päätöksen tehnyt oli? "Theres plenty good money to be made;