rheinone 04.05.2025 20:32:50 | |
---|
Kuha: Tuollaista vanhempaa Dualia oon harkinnut myös. Nämä vanhemmat on sakemannien tekemiä. Uudet Dualit on kiinalaisia - eli joku ostanut brändin sen jälkeen kun firma lopetti... Vanhassa Dualissa ois 1 kk takuu, uudessa kiinalaisessa takuu 3 vuotta. Hmm... "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
rheinone 04.05.2025 20:37:09 | |
---|
Oli bänditreenit pitkästä aikaa. Olipas nasta soittaa. Yllättävän hyvin istui 'Luuri Rivieran pYsikymppisten äänimaailma bändin sekaan. Pelkäsin, että ovat tummat, mutta saahan sieltä styrkkarista yläpäätä lisää. "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
Andy Six: Mulla oli tommonen made in germany Dual. Hyvin ajoi asiansa. Mitkähän osat noissa tulee mekaanisesti tiensä päähän ensin? "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
McNulty 05.05.2025 02:03:13 | |
---|
Mulla on työhuoneessa tällainen levari, enkä ole kyllä päivääkään katunut ostosta tai "kaivannut parempaa". https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … o-Technica-AT-LP5X-levysoitin-musta Mä sain hieman apuja kaverilta, joka on sellainen persaukinen hifisti. Kehui levarin säätömahdollisuuksia neulapainosta antiskatingiin. Toimii, onpi tarkka, mutta silti vielä inhimillinen säätää. Hieman parempi demppaus saisi olla soittimen jaloissa, kuulemma, mutta totesi samaan hengenvetoon, ettei sillä ole niin merkitystä kun levaria ei kosketella eikä tasoon kohdistu suurempia resonaatioita tms. Kaiuttimina mulla on pienet aktiivipöntöt, ei subbaria. Tärkeintä, että työhuoneessa voi pyörittää vinskoja. Se tunnelma ja fiilis. Yllättävän laadukas soundi ja kyllä näilläkin kovaa voi musiikkia kuunnella. https://www.proshop.fi/HiFi-kaiuttimet/Edifier-Studio-R1700BT/2497114moving in stereo |
rheinone 05.05.2025 20:34:27 | |
---|
McNulty: Mulla on työhuoneessa tällainen levari, enkä ole kyllä päivääkään katunut ostosta tai "kaivannut parempaa". https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … o-Technica-AT-LP5X-levysoitin-musta Mä sain hieman apuja kaverilta, joka on sellainen persaukinen hifisti. Kehui levarin säätömahdollisuuksia neulapainosta antiskatingiin. Toimii, onpi tarkka, mutta silti vielä inhimillinen säätää. Hieman parempi demppaus saisi olla soittimen jaloissa, kuulemma, mutta totesi samaan hengenvetoon, ettei sillä ole niin merkitystä kun levaria ei kosketella eikä tasoon kohdistu suurempia resonaatioita tms. Kiinassa tehty, oletan? "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
McNulty 06.05.2025 00:02:44 | |
---|
rheinone: Kiinassa tehty, oletan? Juu, made in China. moving in stereo |
Puavali 06.05.2025 12:22:39 (muokattu 06.05.2025 12:23:24) | |
---|
|
McNulty 06.05.2025 13:37:54 | |
---|
Puavali: Onko tuossa levysoittimessa itsessään RIAA-korjain? Kyllä on ja ihan asiallinen sellainen. Onpi Audio-Technican osaamista silläkin saralla ympätty levariin mukaan. moving in stereo |
rheinone 06.05.2025 17:54:31 (muokattu 06.05.2025 17:56:13) | |
---|
Jumankekka, myin pedaalin. Kyllä se kama liikkuu, kun jaksaa venata sopivaa tarvitsijaa. - distortion oli hakusessa - kyllä tästä pörinää lähtee - no ni! Niin oli tarkoituskin. "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
rheinone 06.05.2025 19:16:12 | |
---|
rheinone: Jumankekka, myin pedaalin. Kyllä se kama liikkuu, kun jaksaa venata sopivaa tarvitsijaa. - distortion oli hakusessa - kyllä tästä pörinää lähtee - no ni! Niin oli tarkoituskin. Ja huomenna kassillinen romua Hannulle, kun suht harvoin tavataan. Positiivista tässä on, että oon tällä kertaa myymäpuolella. "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
rheinone 06.05.2025 19:17:58 | |
---|
McNulty: Kyllä on ja ihan asiallinen sellainen. Onpi Audio-Technican osaamista silläkin saralla ympätty levariin mukaan. Kiitti suosituksesta. Ehdottomasti harkitsen tätäkin. "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
Shredator 06.05.2025 22:53:25 | |
---|
Jaa, bändille tarjottiin levytyssopimusta. Jaksaskohan sitä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
McNulty 07.05.2025 00:23:04 | |
---|
Shredator: Jaa, bändille tarjottiin levytyssopimusta. Jaksaskohan sitä. Se riippuu sopparista. Ne kannattaa yleensä lukea huolellisesti ja jos on ihan tosissaan asian kanssa, ehkä jopa käyttää jollain lakiosaajalla läpi. Jos se on mallia "Artisti maksaa", niin sellaisen diilinhän saa pyytämättäkin. moving in stereo |
rheinone 07.05.2025 20:55:16 | |
---|
Olipas tiukat SAP-simulointiskabat. Kiitos Hannu! Nyt himassa. Olen ansainnut lasillisen punaviiniä. "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
Jucciz 08.05.2025 01:46:35 | |
---|
Entropia666: Pistetääs tännekki läpällä vähän esimerkkiä miten heviä soitetaan: https://youtu.be/SAKy5-pP93M Mnetin neuvoista poiketen reseptinä: - Mallintavat linjaan - Kitarasoundissa on säröö ihan perkeleesti - Marshallien paikka on roskakorissa - Mallinnokset toisella Friedmanin BE-100 ja toisella Fortin Meshuggag - Kuitenkin myös full stackit lavalla, 800W pääte täysillä kun kovemmalle ei saanu - IR:t Mesa 412 V30 - Kitarat ilman sakaroita on teeskentelyä - Korvamonitorit kaikilla - Rumpali lyö/polkee niin kovaa ku kestävyys antaa myöten - Virvelinä bell brass ja totta kai lyödään kanttiin - Vahvuutena jalkojen lisäksi myös kädet, terkut Juccizelle Lopputulos: lähtee ku Heikki jäähylle perjantairölötyksen jälkeen. Soundit oli venuen haastavuudesta huolimatta kohtuu timanttia. Tiukkaa rypistystä ja asiaankuuluvat soundit. Rumpalin viiksistä erityismaininta. Kiitos terveisistä! Ei minun siis tarvitse mitään todistaakaan, kun todennäköisyys puhuu puolestaan. -Humanoid |
J.Nikkanen 08.05.2025 08:28:20 | |
---|
rheinone: Olipas tiukat SAP-simulointiskabat. Kiitos Hannu! Näin meidän kesken, Hannu on ihan mulkku. Nyt himassa. Olen ansainnut lasillisen punaviiniä. Ansaittu punaviini on kyllä herkkua! Elämäniloa ei kyllä pyöräilyn kautta löydä. -Karvamammutti |
p130 08.05.2025 14:51:14 (muokattu 08.05.2025 14:55:18) | |
---|
J.Nikkanen: Näin meidän kesken, Hannu on ihan mulkku. Tämä on totuus. Ansaittu punaviini on kyllä herkkua! Itsehän join vain kaljaa. Ripa Raceen? E: juhlin voittoa ostamalla pinkeällä paisleykuviolla varustetun solmion. Vuosia ollut just oikea haussa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
rheinone 09.05.2025 15:33:01 | |
---|
p130: Ripa Raceen? En mie ihan kaikissa ristiäisissä ehdi käydä. "This isn't blood money - it's a fee nothing more" |
McNulty 10.05.2025 22:32:01 | |
---|
Sain Straton huollosta takaisin. Kyllä nyt kelpaa, kun on kiiltävät Jescar FS47095-S rosterinauhat ja ihan vimpan päälle. Samalla tuli uusi hirvenluinen yläsatula. moving in stereo |
p130 10.05.2025 22:36:52 | |
---|
rheinone: En mie ihan kaikissa ristiäisissä ehdi käydä. Firma maksaa ison jäsenmaksun, että pääsisit juomaan kaljaa muiden piikkiin :/ Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |