k1mm0 09.05.2025 13:05:12 | |
---|
|
Lennu 09.05.2025 13:52:45 | |
---|
|
Swan 09.05.2025 16:16:32 | |
---|
Milkop: No mielummin haasteetonta tuubaa kuin Vice Cityn rc-kopterin lennätys työmaalla. Ei. Helvetti. Tässä ei koskaan ollut mulla ongelmaa, mutta San Andreasin se Zero-tehtävä, missä pitää lennokilla räjäytellä pakuja ennen tankin tyhjenemistä aiheutti aikanaan lievää ärtymystä. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Swan: Tässä ei koskaan ollut mulla ongelmaa, mutta San Andreasin se Zero-tehtävä, missä pitää lennokilla räjäytellä pakuja ennen tankin tyhjenemistä aiheutti aikanaan lievää ärtymystä. No tämä on kanssa toinen. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Vessajono 09.05.2025 21:25:08 | |
---|
Swan: Tässä ei koskaan ollut mulla ongelmaa, mutta San Andreasin se Zero-tehtävä, missä pitää lennokilla räjäytellä pakuja ennen tankin tyhjenemistä aiheutti aikanaan lievää ärtymystä. Tää on kyllä jääny mieleen koko pelisarjan aivan ylivoimaisesti eniten turhautumista ja karjumista aiheuttaneena tehtävänä. Mulla jäi siinä kohtaa koko peli useammaksi kuukaudeksi kesken ihan vaan silkasta vitutuksesta. Ei sillä, että mä sitä Vice Cityn kopteritehtävääkään mitenkään erityisellä lämmöllä muistelisin. Nelosessa ei enää ollut oikein mitään sellasta, mikä olis ihan vastaavalla tavalla saanut otsasuonen pullistumaan. Pankkiryöstöä ja sitä viimeistä tehtävää joutui vähän tahkoamaan, mutta ei nekään sellasia ollut että niiden takia ois missään kohtaa tehnyt mieli heittää pyyhe kehään. Ja vitonen tosiaan oli jo aika läpihuutojuttu. Nähtäväksi jää, mitä sieltä tulee. Pahoin pelkään, että yksinpeli on paskottu vielä entistäkin surkeammaksi ja pääpaino on onlinessa ja joudun vielä ainakin toiset 13 vuotta olemaan sitä mieltä, että nelonen on sarjan paras peli. Epämuusikko: yritän tässä kompata Vessajonoa vielä inhorealistisemmin, sikälimikäli semmoinen on edes mahdollista. |
Swan 09.05.2025 22:14:46 | |
---|
Itse asiassa mulle Vice Cityn vaikein tehtävä oli aina se pankkiryöstökuskin värväys, jossa piti ensin voittaa se katurallissa. Oon huono tarkkuutta vaativissa ajotehtävissä muutenkin, mutta tuossa piti olla poikkeuksellisen skarppina, sillä pienikin hidastus ja se hiton kyrvänreikä pyyhälsi ohi. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
TheMurno 09.05.2025 22:26:46 | |
---|
Mitäs mitäs? Uutta Doomia tulee kuun puolessa välissä ja uutta Elden Ringiä kuun lopulla. Apua. |
Ed_Guy 09.05.2025 23:01:10 (muokattu 09.05.2025 23:01:50) | |
---|
Rdr2 kyllä maistuu. Tällä hetkellä metsästelen eläimiä että saan kivoja asusteita päälle. Grindaan ghost bison settiä ja sitten pitäis kattoa joku kiva kesä asuste :D En jaksa. |
Milkop 09.05.2025 23:23:32 | |
---|
Rdr2 on kyllä hyvä. Itseltä taitaa löytyä suunnilleen kaikki asusteet ja erikoispyssyt mitä löytää ympäri maailmaa. Niin monta sataa tuntia meni että enää ei oikein jaksa :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Swan 10.05.2025 10:59:50 | |
---|
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Parasite 11.05.2025 14:00:44 (muokattu 11.05.2025 14:01:11) | |
---|
Vessajono: Nelosessa ei enää ollut oikein mitään sellasta, mikä olis ihan vastaavalla tavalla saanut otsasuonen pullistumaan. Pankkiryöstöä ja sitä viimeistä tehtävää joutui vähän tahkoamaan, mutta ei nekään sellasia ollut että niiden takia ois missään kohtaa tehnyt mieli heittää pyyhe kehään. Juu no näissä nelosen vaikeissa tehtävissä oli noihin Zeron lennokkeihin ja CJ you had only one job -juttuihin verrattuna se ero että vaikeus ei tullut siitä että pelin kontrollit aiheuttivat tuskastumista enemmän kuin itse tehtävän sisältö. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Parasite 11.05.2025 14:01:53 | |
---|
Milkop: Rdr2 on kyllä hyvä. Itseltä taitaa löytyä suunnilleen kaikki asusteet ja erikoispyssyt mitä löytää ympäri maailmaa. Niin monta sataa tuntia meni että enää ei oikein jaksa :) Sama, tuohon on tainnut tulla käytettyä kans aikaa useampi sataa tuntia. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Ed_Guy 12.05.2025 18:46:01 | |
---|
Olen pari päivää myös luurilla pelannut balatroa. En ymmärrä miten tuo runi pitäis päästä läpi edes kerran? Tajuan kyllä että pitää hommata chip ja mult jokereita ja keskittyä yhteen tai kahteen yhdistelmään kortteja mutta harvoin pääsen edes ante kutoseen. Mitä ehmettiä teen väärin? En jaksa. |
Milkop 12.05.2025 22:31:26 (muokattu 12.05.2025 22:32:11) | |
---|
Balataro on viime vudoen paras peli itsekåään ole päässyt edes lähi läpäisyä. Planet-kortteja kannattaa hommata. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Scrobble 13.05.2025 00:11:50 | |
---|
Ed_Guy: Olen pari päivää myös luurilla pelannut balatroa. En ymmärrä miten tuo runi pitäis päästä läpi edes kerran? Tajuan kyllä että pitää hommata chip ja mult jokereita ja keskittyä yhteen tai kahteen yhdistelmään kortteja mutta harvoin pääsen edes ante kutoseen. Mitä ehmettiä teen väärin? Siitä on jo vuosi, kun tätä tuli kunnolla väännettyä mutta itsellä oli alkuun ihan sama fiilis. Muistan kyllä, että omat ensimmäiset voitot syntyi keskittymällä pelkästään väreihin ja muokkaamalla oma pakka niin, että siinä on mahdollisimman paljon tiettyä maata ja sitten planeettakortteja jne... Tietysti ei aina onnistu tämä mutta se oli itsellä suhteellisen hyvällä todennäköisyydellä toimiva strategia. |
Ed_Guy 13.05.2025 00:14:45 | |
---|
Scrobble: Siitä on jo vuosi, kun tätä tuli kunnolla väännettyä mutta itsellä oli alkuun ihan sama fiilis. Muistan kyllä, että omat ensimmäiset voitot syntyi keskittymällä pelkästään väreihin ja muokkaamalla oma pakka niin, että siinä on mahdollisimman paljon tiettyä maata ja sitten planeettakortteja jne... Tietysti ei aina onnistu tämä mutta se oli itsellä suhteellisen hyvällä todennäköisyydellä toimiva strategia. Juu kiitti vinkistä. Olen yrittänyt keskittyä flushiin tai full houseen mutta ilmeisesti huono taktiikka :) En jaksa. |
rakula 13.05.2025 09:22:31 (muokattu 13.05.2025 09:22:46) | |
---|
Ed_Guy: Olen pari päivää myös luurilla pelannut balatroa. En ymmärrä miten tuo runi pitäis päästä läpi edes kerran? Tajuan kyllä että pitää hommata chip ja mult jokereita ja keskittyä yhteen tai kahteen yhdistelmään kortteja mutta harvoin pääsen edes ante kutoseen. Mitä ehmettiä teen väärin? Tässä auttaa kovasti se, että tunnistaa mitkä on hyviä jokereita, fibonaccin kanssa ratsastettiin moniin voittoihin. Monesti myös panostin johonkin simppeliin käteen ja sen kertoimeen, esim high card tai two pairs. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Epämuusikko 13.05.2025 09:48:13 | |
---|
Olisin vain halunnut Dead Space nelosen. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Bongowing 13.05.2025 10:21:05 | |
---|
Ed_Guy: Olen pari päivää myös luurilla pelannut balatroa. En ymmärrä miten tuo runi pitäis päästä läpi edes kerran? Tajuan kyllä että pitää hommata chip ja mult jokereita ja keskittyä yhteen tai kahteen yhdistelmään kortteja mutta harvoin pääsen edes ante kutoseen. Mitä ehmettiä teen väärin? Tyyppaa Slay The Spireä. Se on sillain aloittelijaystävällinen, että peli vaikeutuu sitä mukaa kun kokemusta karttuu. Ihan ekoilla pelikerroillakin pääsee jo tyydyttäviin tuloksiin. |
Vessajono 13.05.2025 12:17:58 | |
---|
Parasite: Juu no näissä nelosen vaikeissa tehtävissä oli noihin Zeron lennokkeihin ja CJ you had only one job -juttuihin verrattuna se ero että vaikeus ei tullut siitä että pelin kontrollit aiheuttivat tuskastumista enemmän kuin itse tehtävän sisältö. Kieltämättä joo. Lentotehtävät ylipäätään on olleet järjestään enemmän tai vähemmän perseestä, varsinkin SA:ssa ne kontrollit oli ainakin näppiksellä ihan järkyttävät. Epämuusikko: yritän tässä kompata Vessajonoa vielä inhorealistisemmin, sikälimikäli semmoinen on edes mahdollista. |