Aihe: Pienitehoiset vahvistin rakennussarjat ?
1 2
Zeni
15.05.2025 01:49:59
Lego: Lainaan ketjua asiasta hieman kiinnostuneena. Onko tullut vastaan pientä putkivahvistinkittiä joka olisi ns matalaa mallia eli putket olisi eri suuntaisesti kuin normaalisti? Mulla olisi yksi kappale naton ammuslaatikoita olemassa ja olisi hauska kotelo jollekin vahvistinprojektille mahdollisesti.

Mites tuo Uraltonen Microamp ? Kolvilla ja johdoillahan voi putkia viedä sopivampaan paikkaan. Itse vahvistin on kyllä kompakti paketti semmoisenaan ja esim. pelkkien putkien siirtäminen ei kovin autuaaksi tee, koska muuntaja töröttää kannesta saman verran.
Ei mitään tietoa minkä kokoinen tuo ammuslaatikko on.

Itsellä on vielä projekti kesken kun tarkoitus myöskin tehdä vähän erikoisempiin kuoriin (tuo microamp). Kotelo odottaa osia ja menossa armotonta pedaalien testausta koska integroin jonkun särön/boostin koppaan. Ahdasta tulee olemaan ja jackit, potikat jne joutuu vetämään johdoilla "irti" itse vahvistimesta. Saa nähdä miten käy, mutta jos onnistuu niin laitan kuvan.

Microamppiin olen kyllä tyytyväinen. Kovin kummoisia säröjä siitä ei itsessään lähde kuumillakaan mikeillä, mutta varmaan blues/rock diggarille riittää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)