Aihe: Timo Tolkki
1 2 3 4 528 29 30 31 32
santa
03.03.2025 14:14:21
pehko: Se on lopun alkua Timolle.

Sinänsä en yllättynyt. Kuva hänestä rullatuolissa. Reiluuden nimissä hän kuitenkin on perunut keikat eikä vain jättänyt kertomatta siitä.
kurkimies
05.03.2025 19:50:55
santa: Sinänsä en yllättynyt. Kuva hänestä rullatuolissa. Reiluuden nimissä hän kuitenkin on perunut keikat eikä vain jättänyt kertomatta siitä.

Rex Caravello oli antanut oman lausunnon ja siinähän mainitsee, että kiertue jatkuisi ilman Timoa.
Paasio
06.03.2025 07:32:22

kurkimies: Rex Caravello oli antanut oman lausunnon ja siinähän mainitsee, että kiertue jatkuisi ilman Timoa.

Ilman Timoa ei ole kiertuetta.

Mut vaan mun mielipide, ja jos Timo on taas samassa kunnossa kun
itiksin cittaris joskus 2010 tai jotai.
Masturbation....Ejaculation....DYNAMATION #BlackPalle #PalleWishbone
kurkimies
06.03.2025 20:42:23 (muokattu 06.03.2025 20:44:57)
Paasio: Ilman Timoa ei ole kiertuetta.

Mut vaan mun mielipide, ja jos Timo on taas samassa kunnossa kun
itiksin cittaris joskus 2010 tai jotai.

Facen käännös oli näin eli meinaavat sen kiertueen tehdä ilman Timoa:

Eilen keskustelin Timo Tolkki kanssa videopuhelun kautta puolenpäivän tienoilla, tapasin hänen vaimonsa, joka on erittäin mukava ihminen,
puhuimme hänen fyysisestä ja henkisestä terveydestään, rehellisesti sanoen näin hänet todella sairaana ja ei kovin hyvin eläimellisesti,
olin pyytänyt että voisin tehdä kiertue istuu koska ei voi seisoa pitkään, huom surullinen Timo, ei fyysistä liikettä, rehellisesti
sanottuna olen jutellut kumppaneideni kanssa ja toistaiseksi mielestäni on paras päätös olla tulematta Amerikkaan, Meksikoon, Guatemalaan,
Chileen jne. koska fyysinen ja emotionaalinen tilasi ei ole ihanteellinen pyörimään tällä hetkellä. Luulen että minulla on erittäin
hyvä ystävyys hänen kanssaan ja voin sanoa että yritän todella, yritän tehdä kiertueen ja olla meidän kaikkien kanssa.

Kiertue jatkuu Masters And Sinners mukana Dave Evans, Rob Mills ja minä.

Kiitän teitä kaikkia tuesta ja ymmärryksestä, toivotan myös Timolle kaikkea hyvää, vilpitöntä ystävyyttä ja kiintymystä jota hänellä on häneen..

Kiitos.
kurkimies
22.04.2025 23:03:35
https://www.youtube.com/watch?v=J9c43ujCvB8 Joo olisi Tolkin kannattanu vaan jättää ne laulamiset muille kuin itse koittaa. Hymn To Life-levyllä näytti vielä onnistuvan
Kontiak
01.05.2025 15:36:02
Tolkilla on viisaita pointteja, mm. luovuudesta ja ennakkoluulottomasti kuuntelemisesta:

Reacting to new Dream Theater song 'Night Terror' with Timo Tolkki

https://www.youtube.com/watch?v=5UvIGAJPFaE
"Improvisation is a genesis of composition" - YJM
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 528 29 30 31 32
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)