Aihe: slingerlands are back
1
velipesonen
23.01.2025 16:16:54

https://www.slingerland.com/

Onko tämä liikaa mainostamista mutta ehkä ei, koska Slingerlandin rummut ovat kaikkein hienoimmat rummut koskaan - miksikö - siksi että Krupa ja Remu soittivat niillä!

Odotukset eivät ole ihmeelliset koska dW omistaa Slingerlandin nimen ja Roland omistaa dW:n ja sitä myöten Slingerlandin. Mutta saas nähä onnistuvatko merkin uudelleenbrändäämisessä yhtä hyvin kuin Gear4Music onnistui Premierin kanssa. Onhan se ainakin jonkinlaista viihdettä.
Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden.
Kefiiri
23.01.2025 18:09:14 (muokattu 23.01.2025 18:12:04)
Yhdellä tyypillä oli Elton Johnin rumpalin vanhat Slingerlandit. Totta tai ei niin hyvinhän ne jymähtivät :)

Nimi on hieno, mistähän se tulee? Voiko jollakulla olla niin hieno sukunimi?
Edit: avasin vasta linkin ja sieltä selvisi että sukunimi se on. Toisia onnistaa!
En ole musiikin asiantuntija.
velipesonen
24.01.2025 10:54:06

Oliko kunnon glam-ajan teräksenharmaalla alumiinilla kietastut pöntöt?
Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden.
Kefiiri
24.01.2025 11:39:13 (muokattu 24.01.2025 11:39:27)
Hitsi kun en muista muuta kuin rumpalin käyttämän lierihatun :(
Eivät ne kyllä peltipöntöiltä näyttäneet, jokin ilmeikkäämpi pinnoite se oli.
Bullitt
24.01.2025 15:15:32 (muokattu 24.01.2025 15:18:25)
Kefiiri: Yhdellä tyypillä oli Elton Johnin rumpalin vanhat Slingerlandit. Totta tai ei niin hyvinhän ne jymähtivät :)

Nimi on hieno, mistähän se tulee? Voiko jollakulla olla niin hieno sukunimi?
Edit: avasin vasta linkin ja sieltä selvisi että sukunimi se on. Toisia onnistaa!

Herra Rockola oli myös nimensä suhteen onnekas, kun perusti Rock-Ola-jukeboksitehtaan 1920-luvulla eli vuosikymmeniä ennen rock-musiikin keksimistä! Harvoin on yrittäjän sukunimi ollut noin myyvä ja kuvaava valmis tuotenimi.
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
velipesonen
24.01.2025 17:19:10

Vielä olisi meilläkin mahdollista säätää laki joka määrää kaikki Rock-Olat samaan bändiin. Osa heistä on jo ehtinyt kuolla mutta monta on vielä jäljellä. Esim. Ganesissa musisoinut Ola Kyllönen (useimmiten Crack-Ola mutta myös Rock-Ola), Kupruilevasta Elefantistakin tuttu Lentävien Kitaroiden Olli-Erkki Makkonen sekä petäjävetisen Klubi 21 -yhtyeen kosketinsoittaja Rock-Ola.
hollmi-5
15.02.2025 16:53:44
Taitaa olla vain virveleitä uustuotannossa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kefiiri
15.02.2025 18:52:01
Oli siellä että Drum sets (coming soon).
hollmi-5
18.02.2025 09:03:01
Kefiiri: Oli siellä että Drum sets (coming soon).

Hyvä. Slingerland ansaitsee paluun. Virvelit vakuuttivat. Hinta on kova, mutta ilmeisen perusteltu. Laatu maksaa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
velipesonen
20.02.2025 14:00:23

Eikö dW ole yritys vallata markkinat olemalla yhtä aikaa kaikkea ja ei mitään? Eikö sellainen vähän epäilytä?
TiukkaTee
20.02.2025 15:24:11
Näkisin aika marginaalisena valtauksena tuon sähkö/akustis innovaation minkä DW toteutti japanilaisella rahoituksella.

Siinä, että ameriikkalainen rumpuyhtiö pelastaa historiallisen ja arvostetun ameriikkalaisen rumpubrändin artesaani pohjalta, ei mun mielestä ole mitään epäilyttävää.
T-mu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)