MV 16.07.2004 09:29:14 | |
---|
Vartin päästä lähtö. Hell yeah! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ze Kink 16.07.2004 13:21:57 (muokattu 16.07.2004 13:22:05) | |
---|
Nyt lähtö. Mut tunnistaa Maidenin Dance of Death- kiertuepaidasta (mnetpaita on pesussa) ja punasesta Maidenin hikinauhassa oikeessa kädessä. Saa tulla tervehtimään. "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
Robert 16.07.2004 22:59:19 | |
---|
Bäybäybäy! In fkleimmssin keikaööa aika vähän pompittiin!!1 Oikeewstri! Hyvä porukka! Huomenna klisää!! jeahsh! fff666: haistakaa kaikki vittu ja työntäkää ne putkenne perseeseen ja hehkuttakaa oikein lämpimäksi. soittakaa vittu jatsia ja pluussia perkeleen pellet. NYT ON HEI KUITENKIN VUOSI 2004. eikä mikään vitun 50 luku. 50 luvulta 80 luvulle ei ole mitään hyvää |
Ze Kink 16.07.2004 23:07:35 | |
---|
Ite en jaksanu jäädä kattoon In Flamesia. Mokomakin oli sen verran hyvä. "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
TheWickerMan 16.07.2004 23:27:55 | |
---|
Vittu oli hieno show kyl flamesil!!!!!!!!!! Prkl ku oli vaan perjantaille vaan lippu. Mutta paoSdpas dsja smlad!!!! - Kyllä. |
StoRBa 17.07.2004 01:06:44 | |
---|
Eka päivä purkissa! Aika hienoja vetoja esim. Sonata, Ensiferum ja In Flames!!! Hyvä meininki jatkuu huomenissa! Varmasti taas astetta villimpi meno... I want YOU to join the swedish army! |
Ze Kink 17.07.2004 10:13:56 | |
---|
Olis kai pitäny jäädä sittenkin kattomaan In Flamesia? Noh, tänään sitten oon loppuun asti. "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
karkki 17.07.2004 10:48:29 | |
---|
Mokoma oli minun mielestäni päivän ehdoton ykkönen, hirveä meno Sue-teltassa. Vaikka jotkut ääliöt riehuivatkin yrittäen tungoksessa töniä muita kumoon. Idiottimaisuuden huippu oli, kun joku ennen keikan alkua heitti palavän röökintumpin kaaressa taakseen. Se putosi yhden tyypin repun päälle johon jäi käryämään, kunnes joku ystävällinen naapuri sen siitä alas pyyhkäisi. Yleensä älytöntä polttaa tollaisessa tungoksessa, kun monella on päällänsä kaikenlaista helposti syttyvää vaatetta. Ensiferumin setin aikana oli myös komea meno. Sonatan miksaaja tuhosi bändin setin aika totaalisesti. Alapäätä tuli sen prkeleesti, kitaraa ei niinkään. Bändin hallitseva yli kaiken puskeva instrumentti oli tällä keikalla bassorumpu, basson tukemana. Eipä kuulunut edes laulu kunnolla alussa. Joku ehdottikin, että vokalisti ottaisi mikin pois suun edestä, niin voisi kuulua paremmin. Laulukanava kun tuntui pitkään olevan melkein kiinni. Mutta kuten sanottu, basari kyllä kuului hyvin - ja tuntui farkunlahkeissa. Tarjoa King Crimson -vinyylejä! |
Ze Kink 17.07.2004 11:31:59 (muokattu 17.07.2004 11:35:53) | |
---|
Mutta kuten sanottu, basari kyllä kuului hyvin - ja tuntui farkunlahkeissa. Kyllä. Olin aika edessä, ja potki ihan kivasti rintaan se jytinä. Hauskalta tuntu. Ja oli kiippareissakin jotain vikaa, alko se toinen kiippari pelittämään vasta keikan loppupuolella, kun sitä oli tyypit kesken keikan säätänyt. Ja Janin skebasoundi oli tosiaan aika tuubaa. Mutta hyvää settiä vetivät, paljon paremmin kuin odotin. Mokoma oli tosiaan ihan kunkku, tuli moshattua siellä kunnolla. Mutta häiritsi vähän kun joku iso kalju ääliö siinä pyöri ihan päissään ja heittelehti ympäriinsä, meinasin sinne puristua kuoliaaksi. Onneksi sitten liikkui eteenpäin jonkin ajan päästä. Myös v*tutti kun sieltä tunki jotain porukkaa sinne eteen vaikka oltiin odotettu siinä 30min melko edessä. Ja jossain vaiheessa joku kaatoi sieltä sellasen tukipaalun, joka osui melkeen mua päähän. Varpaille se sitten lopuksi tuli. "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
MV 17.07.2004 11:55:12 (muokattu 17.07.2004 14:10:27) | |
---|
Juu eka päivä pulkassa ja minun osaltani myös viimeinen päivä. Nasumia katteltiin lämmittelyksi aika huumorimielellä loppujenlopuksi. Kaverini oli kyllä aika huumassa. Impaled nazarenea katoin yhden biisin ja oli kyllä helvetin kova meno ainakin sillon! Sitten meninkin venaamaan kotiteollisuutta eturiviin. Taisivat vetää aika samanlaisen setin kuin ruisrokissakin. Aika jees mut nehän soitti ainakin kunigas mammonan ihan päin helvettiä sen alun. Tai sitten en kuullut kitaraa niin hyvin että kuulosti oudolta. Sitten tulikin illan kohokohta IN FLAMES! Ei pettänyt täytyy sanoa. Yleisö oli hyvin mukana mutta miksei kukaan lähtenyt mukaan minun ja kaverini hei huutoihin noin 45 minuuttia ennen keikkaa?...hoho. Hieno show kaikenkaikkiaan ja oli suhteellisen heikko olo keikan jälkeen. Niin ja roberttihan siinä takanani oli ja käteltiin, puhuttiin vähän paskaa jos muistat? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ze Kink 17.07.2004 12:09:52 | |
---|
Perkle, Macine men kuulostaa hyvältä! Sitä ei pidä missata! "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
gheisari 17.07.2004 12:44:57 | |
---|
Vaikka jotkut ääliöt riehuivatkin yrittäen tungoksessa töniä muita kumoon. vittu mitä dorkia haha |
TheWickerMan 17.07.2004 12:49:08 | |
---|
Ensiferum oli ylivoimasesti paras!!! Ehkä sen takia ku sitä näkee niin harvoin. Siis puhun omasta puolestani. - Kyllä. |
MV 17.07.2004 21:49:31 | |
---|
Kertokaa joku kuka oli lauantaina että mimmonen sinergy oli. Millä kokoonpanolla ne muuten nykyään vetää? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Heissi 17.07.2004 23:00:33 | |
---|
Mokoma oli minun mielestäni päivän ehdoton ykkönen, hirveä meno Sue-teltassa. Vaikka jotkut ääliöt riehuivatkin yrittäen tungoksessa töniä muita kumoon. Repesin. Et ole tainnut pahemmin hevikeikoilla vierailla? "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Mokoma oli minun mielestäni päivän ehdoton ykkönen, hirveä meno Sue-teltassa. Vaikka jotkut ääliöt riehuivatkin yrittäen tungoksessa töniä muita kumoon. ... Repesin. Et ole tainnut pahemmin hevikeikoilla vierailla? Heh, aivan. Sitähän se on aina moshpitissä. Vasta silloin kun toiset eivät auta päälleen kaatuneita ylös on meno huono. Let freedom ring with a shotgun blast. |
Ze Kink 17.07.2004 23:10:15 | |
---|
Perkle! Hienoa oli! Wuhuuuu! "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
Viceroy 17.07.2004 23:16:17 | |
---|
Death Angel oli jumaliste kova! Top3-keikkoihin menee! Moshpitti pyöri hulluna - yksikään muu bändi ei ole samanlaista meininkiä tänä vuonna saanut aikaan. Saas nähdä minkälaista on huomisilla FF:n ja Dion keikoilla. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Unworthy Knight 17.07.2004 23:35:36 | |
---|
Heh, aivan. Sitähän se on aina moshpitissä. Vasta silloin kun toiset eivät auta päälleen kaatuneita ylös on meno huono. Näitäkin paskakuiluja on vaan muutama paikka, sijoittuu sinne eteen yleens (teltassa tuo edessä on vaan melkoisen paljon isompi juttu kun päälavalla). Ne jotka ei niin villistä riehumisesta ole kiinnostunu voivat hakeentua vähän sivummalle, myös miksaus "kopin" lähistö on loistava alue, varsinkin jos otaa paikan jossa saa vain aidan selän taakse. Ei sillä että minulla olis mitään paskakuiluja vastaan, nostaa tunnelmaa ihan kivasti. Itse en vaan niihin koskaan mene kun en niin villisti riehu, pään heiluttelu ja karjuminen kännissä riittää. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Ze Kink 17.07.2004 23:58:14 | |
---|
Death Angel tosiaan yllätti olemalla errrittäin kova. "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |