Aihe: Ärsyttävimmät ruutunaamat?
1 2 3 4 5 6 7
cldron
17.07.2004 18:39:12
Kaipaako joku perusteluja? Ai, että kaipaa? No tässä sulle: Matti-Esko Hytönen.

Matti-Esko on kuningas!!
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä...
Härski
17.07.2004 18:44:34
Matti-Esko on kuningas!!

Jos kuninkuutta mitataan sillä, että henkilö näyttää lähinnä nälkää näkevältä albiinougandalaiselta, niin Matti-Eskohan olisi suorastaan maailman kaikkeuden keisari.
Julmettu
17.07.2004 19:54:43
Se Inno-homo, Anopin homo ja mtv3-chatin ja mobiilipelien koko joukkio!
Phobophile
17.07.2004 20:00:17
Tää vitun räppäri kana vai mikä fasaani onkaan. Ihan Laihialaisen neekerin näköinen lehmä, joka ei edes osaa puhua. Kusi nousi päähän jo Popstarsin alkukarsinnoissa, kun säälistä päästivät jatkoon. Ja mitä tämä pallinaama oikeen sitten tekeekään? No ei mitään, mutta pääsi jonkun saatanan TV-formaattiassistentin märkä uni toteen, sillä se alkaa juontamaan jotain helvetin lastenlauluohjelmaa pedofiileille! Tuskin sitä sen räppilevyäkään on kukaan ostanut.

Pisti tämä avautuminen hieman hymyilyttämään.
Love Subverted, Lust Perverted
cldron
17.07.2004 20:24:30
Se Inno-homo
..Niin just.. saatanan sisustushinttari
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä...
Dead Star
17.07.2004 23:07:06

Sotka-mainosten poika taitaa olla "meidän" koulussa eli LPR:n teknillisessä yliopistossa. Niin ne vuodet vierii... eihän tästä ole kuin muutama vuosi kun se oli vielä pieni poika...

Kyseinen jamppa on havaittu kuopiolaisessa baarissa iskemässä naisia repliikillä "Ettekö te tiedä kuka mä oon?"

Niinpä. Suomessa on kaksi tyyppiä joita vihataan estotta, tuo Sotka-poika ja sitten se yksi panhuilisti penska, joka soitteli covereita.

Vuan taitaapa sekin olla nykyään jo aikuinen.

Oma ärsyttävimmät ruutunaamat -lista:

Jaajo Linnonmaa - jo pelkkä etunimi aiheuttaa ketutusta.

Inno ohjelman tekopirteä idiootti (tosin ihan hyviä sisustusratkaisuja välillä...)

Saimi Nousiainen - wittuku huutaa, ei sitä kestä.

Huomenta Suomen Lauri Karhuvaara. Ei jaksa, ei millään.

Jaakko Selin - en tiedä miksi, ei vaan pysty katsomaan

Petteri Ahomaa - "Minä, olen, Petteri Ahomaa, minä. Minä."
Dinsdale? IMIK #14
MK2112
18.07.2004 00:20:10
Ykkössija menee ehdottomasti sille "iki-ihanalle" Jaajolle. Eihän sitä raivostuttavaa mylvimistä kestä kukaan.

Sitten voisin vielä antaa kunniamaininnan Timo T.A Mikkoselle.
"Without music, life would be a mistake." - Nietzsche
Jormaz
18.07.2004 08:38:09
On mun mielestä todella törkeetä kun ihan vaan rahanhimon vuoksi koitetaan saada pikkulapsien saldorajat kiinni zättiviesteillä. Oon pari kertaa kattonu sitä vähän kauemmin niin ne juontajat tekee sen just silleen että ne suurinpiirtein kysyy että miten se muna nyt keitettiinkään ja sit pikkumuksut ystävällisinä vastaa ja saldo menee tai lasku taivaisiin.

Tää on kyllä niin totta. Ja sitten joku perkeleen valvoja yrittää aina lypsää viestejä esittämällä teineille kysymyksiä. Tottakai ne vastaa..
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
depe
18.07.2004 10:49:20
Tuli vaan tässä mieleen, että onko kenenkään mielestä Puhuva Pää ärsyttävä? Sillä on ainakin persoonaa. ;)

Oletteko muuten kuulleet MC Puhuvan Pään biisin kädet ilmaan? Siinä on mahtava video, jota ne aina välillä pyörittää useampaan kertaan putkeen.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Sgandalf
18.07.2004 11:06:46
Tuli vaan tässä mieleen, että onko kenenkään mielestä Puhuva Pää ärsyttävä? Sillä on ainakin persoonaa. ;)

Oletteko muuten kuulleet MC Puhuvan Pään biisin kädet ilmaan? Siinä on mahtava video, jota ne aina välillä pyörittää useampaan kertaan putkeen.

Kumpaakaan noista ei pitäisi olla olemassa.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Phobophile
18.07.2004 11:19:44 (muokattu 18.07.2004 11:20:43)

Se video ja biisi on perssiistä mutta jollain kierolla tavalla naurattaa joka kerta aivan saatanasti kun tuo Pää telkkarista tulee.
Love Subverted, Lust Perverted
HaloOfFlies
18.07.2004 14:56:02 (muokattu 18.07.2004 15:16:40)

Noh....Hermunen sillon ku se vielä tuli. Vittu mitä paskaa...Lauri karhuvaara. Kauankohan sekin on irvistelly siinä perkeleen huomenta suomessa? Kaikki zätin juontajat. On mun mielestä todella törkeetä kun ihan vaan rahanhimon vuoksi koitetaan saada pikkulapsien saldorajat kiinni zättiviesteillä. Oon pari kertaa kattonu sitä vähän kauemmin niin ne juontajat tekee sen just silleen että ne suurinpiirtein kysyy että miten se muna nyt keitettiinkään ja sit pikkumuksut ystävällisinä vastaa ja saldo menee tai lasku taivaisiin. Mä en ymmärrä miten aikuiset ihmiset kehtaa kusettaa ihmisiä tolleen. Eikä ne juontajat voi oikeesti olla sitä mieltä että on tosi hauskaa zättäillä vittu!!!!!1varsinkaan missään ,maikkarin chatissä. Pistää vihaks!

Lauri Karhuvaarasta tulee aina mieleen MTV3:lta joku vuosi sitten tullut Late Show. Ja siinä se surullisen kuuluisa Elvis-imitaatio. Ei oikeasti tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa kun näki sen.

Kanan jouluna tulleen Joulupukki-räpin olisi ihan huoletta voinut kieltää lapsilta. Enemmänkin ne ilmeet olivat pelottavia kuin hauskoja.

Yksi jota minä en voi sietää on Katso Pois-ohjelman Martti Vannas. Kertakaikkisen ärsyttävä tyyppi, kohtelee kaikkia katsojia ääliöinä.

Niin ja tietenkin nuo chattijuontajat, jotka huijaavat pikkulapsilta rahoja pois. Hiljattain luin lehdestä miten 11-vuotias poika oli tv-peleistä hommannut 600 euron puhelinlaskun. Ja koska kyseessä on 11-vuotias, niin vanhemmathan sen maksavat. Eivätkö kanavat ollenkaan tajua lopettaa tuota kusetusta?
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
blastoff
18.07.2004 15:23:04
Vaikea on näin äkkiseltään keksiä yhtään ruutunaamaa, joka ei ärsyttäisi.
I forgot my mantra
Dunga
18.07.2004 15:29:43
Oskari Katajisto - Pallinaama, mikä pallinaama. Ärsyttävä paskiainen.

Iiro Seppänen - Hurja-Iiro, jotenkin on jätkän ego sen kokoinen, ettei ruutuun mahdu.

Harri "Soosipoika" Syrjänen - Mukacool jätkä kokkailee ja heittää vitun huonoa juttua.

Ring-a-lingin väsynyt muoviukkojuontaja - Jenkkihymy naamalla kyselee tyhmiä.

Emmää muista nyt enempää.
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Kulkunen
18.07.2004 16:20:51
Harri "Soosipoika" Syrjänen - Mukacool jätkä kokkailee ja heittää vitun huonoa juttua.

Aamen. Joku sais viedä saunan taakse ja kouluttaa sauvasekoittimella.

Ja ei nyt suoranaisesti "ruutukasvo" siinä merkityksessä kuin tässä haetaan, mutta Heikki Vihinen Kummeleista on kyllä semmonen tyyppi että vituttaa satasella katella sen äijän vammais-näyttelyä. Prkl.
Mää imeskelen mun lihapullat.
Jani The Rock
18.07.2004 17:09:30

Timo TeeAa, Kirsi Salo, Hytösen Joonas... ja sitten se yksi kolmosen uutistenlukijaeukko. Se, joka näyttää aivan siltä Muppet Shown kotkalta. Nimeä en nyt muista.

Mutta on se luojan onni, ettei Joel "Hyminä" Hallikaista ole enää paljoa ruudussa näkynyt. Eikä Pertti Salovaaraa, luoja paratkoon. Mutta eikö suomenmaassa ole ketään muuta, joka pitäisi Ruben Stilleriä ärsyttävänä? Saatanan meuhkaava ja huitova, amerikkalaisen psykopaatti-lähiöisän näköinen kohjo.
Don`t mess with the countryboys
Sgandalf
18.07.2004 17:15:44 (muokattu 18.07.2004 17:16:05)
Kiittäkää Luojaa ja kaikkia ylempiä voimia siitä, että Lenita Airistoa ei kovinkaan usein näe TV:ssä. Kyseisen ämmän Uutisvuoto-vierailun aikana kaukosäädin meinasi lentää ruutua päin useaan otteeseen.

"Oo sinä hiljaa, ei sulta ole mitään kysytty!" PERKELE!
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Julmettu
18.07.2004 17:48:23
Oletteko muuten huomanneet, että näillä vitun mobiilipeleillä, chateillä ja kaikella paskalla tv-kanavat tekee ihan saatanasti raahaa. Ja sitten se raha jaetaan ohjelmissa kuten ring-a-ling ja moneylane! MIKÄ VITUN JÄRKI?!
Aapo
18.07.2004 18:17:13
Oletteko muuten huomanneet, että näillä vitun mobiilipeleillä, chateillä ja kaikella paskalla tv-kanavat tekee ihan saatanasti raahaa. Ja sitten se raha jaetaan ohjelmissa kuten ring-a-ling ja moneylane! MIKÄ VITUN JÄRKI?!

Se ring-a-ling tahkoaa lisää rahaa kanavalle, ei siinä paljoa jaeta. Tuosta toisesta en ole kuullutkaan.

Vanhukset ja lapset pommittaa sitä 3 euroa/soitto -numeroa, kun kysymys on: Tämä henkilö on mm. Suomen tasavallan presidentti, T*rj* H*lonen? Joku niistä 10 000:sta sitten voittaa pikkusumman.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)