Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: To/Die/For:in nykytila?
1
fmcruelty
15.07.2004 14:55:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollakulla harmaata tai edes vaalean harmaata aavistusta, mikä on ko. bändin tila nykyään?
 
Ketä soittaa, kuka laulaa?
Keikkoja tai levyjä tiedos?
 
Tai muuta..
 
Stay on the road, Beware the moonlight
gheisari
15.07.2004 15:19:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jape Japela laulaa. Kaikki muut ovat ilmeisesti vaihtuneet. Keikkoja on joskus pian.
 
en tiedä?
 
Phobophile
15.07.2004 15:24:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa olen miettinyt itsekkin. Virallisen tiedon mukaanhan bändi on telakalla/lopettanut mutta nettisivuilla (http://www.todieforlove.com/) lukee että keikkaa kuitenkin heittävät. Ilmeisesti kyseessä on siis se "Japen T/D/F" eikä se "aito".
 
Love Subverted, Lust Perverted
fmcruelty
15.07.2004 15:45:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän mennes on tietoon kantautunut, että Jape sai diilin Spinefarmilta, jos perustaa uuden bändin ja nimeää sen To/Die/For:iksi. Tästähän alkuperäinen TDF veti herneen nenään, ja jonkunlaista sotaakin on ilmeisesti asian tiimoilta käyty.
 
Elikkä ilmeisesti uudessa TDF:ssä Jape laulaa ja vanhasta kokoonpanosta on 1 tai 2 jäsentä mukana. Rumpali T. Lillman o kuulemma myyny rumpunsa jo ajat sitte ja uus rumpali on bändin entinen rumputeknikko.
 
Muuta tietoa/arveluja ei oo. Tää kaikki on huhua useasta lähteestä, joten varmaksi en laske.
 
Stay on the road, Beware the moonlight
Cathi777
15.07.2004 19:41:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollakulla harmaata tai edes vaalean harmaata aavistusta, mikä on ko. bändin tila nykyään?
 
Ketä soittaa, kuka laulaa?
Keikkoja tai levyjä tiedos?
 
Tai muuta..

 
Hirveätä sekoilua ollut toi koko homma noilla jätkillä ja äijät on vaihtunut nyt koko ajan. Niillä oli jo kokoonpano kasassa, mutta sitten tuli levy-yhtiöltä viesti, että ei saa vaihtaakaan kokoonpanoa. Että esimerkiksi Juskan pitäisi olla synissa, mutta eipä ole ja Huusarin Janin rummuissa, mutta eipä se Spinelle käynyt niin sitten siellä soittaa jotain ihme tyyppejä. Olin Rivierassa katsomassa bändiä pari viikkoa sitten ja oli kyllä tosi vaisu. Oon joskus pitänyt bändistä paljonkin ja biiseistä edelleen, mutta jos toi on nyky kokoonpano niin ei kyllä livenä huvita mennä katselemaan. Oli niin tylsää kuin olla voi ja Japekin oli jotenkin niin, että ei vois vittu vähempää kiinnostaa. En tiiä sitten.
 
Veri on vettä sakeampaa
Waldemar O Toy
15.07.2004 22:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sääli jos näin hieno yhtye ei tajua lopettaa ajoissa. tai eihän siitä tiedä miten nerokasta kamaa sieltä voi tulla, mutta minä ainakin olen kadottanut uskoni.
 
"Rakkaus on loputon hauta."
passion
16.07.2004 03:22:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä toi uus To/Die/For rokkaa paremmin ku vanha.
Kyllähän se Juska siellä syniä soittelee, ainakin parin viikon takaisella Rivieran keikalla.(Soundit oli kyllä paskat, mut sehän ei ole bändin vika).
Sääli ku Lillman ei oo enää messissä ku se on niin vitun kova rumpali!
Kitaroissa on nykyään Alli ja J-P Sutela, jotka on vanhoi TDF ukkoja.
 
fmcruelty
16.07.2004 09:27:29 (muokattu 16.07.2004 09:30:45)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai tälläästä!
 
Ois kyl ollu enempi ku mielenkiintoosta olla tsekkaas se "riviera-keikka"! Oon bändiä sillai puolivahvasti dikkaillu aiva ekasta levystä asti ja sen takia mielenkiinnol venailenkin, että millanen ratkasu täs ollaan julkisuuteen tuomas.
 
Toi miehistöhomma kyl toisaalta harmittaa ja toisaalta miellyttää. Harmittaa siksi, että Lillman ei oo mukana, koska sil o ollu aina niin uskomaton kyky toimia rumpalina, tuottajana ja niiden synapuolen ohjelmoijana. Siis varsin suuressä osassa miltä TDF on kuulostanut. Arvailla vaan voi, miltä homma alkaa nyt kuulostaan, jos kantava voima on poissa kuvioista. Varsin asiallinen ihmisenäkin, mitä nyt kerran oon tavannut.
Miellyttävää asiassa on se, että koko porukka ei sentäs mennyt uusiksi, vaan, että vanhoja TDF jermuja on puolet mukana. Se takaa sen että luultavasti saamme tulevaisuudessakin kuulla samantyyppisiä biisejä, kuin tähänkin asti.
 
Ihmetyttää toi levy-yhtiön diktaattorimaisuus hommassa. "Jos teet nii, se o huono. Jos et tee niin, sen huono"! Ymmärrettävää toki, jos asiaan meinataan kunnolla panostaa, mutta tähän asti Spinen touhu TDF:lle on ollut lähinnä muodollista. Ei tietysti kaikkiin voi panostaa samal taval ku Nightwishiin ja COB:iin, mutta pientä kohotusta toivoisin.
 
Tää tilannen on loppupeleis suhteellisen mielenkiintoinen! Jäämme odottamaan, saamme kenties elää :)
 
Mun mielestä toi uus To/Die/For rokkaa paremmin ku vanha.
Kyllähän se Juska siellä syniä soittelee, ainakin parin viikon takaisella Rivieran keikalla.(Soundit oli kyllä paskat, mut sehän ei ole bändin vika).
Sääli ku Lillman ei oo enää messissä ku se on niin vitun kova rumpali!
Kitaroissa on nykyään Alli ja J-P Sutela, jotka on vanhoi TDF ukkoja.

 
Mielelläni tietäsin lisää tästä keikasta:
Millasta settiä ne veti?
Tuliko aiva uunituoreita biisejä?
Bändin meininki yleensä?
Ja muuta?
 
Stay on the road, Beware the moonlight
Cathi777
16.07.2004 11:19:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielelläni tietäsin lisää tästä keikasta:
Millasta settiä ne veti?
Tuliko aiva uunituoreita biisejä?
Bändin meininki yleensä?
Ja muuta?

 
Aika yllätävän paljon vetivät ekan levyn biisejä. Uusia biisejä tais tulla yks ja se oli ihan hyvä, mutta oli vaan tosi vaisusti vedetty. Muuten keikka oli jotenkin tosi vaisu, en tiedä mistä johtu. Mitään meininkiä ei ollut ja ei tuollaisella tasolla voi kauaa soitella tai ei kukaan tilaa sua omaan mestaansa. Tonmin puuttuminen näkyy aivan liian selvästi. Ja Juskakaan ei ollut oma itsensä, missä oli se karisma, jätkä kadottanut sen jonnekin. Luulin tosiaan, että se oli joku ihan muu kuin Juska. Paljon on pojilla parannettavaa ja ei tää Alli oikein vakuuta. Kyllä Joonaksen pitäisi vielä bändissä soittaa. En tykkää nyky kokoonpanosta.
 
Veri on vettä sakeampaa
Closure
18.07.2004 23:24:53 (muokattu 18.07.2004 23:25:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali T. Lillman o kuulemma myyny rumpunsa jo ajat sitte ja uus rumpali on bändin entinen rumputeknikko..
 
Hiljaa! Eikös Tonmi ole vielä "skenessä mukana?" Tietääkseni soittaa bändissä nimeltä HateFrame ja teki Veskun ja Laihon kanssa jonkun pikku lätyn... ym pientä..
 
Paddle: "Naisen mieli on kuin pallo yhteenliimaantunutta pitkää spagettia (kaikki vaikuttaa kaikkeen), kun miehellä taas on reilu kasa runsaasti rasvattua rakettispagettia."
Phobophile
18.07.2004 23:26:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiljaa! Eikös Tonmi ole vielä "skenessä mukana?" Tietääkseni soittaa bändissä nimeltä HateFrame ja teki Veskun ja Laihon kanssa jonkun pikku lätyn... ym pientä..
 
Kyllä se rumpunsa on myynyt ja Kylähullut-ep:llä soitti kuulemma lainarummuilla.
 
Love Subverted, Lust Perverted
-JiiTee-
19.07.2004 12:45:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika yllätävän paljon vetivät ekan levyn biisejä. Uusia biisejä tais tulla yks ja se oli ihan hyvä, mutta oli vaan tosi vaisusti vedetty. Muuten keikka oli jotenkin tosi vaisu, en tiedä mistä johtu.
 
Olin joo itekki samalla keikalla, ei oikein potkinut. Tosin paljon vaikutti sekin, että soundit oli ihan luokattoman huonot. Ei tahtonu ottaa mitään selkoa esim. sooloista vaikka kuvittelin olevani hyvällä paikalla puol välissä miksaus pöydän ja lavan välissä.
 
Paljon vetivät juu vanhoja viisuja, oletin kuulevani enemmän niitä Tiagan aikaisia biisejä, kun kuitenkin iso osa nyky T/D/F:stä on siitä kokoonpanosta. Jäi vähän sellanen olo keikasta et poikia ei paljoa kiinnostanu lavalla olo, seisoivat kun kyrpä häissä ilmeenkään värähtämättä...
 
fmcruelty
20.07.2004 09:31:04 (muokattu 20.07.2004 09:31:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se rumpunsa on myynyt ja Kylähullut-ep:llä soitti kuulemma lainarummuilla.
 
Tästä olin kans sanomas, mut Phobophile kerkes eka! Eli kyllästyttyään TDF:n erimielisyyksiin ja Japen päätökseen ottaa nimi takas eri kokoonpanolla, päätti T.L lopettaa ansiokkaan uransa rumpalina. Motivaatio ja mielenkiinto nollaan ja rummut myyntiin.
 
Hateframesta en tie, mut käsittääkseni siinä o ny eri rumpali.
 
Stay on the road, Beware the moonlight
fmcruelty
29.07.2004 14:20:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain ilmeisesti on tapahtumassa, ku törmäsin Carelian Cornerin saitiilla ilmoitukseen To/Die/For:in demojen nauhotuksista.
 
http://www.careliancorner.com/
 
Ja venaillaan...
 
Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä!
jossu
29.07.2004 16:39:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittääkseni tulevan pitkäsoiton äänitykset ovat jo hyvässä vauhdissa Kouvolan Sonic Image studiolla. Uusi levy ilmestynee ensi vuoden tammikuussa.
 
fmcruelty
30.07.2004 15:10:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittääkseni tulevan pitkäsoiton äänitykset ovat jo hyvässä vauhdissa Kouvolan Sonic Image studiolla. Uusi levy ilmestynee ensi vuoden tammikuussa.
 
Mistä tälläinen tieto????
 
Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «