Bongowing 29.01.2025 23:27:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: En mä tiennyt mistään Hannibal-kirjoista. Luulin että se leffa on ihan og. Uhrilampaat ei ole edes eka filmatisointi ko. kirjasarjasta. |
PHS666 29.01.2025 23:30:28 | |
---|
Bongowing: Uhrilampaat ei ole edes eka filmatisointi ko. kirjasarjasta. Se Manhunter on kyllä aika paska raina eikä sitä minun mielestä kannata laskea oikeaksi Hannibal-elokuvaksi. |
Henri Henri Olavi 29.01.2025 23:31:57 | |
---|
Bongowing: Uhrilampaat ei ole edes eka filmatisointi ko. kirjasarjasta. Okei. Mikä on eka? "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
Bongowing 29.01.2025 23:33:50 | |
---|
|
Henri Henri Olavi 29.01.2025 23:39:27 | |
---|
"Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
Bongowing 29.01.2025 23:52:49 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eipä tarvitse katsoa tuon perusteella :) Kirjat on hyviä ja tuo tv-sarja. |
Bongowing 30.01.2025 23:24:06 | |
---|
|
Bongowing: Perskeles, nyt tuo Manhunter tekisi mieli katsoa. Olen joskus nähnyt, mutta ei minkäänlaisia muistikuvia. Vaikuttaa lystikkäältä. https://youtu.be/Zi3AVgzf52k?si=XjCRdJo1KbgrNP7p Minusta tuo pidempi traileri näytti upealta. Siinä on juuri sitä aikakaudelle tyypillistä tietynlaista hi-fiä, kolkkoutta ja kuvakulmia, jotka poikkeavat nykyrainoista oleellisesti. Olen varmaan tuon joskus nähnyt arvostamatta sen autenttisuutta. Sama ilmiö on esim. Highlander-elokuvassa, jonka toisenlaisen hienouden ymmärtää vasta nyt. |
Henri Henri Olavi 31.01.2025 07:30:24 | |
---|
Tympee Huttunen: Sama ilmiö on esim. Highlander-elokuvassa, jonka toisenlaisen hienouden ymmärtää vasta nyt. Mitämitä? Sehän on ollut aina hieno. Ihan helvetin kova leffa. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
Tympee Huttunen 31.01.2025 07:31:33 (muokattu 31.01.2025 07:32:39) | |
---|
Henri Henri Olavi: Mitämitä? Sehän on ollut aina hieno. Ihan helvetin kova leffa. Niin on, mutta sen kasariestetiikan hienouden tajusi vasta nyt. E: tai siis ei juuri nyt, mutta aikanaan sen otti itsestäänselvyytenä. |
Henri Henri Olavi 31.01.2025 07:33:41 | |
---|
Tympee Huttunen: Niin on, mutta sen kasariestetiikan hienouden tajusi vasta nyt. E: tai siis ei juuri nyt, mutta aikanaan sen otti itsestäänselvyytenä. Mä olen tainnut katsoa sitä eniten sen verran pienenä, että se estetiikka upposi täysin. Oli varmaan jalat vielä vähän kasarilla. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
Tympee Huttunen 31.01.2025 08:03:47 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä olen tainnut katsoa sitä eniten sen verran pienenä, että se estetiikka upposi täysin. Oli varmaan jalat vielä vähän kasarilla. Minäkin olen, mutta joskus 2000-2024 tuli siihen gappi ja kun sen katsoi uudestaan, niin arvosti ihan eri asioita, aiempien lisäksi toki. |
Ruutukunkku 31.01.2025 14:02:41 | |
---|
Tympee Huttunen: Minusta tuo pidempi traileri näytti upealta. No nimenomaan. Minä ainakin laitan tämän ehdottomasti katselulistalle. You are number six |
Paasio 31.01.2025 15:03:30 | |
---|
Manhunter on Michael Mannin ohjaama ja siinä näkyy sen kädenjälki. Kuvattu samaanaikaan ku Miami Vicen 3 kausi. Masturbation....Ejaculation....DYNAMATION
#BlackPalle #PalleWishbone |
Bongowing 01.02.2025 12:24:06 | |
---|
Tympee Huttunen: Minäkin olen, mutta joskus 2000-2024 tuli siihen gappi ja kun sen katsoi uudestaan, niin arvosti ihan eri asioita, aiempien lisäksi toki. Itellä myös ainakin 20 vuotta Highlanderin näkemisestä, vaikka olen useita vuosia passiivisehkosti yrittänyt korjata virheen. Ei vaan ole tullu missään vastaan. Toinen on se että "Kuka viritti ansan, Roger Rabbit?" Ok ok, Roger Rabbit ei oo kyllä enää kauhua. |
Milkop 01.02.2025 13:13:27 | |
---|
No kyllä Judge Doom kuumotti lapsena ja se hahmon loppu varsinkin. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
bedlam 02.02.2025 00:01:14 (muokattu 02.02.2025 00:01:55) | |
---|
Henri Henri Olavi: Eihän Uhrilampaat ole mikään kauhuleffa. Nää on näitä, monihan pitää sitä kauhuleffana ja itse voisin sellaiseksi sen laskea. Leffan ilmestyessä kauhuleffat eivät olleet huudossa, joten tuottajat kielsivät liittämästä leffaa siihen genreen vaikka esim. Fangoria olisi halunnut kovasti ottaa heidän mielestään selkeän kauhuleffan käsittelyynsä. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Hetfield 02.02.2025 02:41:19 | |
---|
Meikä kyllä tykkäs tosta uudesta Nosferatusta. Bill Skarsgårdin suorituksesta pidin eniten. En itse asiassa tiennyt kuka Orlokia näyttelee, yhdessä kohdassa epäilin Skarsgårdin veljeksistä Alexanderia. Noh, läheltä liippasi. Alright, alright, alright! |
Henri Henri Olavi 02.02.2025 13:30:40 | |
---|
bedlam: Nää on näitä, monihan pitää sitä kauhuleffana ja itse voisin sellaiseksi sen laskea. Leffan ilmestyessä kauhuleffat eivät olleet huudossa, joten tuottajat kielsivät liittämästä leffaa siihen genreen vaikka esim. Fangoria olisi halunnut kovasti ottaa heidän mielestään selkeän kauhuleffan käsittelyynsä. Mulla on jostain syystä aina ollut sellainen, että kauhuleffat sisältävät "yliluonnollisia" tai muuten "outoja" elementtejä. Sellaisia ei ole Uhrilampaissa. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
PHS666 02.02.2025 13:36:13 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mulla on jostain syystä aina ollut sellainen, että kauhuleffat sisältävät "yliluonnollisia" tai muuten "outoja" elementtejä. Sellaisia ei ole Uhrilampaissa. Eikö sinun mielestä psykologinen kauhu ole kauhua ollenkaan? Otetaan nyt esimerkiksi vaikka niinkin klassinen tapaus kuin Psyko. Uhrilampaat on tavallaan aika lähellä samaa alagenreä, mutta minun mielestä kuitenkin enemmän jännityselokuvan puolella. |