Aihe: Nyrkkeilykeskustelu
1 2 3 4 567 68 69 70 71
Prophet
07.05.2025 20:19:08
Vaareja ilmottautuu ottamaan vapaaehtoisesti aivohyytelön heilahduksia ja osumia kallonluihin.

https://www.seiska.fi/vain-seiskass … dan-sita-prinsessaa-turpaan/1693995
Hetfield
07.05.2025 23:46:23

Henri Henri Olavi: "Seiska oli paikalla, kun raspikurkku otteli viime marraskuun lopulla Kiuruveden Turpaanvetotalakoissa, jossa Bablo otti kuokkaan paikalliselta suurmieheltä, Matti Lappalaiselta, joka tunnetaan paikallisten keskuudessa nimellä Jyväukko."

Ei tsiisus, mistä näitä laarin pohjan pellejä oikein sikiää? :----D

Bablo on kova laulaja, mutta ei välttämättä kantsisi lähteä turpiin ottamaan nuoremmalta. Tietty jos saa hyvään tarkoitukseen rahhoo kerättyä, eikä välitä mahdollisesta aivovammasta.
Alright, alright, alright!
Henri Henri Olavi
08.05.2025 08:36:30
Hetfield: Bablo on kova laulaja, mutta ei välttämättä kantsisi lähteä turpiin ottamaan nuoremmalta. Tietty jos saa hyvään tarkoitukseen rahhoo kerättyä, eikä välitä mahdollisesta aivovammasta.

Mua tuossa huvitti eniten sanat Bablo, turpaanvetotalakoot ja Jyväukko. Tuon syvemmällä white trashiin ei pääse.
Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa. -Gold Member of Fit Tan Club
Ed_Guy
08.05.2025 20:27:29
Henri Henri Olavi: Mua tuossa huvitti eniten sanat Bablo, turpaanvetotalakoot ja Jyväukko. Tuon syvemmällä white trashiin ei pääse.

Jyväukko kyllä herättää nimenä kunnioitusta.
En jaksa.
Brian May jr.
Sunnuntaina 11:12:31
Minulle tuli täysin puskista viimeöinen matsi, jossa Terence Crawford (en ollut kuullutkaan) asteli kehään kaksi painoluokkaa ylemmäs otellakseen Canelo Alvarezia vastaan - ja voitti! Pakko arvostaa tuollaista asennetta, että kun ns. Omissa painoluokissa dominoidaan mielin määrin, lähdetään etsimään oikeita haasteita muualta. Propsit tietysti myös yhtä lailla Canelolle, että suostui ottamaan tuollaisen riskin, hänellä tässä oli hävittävää.
Vettä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 567 68 69 70 71
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)