Aihe: Jos pidät tästä elokuvasta/tv-sarjasta niin kokeile tätä-ketju
1 2 3 4 540 41 42 43 44
Henri Henri Olavi
08.01.2024 13:35:12 (muokattu 08.01.2024 13:35:58)
Jos sellaiset myötähäpeä-mukadokkarit innostavat (ei pelkkää mukadokkaria, vaan myös draamaa - riippuen vähän jaksosta kuinka paljon kumpaakin), niin The Curse on aivan mahtava. Pienellä "A24":n oudolla/vieraannuttavalla twistillä. Viisi jaksoa tullu ja meno kiihtyy. Sky Showtime tai Ruutu+.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
TheMurno
03.11.2024 22:13:27 (muokattu 03.11.2024 22:13:52)
The Orville. Parasta Star Trekkiä sitten TNG:n. Ajatus Seth MacFarlanesta ilmeisesti oli vähän luotaantyöntävä, kun en tätä aikaisemmin tsekannut, mutta tämähän toimii. 2
Kaksi kautta takana, yksi jäljellä ja toivon, että lisää tulee. Disney+:sta näkee ainakin.
Henri Henri Olavi
02.01.2025 10:18:24 (muokattu 14.01.2025 12:04:13)
Tiina Lymin uusin sarja "The queen of fucking everything" on parin jakson jälkeen vakuuttanut. Paikoin tulee joko karjuttua tai hihiteltyä. Lymi on Volasen (joka myös sarjassa) ohella Suomen kovin tekijä tässä lajissa.

E: olinpa höhlä. Ei tietenkään ole Volanen sarjassa. Janne Reinikainen on. Meni nää jostai syystä sekaisin.
Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää
Manteloa
16.01.2025 17:39:58 (muokattu 19.01.2025 22:13:44)

Suosittelen kaikille toiminnan/kung fun ystäville: Into the badlands-sarjaa.
Itse ostin viimeisimmän moottoripyöränkin melkein tuon sarjan takia, kun sarjan päähenkilö ajelee sarjassa välillä silmääni hivelevällä pärrällä.
Olen katosnut tämän sarjan itse jo melkein kahdesti ja se on minulle paljon.
Vaikkakin Musashi-kirjan luin kolmesti.
Ip-man elokuvasarja on minulle se paras elokuvien sarja.
Jopa niin, että joskus saatan ostaa omaksi tuon pläjäyksen.
Toinen hyvä on samaisen Donnie Yen:in pääosittama Dragon tiger gate,
jossa torjuvat ja lyövät valonvälähdyksillä. Nämä valonvälähdykset tekee asiasta kiinnostavan, kun kung fu:ssa vyökokeissa opettaja hyökkäsi kimppuun, suorittaen tietyn määrä potkuja ja lyöntejä sattuman varaisessa järjestyksessä. oppilaan tehtävä oli torjua hyökkäys opituilla tekniikoilla. Opettajan aloittaessa liikkeen, koko maailma pimeni, näin vain joitain valonvälähdyksiä ja muistan vieläkin liikkeet joilla torjuin nämä iskut ja potkut. Kun kaikki loppui olimme molemmat pysähtyneet paikoillemme ja opettajan naamalla virnistys.
Ei pahoille parta kasva, toteaa täältä trans-naikkonenkin. Sankarin ja antisankarin suurin ero kait siinä, että sankarilla on toimissaan tarvittavaan voimankäyttöön oikeuttava syy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 540 41 42 43 44
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)