Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5225 226 227 228 229231 232 233 234 235
Twinkle
10.04.2025 13:48:33
Milkop: 3 ekaa on tullut pelattua Xboxeilla, mutta en mikään fani ole kuitenkaan. Ja ykkösen Library -kenttä on yksi paskimmista tasoista ikinä missään. Yöh...

Sama, pelasin kolme ekaa läpi ja sitten vitosen, mikä oli melko onneton tekele. Kolme ekaa oli ihan hyviä pelejä, en voi väittää että fanitin mutta niissä oli oivalluksia mitkä teki niistä omalla ajallaan tuoreita. En tiedä että onko ne niin OK pelejä että niiden uudelleen peluu nyt pahimmillaan 20 vuotta niiden ilmestymisen jälkeen kantais kauheesti hedelmää.
Ed_Guy
10.04.2025 18:05:49
Dzekoo: Onko täällä Halo-faneja?

Ostin taannoin Master Chief Collectionin...

Ekaa Haloa pelattu jo 8 leveliä,2 jäljellä..

Välillä jään jumiin ja seilaan edestakasin kenttää..myös vihulaisista on toisinaan todellisia ongelmia..

Gamepassissa oli Halo collection mutta jostain syystä kieli oli valikoissa ja kaikessa koreaksi tai jotain sinne päin. En saanut mistään vaihdettua enkuksi niin sitten poistin.
En jaksa.
Dzekoo
11.04.2025 22:52:57
Eikös Halo 2 oo Halo-sarjan vaikein tai vaikeimpia?
carnation
12.04.2025 08:18:24
Halo 1-3, Reach ja ODST ovat loistavia pelejä kyllä. Suorastaan vavahduttavan eeppisiä jaksoja ym. joskin täytyy myöntää että juonen osalta en koskaan oikein päässyt pelisarjaan sisään. Oma suhtautumiseni Haloon muuttui syvemmäksi siinä vaiheessa, kun vaikeustasoa ruuvaa hankalammaksi Legendary-tasolle. Silloin Halot muuttuvat fps-ammuskeluista timanttisiksi strategiapeleiksi, kun etenemisen kannalta joudut oikeasti miettimään asevaihtoehtoja, miten hyödynnät ympäristöä, ajoneuvoja, marine-porukaa jne. jne.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ed_Guy
12.04.2025 13:49:09
Rdr2 oli alessa. Pakkohan se oli laittaa ja kylläpä maistuu. Oli vielä ultimate edition niin sai kaikkea kampetta ilmaiseksi itse peliin. Jee.
En jaksa.
Milkop
12.04.2025 13:52:58

^ 83% läpäisty itsellä PC:llä, enempää en taida jaksaa :D Mahtava peli.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Tympee Huttunen
12.04.2025 13:59:09
Ed_Guy: Rdr2 oli alessa. Pakkohan se oli laittaa ja kylläpä maistuu. Oli vielä ultimate edition niin sai kaikkea kampetta ilmaiseksi itse peliin. Jee.

Mitäs maksoi ja mille vehkeelle? Vähän toi kiinnostelisi taas, vaikka vituttaa se köpöttely leirissä aina.
Ed_Guy
12.04.2025 15:15:41
Tympee Huttunen: Mitäs maksoi ja mille vehkeelle? Vähän toi kiinnostelisi taas, vaikka vituttaa se köpöttely leirissä aina.

Gamepassissa oli ultimate edition pari kymppiä eli xboxille. Piti ottaa ensin eurolla 14 päivän gamepass kokeilu että sai sitten itse alennuksen :D
En jaksa.
Ed_Guy
12.04.2025 15:16:07
Ed_Guy: Gamepassissa oli ultimate edition pari kymppiä eli xboxille. Piti ottaa ensin eurolla 14 päivän gamepass kokeilu että sai sitten itse alennuksen :D

Kaitpa nuo gamepass alet toimii myös pc:lle
En jaksa.
Milkop
12.04.2025 16:51:39

Spider-Man Miles Morales napattiin PS4:lle kirjastosta. Ihan hauskaa touhua, tyttökin tykkää haahuilla ympäri kaupunkia.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Bongowing
12.04.2025 19:58:01
Hollow Knight menee nyt siinä vaiheessa, että tatti just hajosi. Onkin ollut koko ajan vaikeuksia päättää, että pelatako ristiohjainta käyttäen vai tatitse, niin ratkesipa samalla sekin ongelma.
Bongowing
15.04.2025 10:11:04
Ostin tollasen töllön kun käytettynä suht edullisesti tuli vastaan
https://www.lg.com/fi/televisiot/lg-50up75006lf

Täytyy kattoa sitä (pienempää) pelinäyttöä sitten myöhemmin erikseen, jos tulee vielä joskus innostuttua hommaamaan jotain tuoreempaa pelivempainta. Otin samalla HBO:n premium -tilauksen ja hyvältä näytti Last of us 4koona.
Milkop
15.04.2025 10:16:55

EIköhän tuolla pärjää vaikka itse olisin saman tien ottanut 65:n ja 120hz:n.
Bongowing
15.04.2025 10:53:48
Milkop: EIköhän tuolla pärjää vaikka itse olisin saman tien ottanut 65:n ja 120hz:n.

50 tuumanenkin siinä rajoilla, että onko liian iso, kun olohuone on pienehkö. Pelinurkkaus johonkin muualle sitten joskus kun on aika siirtyä ps4:sta eteenpäin ja ko. vehkeet ja 120hz näytöt halpenee.

Tykkään pelata naama suht lähellä ruutua, niin joku pieni tuumakoko on siihen passeli.
Milkop
15.04.2025 11:03:27

Bongowing: Pelinurkkaus johonkin muualle sitten joskus kun on aika siirtyä ps4:sta eteenpäin ja ko. vehkeet ja 120hz näytöt halpenee.

No joo, eipä noista hertseistä taida edes PS5:lla olla paljon hyötyä kun fapsit on yleensä kuitenkin siinä 60 fps. Ehkä jos olisi kunnon pc tai ps5 pro, niin sitten.
Bongowing
15.04.2025 12:26:37
Käytetäänkö tuollaisia 50 tuuman ja sitä isompia näyttöpäätteitä ylipäänsä pelaamiseen? Illalla tyyppailin Hollow Knightia (asetuksella nojatuoli TV:n edessä) ja tuntui jotenkin väärältä, kun joutuu melkeinpä päätä kääntämään, jotta näkee kentän reunat. Jos siirtyy kauemmas, niin tulee ongelmia jos pitää pitää ohjainta piuhan päässä yms.. Leffojen katseluun isous on kyllä hyvä.
Milkop
15.04.2025 12:33:55

Minä ainakin käytän 52 päivittäin. Jotenkin outo kysymys :D Liian isoa ruutua ei olekaan imo. Mutta käyttääkö joku vielä langallisia ohjaimia :)
Bongowing
15.04.2025 12:46:23
Milkop: Minä ainakin käytän 52 päivittäin. Jotenkin outo kysymys :D Liian isoa ruutua ei olekaan imo. Mutta käyttääkö joku vielä langallisia ohjaimia :)

Varmaan riippuu pelistä. Nopeatempoisimmissa tulee köniin, ellei kaikki tapahdu just keskellä näkökenttää ilman tarvetta liikauttaa silmämunaa. Piuhaa tarttee jos ohjaimen akku on lopussa, mutta onhan niitä eri mittaisia piuhoja toki.

Oisko nörteimmillä hc-pelaajilla sitten langalliset vehkeet viiveen minimoimiseksi tai jotain, niin en tiedä.
bedlam
15.04.2025 12:51:41 (muokattu 15.04.2025 12:52:02)

Milkop: Minä ainakin käytän 52 päivittäin. Jotenkin outo kysymys :D Liian isoa ruutua ei olekaan imo.

Mulla on 65 tuumainen yleisnäyttönä (teen työt, katselen tv-ohjelmat, juutuubit ja iltaisin pelailen) ja istun alle 1,5 metrin päässä ruudusta. Leffoja varten sitten 110" kangas toisessa huoneessa. Just sopivat koot.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)