McLeach 21.05.2025 21:29:56 | |
---|
HaloOfFlies: Josh Freese kertoi Instagramissa saaneensa potkut bändistä. Foo Fighters ei ainakaan vielä ole kommentoinut asiaa mitenkään. https://www.rollingstone.com/music/ … rummer-josh-freese-part-1235341357/ Mielenkiintoista kuulla mikä tossa on taustalla. Oma mielikuvitus tietty maalaa Dave Grohlista maailman kovinta diktaattorimulkkua, jolle ei kelpaa muu kuin oma käden jälki. |
krautio 21.05.2025 22:48:27 | |
---|
McLeach: Mielenkiintoista kuulla mikä tossa on taustalla. Oma mielikuvitus tietty maalaa Dave Grohlista maailman kovinta diktaattorimulkkua, jolle ei kelpaa muu kuin oma käden jälki. Mä epäilen, että lopulta bändi teki vaan väärän valinnan. Mun teoria on se, että bändi on äänitellyt studiossa uutta materiaalia eikä Freesen keksimät jutut ole toimineet bändin/Grohlin korvaan. Siellä on todennäköisesti käynyt joku toinen äänittelemässä samoja biisejä ja päätös sitä myöten selvä. Hey Ho, Let's Go! |
McLeach 21.05.2025 22:56:05 | |
---|
krautio: Mä epäilen, että lopulta bändi teki vaan väärän valinnan. Mun teoria on se, että bändi on äänitellyt studiossa uutta materiaalia eikä Freesen keksimät jutut ole toimineet bändin/Grohlin korvaan. Siellä on todennäköisesti käynyt joku toinen äänittelemässä samoja biisejä ja päätös sitä myöten selvä. Meinaakko oikeesti, että Dave on päästänyt Freesen keksimään yhtäkään juttua? |
krautio 22.05.2025 08:15:00 | |
---|
McLeach: Meinaakko oikeesti, että Dave on päästänyt Freesen keksimään yhtäkään juttua? Meinaan. Eiköhän Taylorkin päässyt keksimään kaikki jutut vai onko parempaa tietoa? Hey Ho, Let's Go! |
kyseinen 22.05.2025 14:26:45 | |
---|
krautio: Eiköhän Taylorkin päässyt keksimään kaikki jutut vai onko parempaa tietoa? Olit studiossa mukana? Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
kyseinen: Olit En ollut studiossa mukana. Hey Ho, Let's Go! |
McLeach 22.05.2025 22:45:06 (muokattu 22.05.2025 22:46:43) | |
---|
krautio: Meinaan. Eiköhän Taylorkin päässyt keksimään kaikki jutut vai onko parempaa tietoa? Kyl siellä on Dave aina ollut tahtipuikoissa näyttämässä mitä saa tehdä. Mutta siis Freese oli kiertuerumpali, eikä bändin jäsen. Tuskin on studiossa käynytkään. |