Aihe: Oikotuulet - muistakaa katsoa
1 2 3 4 5 6 7 8
The 1
04.02.2023 03:50:37
Totta toinenpuoli mutta itse olen soittanut aina niin kovissa bändeissä että moisia juttuja ei ole tullut vastaan
Epämuusikko
04.02.2023 08:11:37
The 1: Totta toinenpuoli mutta itse olen soittanut aina niin kovissa bändeissä että moisia juttuja ei ole tullut vastaan

Hyvä. Missäs nykyään?
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Prophet
04.02.2023 09:12:23 (muokattu 04.02.2023 09:13:43)
Oikotuulet tulisi fuusioida M/S Romanticin kanssa, joten Jani Volanen asialle ja Lallukan eläkeläistrio töihin.
Anonymous-jazz
05.02.2023 00:08:37

The 1: Totta toinenpuoli mutta itse olen soittanut aina niin kovissa bändeissä että moisia juttuja ei ole tullut vastaan

Niinhän se Liimiskin sanoi Oikotuulissa, että "Oon mie myynyt koviikin nimii".
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Prophet
05.10.2024 15:36:03 (muokattu 05.10.2024 15:37:02)
Oliskohan PP ollut eilen vielä klo 17 jälkeen Turun kirjamessuilla? Akkaa päälle I dvd:n kansipaperi kaipaisi nimmaria häneltä. Olisin myös voinut kysyä siitä, oliko koskaan aikomusta tehdä jatko-osa. Sellainen tulee lähitulevaisuudessa Spinal Tap -elokuvaan.
Sir Roger
05.10.2024 20:30:04 (muokattu 05.10.2024 20:32:44)
Prophet: Oliskohan PP ollut eilen vielä klo 17 jälkeen Turun kirjamessuilla? Akkaa päälle I dvd:n kansipaperi kaipaisi nimmaria häneltä. Olisin myös voinut kysyä siitä, oliko koskaan aikomusta tehdä jatko-osa. Sellainen tulee lähitulevaisuudessa Spinal Tap -elokuvaan.

Taidat olla vähän "hämäläinen"?

Joo ei se varmaan olis ollu enää siellä ..ja olis saattanu sulta se kansilehtikin jäädä kotiin ..että hyvä vaan ku et lähteny. :D
"Harmony is when you find two note that love another."
Prophet
05.10.2024 22:38:56
Sir Roger: Taidat olla vähän "hämäläinen"?

Joo ei se varmaan olis ollu enää siellä ..ja olis saattanu sulta se kansilehtikin jäädä kotiin ..että hyvä vaan ku et lähteny. :D

Työpäivän jälkeen en kuitenkaan olisi ehtinyt Artukaisiin ajoissa.
Sir Roger
06.10.2024 05:19:44 (muokattu 06.10.2024 18:49:08)
Prophet: Työpäivän jälkeen en kuitenkaan olisi ehtinyt Artukaisiin ajoissa.

Ok, jep olishan se nimmari ollu hieno siinä levynkannessa.

E: Sakari Liimatainen!
Anonymous-jazz
11.10.2024 21:51:12 (muokattu 11.10.2024 21:52:22)

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Sir Roger
13.10.2024 19:22:26
mikaman
02.04.2025 22:22:15
Juuri luin pätkän Mikko Kivisen kirjaa. Kertoi, että Päiviö Pyysalo oli yrittänyt torpata Oikotuulien julkaisun. Käsikirjoitus ei ollut kuulemma yhtään hauska. Sitten kun sarja (tai joku muu ohjelma) palkittiin gaalassa, niin Mikko Kivinen ei ollut paikalla. Olisko ollut sitten niin, että Päiviö Pyysalo kävi pokkaamassa palkinnon.

Mikko Kivinen oli ollut Nybergin ohjelmassa vieraana, samaan aikaan kuin Tuomas Holopainen. Tuomas oli tullut kiittämään sarjasta, ja kertonut sen olevan parasta, mitä Suomessa on julkaistu. Oli ihmetellyt kovasti, kun Mikko kertoi, että Pyysalo yritti hyllyttää koko ohjelman.
Sir Roger
02.04.2025 22:30:06
mikaman: Juuri luin pätkän Mikko Kivisen kirjaa. Kertoi, että Päiviö Pyysalo oli yrittänyt torpata Oikotuulien julkaisun. Käsikirjoitus ei ollut kuulemma yhtään hauska. Sitten kun sarja (tai joku muu ohjelma) palkittiin gaalassa, niin Mikko Kivinen ei ollut paikalla. Olisko ollut sitten niin, että Päiviö Pyysalo kävi pokkaamassa palkinnon.

Mikko Kivinen oli ollut Nybergin ohjelmassa vieraana, samaan aikaan kuin Tuomas Holopainen. Tuomas oli tullut kiittämään sarjasta, ja kertonut sen olevan parasta, mitä Suomessa on julkaistu. Oli ihmetellyt kovasti, kun Mikko kertoi, että Pyysalo yritti hyllyttää koko ohjelman.

Pyysalon mielestä varmaankin liian todenmukainen?
mikaman
02.04.2025 22:43:26 (muokattu 03.04.2025 08:27:15)
Sir Roger: Pyysalon mielestä varmaankin liian todenmukainen?

Käy lukemassa Mikon kirja. Löytynee kirjastosta. Kertoo myös Lapinlahden lintujen ajoista. Siinä oli vaan kerrottu, että käsikirjoitus ei ollut yhtään hauska Päiviön mielestä. En muista tarkkoja sanamuotoja. Markku Toikka erotettiin ekana Linnuista (muistaakseni kateuden takia). Sitten olivat vitsillä väärentäneet hyvähintaisen sopimuksen, musiikista Nokian mainokseen. Paperi jätettiin Markun näkyville johonkin pöydälle muka vahingosssa ärsyttämään, ja monta muuta.
Sir Roger
02.04.2025 23:15:41
Oikotuulet on itse aikojen alussa koettua, kuten "Ei kokolihaa soittajille" ym. vastaavat.

Tossa rokkipuolelta, en tiedä miten totuudenmukaista, mutta..

https://www.youtube.com/watch?v=K0JIt0zfp1A
mikaman
03.04.2025 08:20:52 (muokattu 03.04.2025 08:40:43)
Sir Roger: Oikotuulet on itse aikojen alussa koettua, kuten "Ei kokolihaa soittajille" ym. vastaavat.

Tossa rokkipuolelta, en tiedä miten totuudenmukaista, mutta..

https://www.youtube.com/watch?v=K0JIt0zfp1A

Ainakin tuo on totta, että bootsit on tosi liukkaat. Niillä kaatuillee koko ajan, kuten Speedy. "Artisti maksaa" on lähtenyt siitä, että jotkut Kummeleista (Kahilainen, Hela?), voitti jonkun bändikisan. Palkinnoksi pääsi studiolle äänittämään. Studiolla oli äänittämässä Heikki Silvennoinen, ja oli sanonut jotain seuraavaa, "kyllä te tänne äänittämään pääsette, mutta se maksaa normaali hinnan". Paperissa luki pienellä, "artisti maksaa".
Serviceman
03.04.2025 18:55:59
Yhtä paskaa koko homma!
Hyvin menee,mutta menköön?
Sir Roger
04.04.2025 14:33:05
Prophet: Oikotuulten jatko-osa olisi erittäin tervetullut. Tuleehan Spinal Tapistakin.

Jaa..a, mietin vaan millainen olisi?
Tapahtuuko nykyisin enää noin värikkäitä tapahtumia kun joskus?
Anonymous-jazz
06.04.2025 02:04:55

Prophet: Oikotuulten jatko-osa olisi erittäin tervetullut. Tuleehan Spinal Tapistakin.

Mä just mietin tuota samaa jo vuosia sitten.

Pirkka-Pekka Peteliukselle kun tuota joku ehdottais.

Mutta mitenköhän se jatko-osa menis kässärin osalta, kun Liimis hävisi sinne Ruotsinlaivalle ?
Prophet
06.04.2025 12:06:58 (muokattu 06.04.2025 12:07:17)
Anonymous-jazz: Mä just mietin tuota samaa jo vuosia sitten.

Pirkka-Pekka Peteliukselle kun tuota joku ehdottais.

Mutta mitenköhän se jatko-osa menis kässärin osalta, kun Liimis hävisi sinne Ruotsinlaivalle ?

Laivabändille sattuu ja tapahtuu ruotsinlaivalla, mutta lomakauden aluksi lähdetään jahtaamaan Liimistä Tukholmassa. Liimis asuu tietysti Botkyrkanissa tai Husbyssä, jossa myös sattuu ja tapahtuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)