J.Nikkanen 04.02.2025 08:35:50 | |
---|
|
Funkånaut 04.02.2025 08:52:57 | |
---|
Traditional: Talo ja Corolla(ei ibanez) Tänään olisi taas pari näyttöä, toinen niistä on rivitalon pätkä. Osto_housut jalassa on kyllä kiinteistön suhteen, ja useammasta pankista on jo luvattu rahaa sitä suunnitelmaa varten. Corollaa ei kyllä tule, kun autolle ei ole tällä seudulla niin paljoa tarvetta. "Meikä soittaa vain klassista ja kuuntelee ainoastaan Esa Pakarista." - Penasol |
munkero 04.02.2025 12:40:39 | |
---|
J.Nikkanen: Miksi myyt? Nyt loppui sähköpyöräily ja perinteistä tilalle? No akustisella ajelin viimekesän, poislukien ne pari päivää kun oli jotain huoltorempan tarvetta ja net käytettin sähkörill. Itekki joskus soitellu. |
Kivijalka 04.02.2025 14:19:00 | |
---|
Testasin sähköpyörää tasan kerran ja tulin siihen tulokseen että jos haluan mopon, ostan sitten semmoisen ihan erikseen. Omafietsillä työmatkat päivittäin ja hyvinvointi on maksimoitu. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
PJS 05.02.2025 10:22:41 | |
---|
EI kellään olis Lap Steeliä nurkissa pölyyntymässä? Saattaisin olla kiinnostunu. I still love rock and roll |
Andy Six 05.02.2025 10:36:18 | |
---|
PJS: EI kellään olis Lap Steeliä nurkissa pölyyntymässä? Saattaisin olla kiinnostunu. Kysäise Murnolta. Hän osti viime vuonna mun kiertopalkinnoksi päätyneen Harley Benton läppärini. |
TheMurno 05.02.2025 11:53:24 (muokattu 05.02.2025 11:56:40) | |
---|
Andy Six: Kysäise Murnolta. Hän osti viime vuonna mun kiertopalkinnoksi päätyneen Harley Benton läppärini. Hetkonen, eikös tästä ole jo useampi vuosi? Ja mäkin olen laittanut sen jo kiertoon. :D E: Eikun keltä mä ostin Lap Steelin joskus? Täältä se joku oli, mutta ei kai viime vuonna. |
PJS 05.02.2025 12:25:50 | |
---|
Joo. Ja mulla on ollu Harley Benton Lap steel ja se ei herätä kutinaa ostohousuis. Gretch kiinnostaa :D tai sit joku muu kiinnostava mut ei vitun kallis I still love rock and roll |
p130 05.02.2025 13:40:43 | |
---|
PJS: Joo. Ja mulla on ollu Harley Benton Lap steel ja se ei herätä kutinaa ostohousuis. Gretch kiinnostaa :D tai sit joku muu kiinnostava mut ei vitun kallis Mulla on Epi Electar jostain 40/50 -lukujen taitteesta. Ei ole ainakaan markkinoiden halvin läppäri, mutta voi kai siitä keskustella, jos siltä tuntuu. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Andy Six 05.02.2025 13:51:52 | |
---|
TheMurno: Hetkonen, eikös tästä ole jo useampi vuosi? Ja mäkin olen laittanut sen jo kiertoon. :D E: Eikun keltä mä ostin Lap Steelin joskus? Täältä se joku oli, mutta ei kai viime vuonna. Muistin että viime vuonna, mutta on sitten ollut jo aiemmin. Kitaravirtuaalille myin, se myi sulle. |
fox 05.02.2025 14:53:23 (muokattu 05.02.2025 14:56:36) | |
---|
PJS: Joo. Ja mulla on ollu Harley Benton Lap steel ja se ei herätä kutinaa ostohousuis. Gretch kiinnostaa :D tai sit joku muu kiinnostava mut ei vitun kallis Teet itte, tai teetät. Larmolan Kivin (vai Kiven ??) kanssa joskus moisista "rojekteista" tunti-parikin puhuttiin. Kovin monimutkainen värkki se ei oo, vallankin jos/kun vertaa pedal steeliin.. ;) edith piaf: tuolta sitte https://reverb.com/p/gretsch-g5700-electromatic-lap-steel-guitar |
PJS 05.02.2025 14:54:57 | |
---|
fox: Teet itte, tai teetät. Larmolan Kivin (vai Kiven ??) kanssa joskus moisista "rojekteista" tunti-parikin puhuttiin. Kovin monimutkainen värkki se ei oo, vallankin jos/kun vertaa pedal steeliin.. ;) No tätä itseasias mietin et vois jopa. Myönnän et en oo erityisen DIY henkinen I still love rock and roll |
PJS: No tätä itseasias mietin et vois jopa. Myönnän et en oo erityisen DIY henkinen Täytyy sanoa etten oo noihin "kissalautoihin" hirveesti perehtynyt, joskus kattelin "Lefty" Leppäsen jotain, olikohan se Fenkku, en muista. |
TheMurno 05.02.2025 14:59:54 | |
---|
Andy Six: Muistin että viime vuonna, mutta on sitten ollut jo aiemmin. Kitaravirtuaalille myin, se myi sulle. Piti ihan käydä pikaviestit läpi, kun alkoi kiinnostamaan. Virtuaalilta juu ostin ja vuosi oli 2018. Vuodet ne vaan vierivät. :D |
mpekkanen 05.02.2025 15:06:40 | |
---|
PJS: Joo. Ja mulla on ollu Harley Benton Lap steel ja se ei herätä kutinaa ostohousuis. Gretch kiinnostaa :D tai sit joku muu kiinnostava mut ei vitun kallis En voi kyllä suositella Gretschin lap steeliä. Mulla oli joskus sellainen ja se oli niin pehmeää puuta, että sen ruuvit piti vaihtaa pidempiin, kun oli niin höttöstä puuta, että ruuvit upposi kuin kuuma veitsi voihin. Sen lisäksi omassani oli sellainen virhe päässyt, että talla ei pitänyt paikkansa otelautamerkkeihin nähden. Sen sai toimimaan kun tallan käynti 180 astetta. Siinä tallassa on sellainen kulma ja se tuurilla toimi toisinpäin. Noiden lisäksi kitara pääsi kerran tippumaan minulta ja siitä lohkesi lakkaa yhdestä kulmasta pois. Soittimessa on erittäin paksu polylakka ja jos se lohkeaa, niin jälki on rumaa. Vielä sellainen huomio, että soittimen satula on melko kapea lap steel soittimeksi. Plussaa voi antaa ihan hyvästä soundista ja soitin on ihan ok sylissä, eli muoto on ihan hyvä. |
Puavali 05.02.2025 23:58:03 | |
---|
Andy Six: Kysäise Murnolta. Hän osti viime vuonna mun kiertopalkinnoksi päätyneen Harley Benton läppärini. Ja minä ostin sen Murnolta. Se sai soittoa viime talvena kun porukassa oli kolme muuta kitaristia. |
Puavali 06.02.2025 00:01:48 | |
---|
fox: Teet itte, tai teetät. Larmolan Kivin (vai Kiven ??) kanssa joskus moisista "rojekteista" tunti-parikin puhuttiin. Kovin monimutkainen värkki se ei oo, vallankin jos/kun vertaa pedal steeliin.. ;) edith piaf: tuolta sitte https://reverb.com/p/gretsch-g5700-electromatic-lap-steel-guitar Olen miettinyt että tekisin useampikielisen, seiskan, ja lisäis pari bendausvipua tallan luo. |
McNulty 06.02.2025 14:32:03 | |
---|
Tilasin juuri halvan akkarin, vähän niin kuin työhuone- ja sohvalöhöilysoittimeksi itselle. https://www.acousticcentre.com.au/p … ucts/yamaha-fg830nt-acoustic-guitar Halvin mahdollinen kokopuukantinen soitin, jossa rupua kyljet ja persaus. Tai siis halvin, minkä löysin ja kelpuutin. En aina jaksa hamuta laukusta tuota saman firman LL16, niin tämän voi jättää surutta telineeseen ja napata siitä kun inspis iskee. moving in stereo |
Puavali 06.02.2025 16:52:45 | |
---|
McNulty: Tilasin juuri halvan akkarin, vähän niin kuin työhuone- ja sohvalöhöilysoittimeksi itselle. https://www.acousticcentre.com.au/p … ucts/yamaha-fg830nt-acoustic-guitar Halvin mahdollinen kokopuukantinen soitin, jossa rupua kyljet ja persaus. Tai siis halvin, minkä löysin ja kelpuutin. En aina jaksa hamuta laukusta tuota saman firman LL16, niin tämän voi jättää surutta telineeseen ja napata siitä kun inspis iskee. Hyvin tehty. |
rheinone 06.02.2025 20:47:57 | |
---|
Sleep now in the fire |