jaripat 29.01.2025 08:02:25 (muokattu 29.01.2025 08:29:26) | |
---|
Mä etsin 6" keskiäänikaiutinta tietyllä kaistalla ja tietyllä herkkyydellä vaikka mistä, enkä löytänyt. Sit muistin SP-elektroniikan ja sieltä löytyi hemmetin hyvä - paitsi että 5", mutta tein siihen sit vaan sovitusrenkaan ja hyvä tuli. Pirun hyvä. Sääli jos se tarjonta häviää. |
Juhani_t 29.01.2025 08:47:15 | |
---|
jaripat: Mä etsin 6" keskiäänikaiutinta tietyllä kaistalla ja tietyllä herkkyydellä vaikka mistä, enkä löytänyt. Sit muistin SP-elektroniikan ja sieltä löytyi hemmetin hyvä - paitsi että 5", mutta tein siihen sit vaan sovitusrenkaan ja hyvä tuli. Pirun hyvä. Sääli jos se tarjonta häviää. Mä olen kyllä ymmärtänyt että ei häviä, vaan SP-elen tarjonta kasvaa UT-tarjonnan verran ja toisinpäin. Nimi muuttuu UT:ksin Oulun liikkeen ikkunoissa kai joskus. |
Juhani_t 29.01.2025 08:49:11 | |
---|
ituvirtanen: Mainitsen lämpimikseni magneetit ruuvien sijasta. Monesti on ollut mielessä että niitä takapuolen luukkujen ruuveja korvaisi pienillä upotetuilla magneeteilla ja pleksiluukkuun liimatuilla pellinpaloilla. |
jaripat 29.01.2025 10:07:33 | |
---|
Juhani_t: Mä olen kyllä ymmärtänyt että ei häviä, vaan SP-elen tarjonta kasvaa UT-tarjonnan verran ja toisinpäin. Nimi muuttuu UT:ksin Oulun liikkeen ikkunoissa kai joskus. Toivotaan niin. Minusta kun taas uraltonenkin valikoima on vuosien saatossa kaventunut..? Ja kyllä mä sen toisaalta ymmärränkin. |
Pauli Lappalainen 29.01.2025 10:21:52 | |
---|
jaripat: Toivotaan niin. Minusta kun taas uraltonenkin valikoima on vuosien saatossa kaventunut..? Ja kyllä mä sen toisaalta ymmärränkin. Sitä myydään mille on kysyntää. Ei kenenkään kannata seisottaa jotain kilkkeitä varastossa vuosikausia vain siksi, että jos joku sattuisi tarvitsemaan. Nykyaikanahan mitään ei yleensäkään varastoida, vaan tilataan kun on tarpeeksi iso lista ko. toimittajalta. |
Juhani_t 29.01.2025 11:10:04 | |
---|
Pauli Lappalainen: Sitä myydään mille on kysyntää. Ei kenenkään kannata seisottaa jotain kilkkeitä varastossa vuosikausia vain siksi, että jos joku sattuisi tarvitsemaan. Nykyaikanahan mitään ei yleensäkään varastoida, vaan tilataan kun on tarpeeksi iso lista ko. toimittajalta. SP-elen toiminta oli ainakin aiemmin sellainen että ostivat kasa tuotetta jostain edullisesti ja myivät pois ajan kanssa. Toista erää ei välttämättä edes saanut. Ainakaan sellaiseen hintaan että olisi ollut järkeä ostaa. |
Askarteluliikkeistä saattaa löytyä, ovat kyllä suein aika pehmeätä metallia, mutta eihän tuoho nmitään rasitusta tule... kaikki paitsi on turhaa. |
zedder 29.01.2025 18:14:52 | |
---|
Taiteellinen tyhjiö. |