Pepe-13 21.05.2024 12:09:08 | |
---|
Onko täällä kenelläkään Staytremin kampea käytössä ja jos on, oletteko onnistuneet sen asentamisessa itse? Minulla on American professional Jaguar, jossa on AVRI tremolo, mutta ruuvattavalla kammella. En ole saanut siinä olevaa tuppea irti. Ihan jakoavaimella olen kokeillut ja myös kuumentanut sen kolvilla mahdollisen ruuvilukitteen avaamista varten. Vinkit kiinnostavat tai suositus Helsingissä asian hoidattamiseen nopeasti ja edullisesti. Kitara on muuten säädöt kohdillaan, joten en kaipaa kajoamista tallaan tai muuta vastaavaa, sillä todennäköisyys saada säädöt perheelleen on kokemukseni perusteella suuri. Getting high in the morning / Buying things off the internet / Sports |
Laulava Kylätohtori 21.05.2024 19:21:24 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Pepe-13 21.05.2024 23:42:25 | |
---|
Laulava Kylätohtori: https://darrenriley.com/homepage/jazzmaster-bushing-0054471000/ Tämä vai? Kyllähän tuon luulisi lähtevän, ellei siellä kuitenkin ole edelleen lukitetta välissä. Heitä se jakoavain kuitenkin ekana mäkeen ja kokeilla isolla räikällä, niin saat voimaa siihen eikä lipsu. Napakka isku alkuun irrottamaan jumitusta. Juurikin tuon vaihtaminen kyseessä. Varmaan pitäisi olla jokin ruuvipenkki, johon kiinnittäisi laatan ennen pultin vääntämistä irti. Sellaista ei tästä taloudesta löydy. Varmaan kannattaa viedä johonkin liikkeeseen, ettei jää käyttämättä mukavalta tuntuva kampi.! Getting high in the morning / Buying things off the internet / Sports |
Carvel 12.07.2024 11:36:23 (muokattu 16.07.2024 23:16:47) | |
---|
Jjeeees |
Pepe-13 12.07.2024 23:07:58 | |
---|
Getting high in the morning / Buying things off the internet / Sports |
lifer 19.01.2025 21:21:29 | |
---|
Pitkästä aikaa täällä taas. Olen tehnyt monivaiheisen ja melko perusteellisen tutkailun surinan lähteistä ja päätynyt sen tulevan lähinnä vaan SD Antiquity kakkosista. Tulee käytettyä ajoittain paljonkin gainia fuzzin ja overdriven kautta, jolloin häiriöiden määrä jo häiritsee. Kaikki mahdolliset kohdat ketjusta on tsekattu ja osan jopa ammattilainen, eli kitaran juotokset. Kysyn siis mitä olette suosineet tallamikkinä jazzmastereissa, jos olette halunneet soittaa sillä "kaiken", eli myös hardrockin? Onko se Kinman ainoa kunnollinen, kuten ulkomaisilla foorumeilla sanotaan? Onko Fralin mistään kotoisin? Onko kallista jopa teettää noiseless tallamikki Suomessa? P90 ei ole etsinnässä tässä eikä JM muotoiset humpparit lähtökohtaisesti. Kiitos etukäteen vastauksista. Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
johnsmith1 20.01.2025 16:08:21 (muokattu 20.01.2025 18:05:56) | |
---|
mpekkanen: Välillä vaan ihmetyttää kun jotkut jaksaa tehdä videoita urakalla, vaikka ihan selkeästi se kannattaisi jättää jollekin toiselle. Vintage Guitar Oldenburg -videoilla tubessa soittelee Tobias Hoffmann jonka oma pääsoitin taitaa olla JM tai Jaguar. Kaveri selvästi osaa soittaa ja tuo on sivuhommaa, parhaita noissa kuvioissa, ei tartte höpistä mitään. |
Swan 20.01.2025 17:44:44 | |
---|
lifer: Pitkästä aikaa täällä taas. Olen tehnyt monivaiheisen ja melko perusteellisen tutkailun surinan lähteistä ja päätynyt sen tulevan lähinnä vaan SD Antiquity kakkosista. Tulee käytettyä ajoittain paljonkin gainia fuzzin ja overdriven kautta, jolloin häiriöiden määrä jo häiritsee. Kaikki mahdolliset kohdat ketjusta on tsekattu ja osan jopa ammattilainen, eli kitaran juotokset. Kysyn siis mitä olette suosineet tallamikkinä jazzmastereissa, jos olette halunneet soittaa sillä "kaiken", eli myös hardrockin? Onko se Kinman ainoa kunnollinen, kuten ulkomaisilla foorumeilla sanotaan? Onko Fralin mistään kotoisin? Onko kallista jopa teettää noiseless tallamikki Suomessa? P90 ei ole etsinnässä tässä eikä JM muotoiset humpparit lähtökohtaisesti. Kiitos etukäteen vastauksista. Edellissivulla oli puhetta niistä EMG:istä. Ne on edelleen ässät mikit. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
lifer 20.01.2025 17:54:54 | |
---|
Swan: Edellissivulla oli puhetta niistä EMG:istä. Ne on edelleen ässät mikit. Ah, tämähän on melkein jokavuotinen kysymys näemmä. Niinhän tuo olikin! Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
lifer 19.04.2025 08:18:16 | |
---|
Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
Vieno kysymys jo toiseen kertaan (kai) jos sallitte, eli mahtaakohan täällä kukaan omistaa mun entistä -65 sunburstia Jazzmasteria sarjanumerolla F110024? Jos tuo kellään teillä nykyisin majailee, niin kertokaa terveisiä, on nimittäin mahtiskitta! Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |